hfthomas Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 "En talsmann for politiet sier til nyhetsbyrået AP at sjåføren er mentalt ustabil" Trur ikke mentalt stabile mennesker tar livet av andre mennesker med vilje. Denne sier seg vel selv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 "En talsmann for politiet sier til nyhetsbyrået AP at sjåføren er mentalt ustabil"[/size] Trur ikke mentalt stabile mennesker tar livet av andre mennesker med vilje. Denne sier seg vel selv. Det er mange folk som tar livet av andre mennesker uten at de er ustabile. Man er ikke ustabil om man dreper mannen sin fordi du vil ha penga hans. Du er et kjipt menneske. Men ikke nødvendigvis ustabil. Det er heller ikke soldater som dreper i krig. Ei heller en lege som setter en overdose morfin i en kreft pasient så pasienten slipper å lide de siste timene av sitt liv. Det er mange rasjonelle grunner til å ende livet til et annet menneske. De aller fleste av de er ulovlige og umoralske. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 La meg omformulere meg. En enkeltperson som angriper og dreper uskyldige mennesker med overlegg er ustabil uansett hvordan man vrir på det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 La meg omformulere meg. En enkeltperson som angriper og dreper uskyldige mennesker med overlegg er ustabil uansett hvordan man vrir på det. Det trenger de ikke være. Man vet godt hvordan man får folk til å gjøre slikt de trenger ikke være ustabile. Du må bare indoktrinere og fucke opp deres moralske kompass. Denne personen var tydeligvis eksterm ustabil. De færreste terrorister uansett grunn er ustabile. De har blitt programmet. Men de er stabile. Det er alt for lett å bare si mass mordere er ustabile. Mennesker er kapable til ekstremt brutale og voldelige ting og fremdeles være stabile. De var ikke ustabile de som gasset jødene. De var ikke ustabile som torturerte folk u Spania under guds navn. Og avskrives alle slike hendelser til ustabilitet er å feie under stol hva vår art er kapabel til og fremdeles være innen for normen av arten. 3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Det stemmer ikke. Og slev om det hadde stemt. Trenger du ikke løpe inn i denne tråden med buska ned på ankelene og kliss i hånda mens du frebilsk snakker om hvordan islam er drit. 1. Det stemmer. Kilde på at 96,5% er utført av muslimer? Påstår ikke at det er feil, men slike konkrete tallpåstander bør alltid backes opp med kilde. Endret 15. august 2017 av toth Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 "En talsmann for politiet sier til nyhetsbyrået AP at sjåføren er mentalt ustabil" Trur ikke mentalt stabile mennesker tar livet av andre mennesker med vilje. Denne sier seg vel selv. Kjører en muslim over flere folk = mentalt ustabil Kjører en hvit over flere folk = Hvit supremasist/nazi/neo-nazi 5 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Kilde på at 96,5% er utført av muslimer? Påstår ikke at det er feil, men slike konkrete tallpåstander bør alltid backes opp med kilde. Europol-rapport for 2016. 135/142 terrorofre i EU ifjor ble drept av islamister. 0 av såkalt høyreekstreme. Antall arrestasjoner relatert til jihad i EU vokser massivt, noe slikt som 40% i året. https://www.europol.europa.eu/newsroom/news/2017-eu-terrorism-report-142-failed-foiled-and-completed-attacks-1002-arrests-and-142-victims-died 2 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 "En talsmann for politiet sier til nyhetsbyrået AP at sjåføren er mentalt ustabil" Trur ikke mentalt stabile mennesker tar livet av andre mennesker med vilje. Denne sier seg vel selv. Kjører en muslim over flere folk = mentalt ustabil Kjører en hvit over flere folk = Hvit supremasist/nazi/neo-nazi Dette må være ditt svakeste forsøk til nå? I begge tilfellene du nevner har gjerningspersonene blitt kalt både terrorister og ustabile, samt at deres politiske ideologi trekkes frem. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Kjører en muslim over flere folk = mentalt ustabil Kjører en hvit over flere folk = Hvit supremasist/nazi/neo-nazi Har du innvendinger mot at en massemorder, muslim eller ikke, er mentalt ustabil? Skulle tro akkurat slikt var litt uavhengig av rase og tro og greier. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Dette må være ditt svakeste forsøk til nå? I begge tilfellene du nevner har gjerningspersonene blitt kalt både terrorister og ustabile, samt at deres politiske ideologi trekkes frem. Har du innvendinger mot at en massemorder, muslim eller ikke, er mentalt ustabil? Skulle tro akkurat slikt var litt uavhengig av rase og tro og greier. Forskjellen her er hvordan media får deg til å tro at muslimen (om de i det hele tatt sier at det er en muslim som står bak) er bare en tilfeldig enkelthendelse som ikke har noen som helst relasjon med religion eller noe annet. Det er jo bare part and parcel vet du. Endret 16. august 2017 av geita_ 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Så det du vil frem til er at muslimer er slemme? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Det er lettvint sånn med tanke på at muslimer er alt ifra ribbespisende øldrikkere til halshuggende terrorister. Slemme er dem og ut skarrem! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Det er lettvint sånn med tanke på at muslimer er alt ifra ribbespisende øldrikkere Neste gang jeg er i en stall tror jeg at jeg skal kalle meg en hest. 6 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Det er lettvint sånn med tanke på at muslimer er alt ifra ribbespisende øldrikkere Neste gang jeg er i en stall tror jeg at jeg skal kalle meg en hest. Hadde du bare visst litt mer om dette du daglig kritiserer. Islam har ingen hellighet her på jorden de må svare til så alle som definerer seg selv som muslim, er også pr definisjon muslim. Det er ett problem at du og mer radikale muslimer samstemt kritiserer disse for å ikke være "ordentlige" muslimer når det er nettopp disse som kan skape grunnlaget for den nødvendige reformasjonen. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Lurer på om VR-Katten er litt syk i dag? Tar og legger ut linken for deg jeg. https://www.dagbladet.no/nyheter/lastebil-har-kjort-inn-i-en-folkemengde-i-barcelona/68601602 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Da venter vi bare på neste fakkeltog mot rasisme. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Det er jo bare å begynne å gå, Tom. Hvorfor poster du dette i denne tråden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Fordi det var reaksjonen i Sverige da det (antatt samme) skjedde der. Jeg blir bare oppgitt... Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Ja, det viktigste er at ingen går imot politicus correcticus, ikke post bilder av ofre, ikke kommenter, dette har aldri skjedd, nothing to see here, move along people! Kumbayah, que sera sera, etc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg