Populært innlegg delfin Skrevet 9. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 9. januar 2015 En muslimsk matematiker er først og fremst matematiker. En muslimsk morder er først og fremst en drapsmann, dvs. kriminell. "Vi har hevnet profeten! Allahu Akbar!" Det er nettopp denne typen "stikke hodet i sanden"-mentalitet som jeg snakker om over. Ved å hele tiden unnskylde de ekstreme islamistene som "først og fremst en terrorist" i stedet for å se på årsakene til terroren, så kommer vi ingen vei... 10 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Du må gjerne finne et punkt i innlegget mitt hvor jeg generaliserer alle muslimer, for det gjør jeg altså ikke. Vet utmerket godt forskjellen mellom moderate og radikale muslimer, og det er sistnevnte som må bekjempes. Leste igjennom innlegget etter du kommenterte det, dog synes jeg det er mistenkelig at du bruker emnetittelen "Nok et angrep fra fredens religion", samtidig som du påstår det i innlegget ditt til meg. Ondskapens religion hadde kanskje vært mer passende? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg var kanskje i overkant irritert over anklagene, ... Geir 1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg ramlet over dette som er tatt fra et forum der drapene i Paris hylles av islamister (oversatt til engelsk): Det er tydelig at de har planlagt en liten "overraskelse" til oss og. Nå håper jeg bare PST følger godt med på disse gærningene... Norge og Danmark er vist neste terrormål leste jeg. Jeg postet bildet over lenge før det ble offentliggjort, og PST var uvitende om det for inntil noen timer siden... Det er smått skremmende... "Våre brødre er klare!" (fritt sitert) Lenke til kommentar
delfin Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg var kanskje i overkant irritert over anklagene, ... Geir Kanskje du var i overkant ivrig med å anklage andre for cherrypicking og? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Pst burde ansette deg da! Hvordan fant du det der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Ondskapens religion hadde kanskje vært mer passende? Hva skiller egentlig deg fra terroristene? Greit du har ikke drept noen, men tankegangen din er like lav. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Bare for å gjenta meg her: Moderatormelding Tråden begynner å tendere mot persondiskusjoner, det er ikke ønskelig. Diskuter sak og ikke person, så slipper vi ta frem «sensurknappen» og pisken! Vennligst hold dere til emnet heretter! Lenke til kommentar
delfin Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Ondskapens religion hadde kanskje vært mer passende? Hva skiller egentlig deg fra terroristene? Greit du har ikke drept noen, men tankegangen din er like lav. Svarer du ikke egentlig på spørsmålet ditt selv? Han bruker ytringsfriheten sin til å si meningen sin om islam, mens terroristene dreper dem som krenker dem? 3 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Ondskapens religion hadde kanskje vært mer passende? Hva skiller egentlig deg fra terroristene? Greit du har ikke drept noen, men tankegangen din er like lav. Terroristene har lav tankegang, påstand, terroristene er religiøse, kan diskuteres. Det jeg mener vi kan si, terroristene henter sitt tankegods fra islam. Den politiske delen av islam. De fremstiller seg selv som religiøse. Men det de vil ha, er kontroll over levemåten til alle mennesker. Maktkåte rett og slett. Men og bruke begreper som lav tankegang, idioter osv. er og undervurdere disse, man skal aldri undervurdere fienden. Da taper man. Endret 9. januar 2015 av Gothminister Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Og hvis du påstår at du får advarsler i hver diskusjon du går inn i så gjør noe med debatteknikken din. Ja. du skore billige poeng her inne. Du vil sensurere meg og morderne i Paris ville sensurere karikaturtegnere. Sprøyt, jeg siterer bare deg jo, det var du som opplyste meg om dette. Saklig å trekke sammenlikning med terroristene i Paris... Også må jeg få kommentere de hårreisende innleggene dine om at disse terroristene ikke var religiøse men bare kriminelle? Wake up and smell the coffey, de er/var da begge deler (selv om jeg syntes at "kriminelle" er en formidabel underdrivelse). 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Men og bruke begreper som lav tankegang, idioter osv. er og undervurdere disse, man skal aldri undervurdere fienden. Da taper man. Og hvem er fienden og hvor mange er de? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Men og bruke begreper som lav tankegang, idioter osv. er og undervurdere disse, man skal aldri undervurdere fienden. Da taper man. Og hvem er fienden og hvor mange er de? Hvor mange fienden er, vet vi vel strengt talt ikke. Her i landet snakker vi sikkert ikke om fler en et par hundre. Hvem disse er, kødder du nå, eller har du sovnet? Endret 9. januar 2015 av Gothminister Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Tar du med potensielle høyreekstremister er de nok langt flere. En aktuell artikkel: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/politiets-sikkerhetstjeneste-pst/pst-nedprioriterte-hoeyreekstreme-foer-22-juli/a/10079283/ Endret 9. januar 2015 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Er så useriøst å diskutere her inne, det er ikke vits gothminister. 2 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Tar du med potensielle høyreekstremister er de nok langt flere. Jeg ser ikke på dem som noen fare for samfunnet. Kun ekstreme grupper vil stå i fare for disse. De er heller ikke i stand til å utføre stort, det er få høyreekstreme i Norge som er i stand til og utføre terror. Da vil jeg heller påstå at et alvorlig psykisk sykt menneske vil gå berserk en dag, pga. det som i dag skjer. Er en større fare. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Og hvor mener du han som drepte Benjamin var fra? Hvor plasserer du A og Q? Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Mitt tips er at antall høyreekstrimister øker proporsjonalt med antall terrorhandlinger. Er drap av typen Benjaminsen-drap veldig sannsynlig i 2015? (Umotivert, men kun rent rasistisk)? Endret 9. januar 2015 av Avlatsbrev 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Og hvor mener du han som drepte Benjamin var fra? Hvor plasserer du A og Q? Et lite nazimiljø, som dreper en uskyldig mørk person. Tragisk hendelse. Men ingen alvorlig trussel for hele samfunnet. Slik radikal islamisme er. 5 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Når terroren rammer Norge. Da må oppgjøret med dem som hele tiden har forsvaret islam komme. De bør stilles for retten og dømmes. For noen må ta ansvaret. Vi har mange politikere, både til høyre og venstre som vil ha blod på sine hender. Hva slags tankegang er det? Kan du nevne hvilke politikere som har blod på hendene ifølge deg? Nei ikke her Hvorfor ikke? Du har jo flere ganger påpekt viktigheten av å kunne ytre seg? 12 mennesker på Charlie Hebdo døde som martyrer for din skyld, og du feiger unna? Ytringsfrihet er ikke det samme som ytringsplikt. Det er vel ikke så vanskelig å forstå? Vel, det kunne jo ha almen interesse? Han kan sikkert forbli anonym hvis han tipser media med navnelisten sin? Det er neppe FrP han tenker på, for de kjenner vi jo fra før : (VG Nett) Da Kongen høytidelig åpnet Stortinget for 10 dager siden, var en av Frps gjester i salen en talsmann for Folkets mujahedin. Organisasjonen er terrorstemplet av EU og USA http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krigen-mot-terror/inviterte-terrorstemplet-til-stortinget/a/249592/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg