sedsberg Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Ja det stemmer. Kun 9% av terrorhandlingene har tilknytning til en form for Islam. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 ? Nedlatende uttrykk for muslimer. Nei, nedlatende uttrykk for terrorister. Okay, men "snackbars"? Hva kommer det av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Ja det stemmer. Kun 9% av terrorhandlingene har tilknytning til en form for Islam. Jeg skal ikke krangle, men har jeg gått glipp av noe ikke-Islam relaterte angrep? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Okay, men "snackbars"? Hva kommer det av? "Allahu Ackbars" => "Allahu Snackbars" => "Snackbars" Det er 4chan-lingo. Endret 1. oktober 2017 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Ja det stemmer. Kun 9% av terrorhandlingene har tilknytning til en form for Islam. Haha ja man skal være bra blåst for å tro på den. Da er det noen som lyver med statistikk i såfall. For alt jeg vet så sidestiller de en snauskalle som slår ned en innvandrer med en snackbar som sprenger barn i lufta som terrorisme. Man kan vel se på antall arrestasjoner for å danne seg et lite bilde hvor ståa er. (legg merke til at UK rapporterer ikke bakgrunn på terroristene, men slik det har vært der i det siste så er det vel ikke vanskelig å tenke seg til hvor de kommer fra) Endret 1. oktober 2017 av Tåkefyrste 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Kanskje confirmation biaset er litt sterkt når man prøver å diskreditere Europol. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Kanskje confirmation biaset er litt sterkt når man prøver å diskreditere Europol. Kanskje du burde lese hele rapporten og ikke cherry picke det som passer deg best? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Har lest den flere ganger. Her er utdrag fra der jeg kom frem til tallene. Annex 1, side 49 TE-SAT 2017 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Hva menes med «separatist uk» og hva slags terror bedriver de? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Kanskje confirmation biaset er litt sterkt når man prøver å diskreditere Europol. Leste rapporten og du har nok rett i antall terroraksjoner, men antallet døde viser litt andre tall, totalt antall døde 142 - totalt antall døde i Islamsk terror 135. Synes det blir litt unøyaktig å få Islamsk terror til å fremstå som en nesten ubetydelig del av terror innen Eu. 6 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Okay, men "snackbars"? Hva kommer det av? "Allahu Ackbars" => "Allahu Snackbars" => "Snackbars" Det er 4chan-lingo. Takk! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Hva menes med «separatist uk» og hva slags terror bedriver de? I hovedsak Irske separatister. https://en.wikipedia.org/wiki/Continuity_Irish_Republican_Army Kanskje confirmation biaset er litt sterkt når man prøver å diskreditere Europol. Leste rapporten og du har nok rett i antall terroraksjoner, men antallet døde viser litt andre tall, totalt antall døde 142 - totalt antall døde i Islamsk terror 135. Synes det blir litt unøyaktig å få Islamsk terror til å fremstå som en nesten ubetydelig del av terror innen Eu. Men hva måler vi her? Standarden er ikke særlig høy for komme opp i denne tråden, så da tenker jeg at standarden ikke er særlig høy generelt sett. Endret 1. oktober 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Hva menes med «separatist uk» og hva slags terror bedriver de? I hovedsak Irske separatister. https://en.wikipedia.org/wiki/Continuity_Irish_Republican_Army Kanskje confirmation biaset er litt sterkt når man prøver å diskreditere Europol. Leste rapporten og du har nok rett i antall terroraksjoner, men antallet døde viser litt andre tall, totalt antall døde 142 - totalt antall døde i Islamsk terror 135. Synes det blir litt unøyaktig å få Islamsk terror til å fremstå som en nesten ubetydelig del av terror innen Eu. Men hva måler vi her? Standarden er ikke særlig høy for komme opp i denne tråden, så da tenker jeg at standarden ikke er særlig høy generelt sett. Uffamei, det er så ille? Jeg trodde kanskje det var noe bra fakta å hente her. Greit nok, jeg ser ditt poeng. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Så terrorister er synonymt med ekstrem islam nå? Siden sånn cirka 11.09.2001. Noen vil hevde før det også. Det er gjerne en uting å generalisere, selv om det generelt er sant. Men når det nærmer seg 100% så synes jeg det er greit. 4 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Terrorangrep i Canada. Somalisk flyktning kjørte inn i en politibil og drepte en politimann med kniv, og stakk ned fire andre. Skyting pågår i Las Vegas. Angivelig èn eller fler skyttere med automatvåpen. Rapportert om "mange ofre" på BBC. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Pytt pytt, det dør da titusenvis andre steder i verden, vi kan ikke klage for vi er statistikkmarxister. Lev uten bekymringer for i morgen kan du bli drept eller få en kopp syre i ansiktet Eloi. Endret 2. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Pytt pytt, det dør da titusenvis andre steder i verden, vi kan ikke klage for vi er statistikkmarxister. Lev uten bekymringer for i morgen kan du bli drept eller få en kopp syre i ansiktet Eloi. Problemet er at enkelte har litt problemer med å forstå at "å gjøre noe" ikke er det samme som å "gjøre ting bedre". Tiltaket kan gjøre situasjonen verre. AtW 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Andre igjen sliter med å forstå at fordi ting er verre andre steder i verden betyr et ikke at vi trenger akseptere tingenes tilstand her også. 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Andre igjen sliter med å forstå at fordi ting er verre andre steder i verden betyr et ikke at vi trenger akseptere tingenes tilstand her også. Å ikke støtte idiot-ideene til ytterliggående folk som deg og andre er ikke det samme som å "akseptere tingenes tilstand" AtW 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg