Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

De gjør jo ikke det , hadde de hatt det behaglig/ikke hatt sinne , så hadde dem ikke begått terror in the first place.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ja , eventyrboka sier at det er greit å drepe infidels , da blir man tilgitt for tidligere synder. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

De burde vel prøvd å skadeskutt dem eller fanget dem. Nå har de ingen å forhøre.

Er du sikker på at de er døde, eller om det er den offisielle forklaringen?

Lenke til kommentar

Ser ''nok et angrep fra fredens religion''-tråden er blitt relevant igjen så mange ganger at det nå er blitt 263 sider på forumet på 2 år, interessant.

Det er en god tråd, og har vært en samletråd for flere debatter om islam. Den strekker seg en del lenger enn bare aktuelle terrorhandlinger, men blir stort sett vekket av aktuelle hendelser selv om den fort går over til andre emner.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Hold deg gjerne innendørs, lås døren og trekk føre gardinene. Hører det statistisk sett er mer sannsynlig for å bli overfalt i sitt eget hjem.

I en forholdsvis ny utgave av et propagandablad fra IS, henstilles jihadister til å angripe folk i sine hjem. Har ikke lest det i bladet selv, har det fra second hand source. Så her gjelder det å skalke alle luker! ^^,

Endret av Slettet+921324
Lenke til kommentar

De lever behagelig fordi de er hjernevasket til å tro at de gjør den riktige handlingen.

Hvordan skiller det seg fra våre soldater i deres land?

Det skiller enormt, men det er du kanskje ikke i stand til å forstå hvorfor.
Lenke til kommentar

De gjør jo ikke det , hadde de hatt det behaglig/ikke hatt sinne , så hadde dem ikke begått terror in the first place.

Hvis du tror at du får uendelig behagelighet av å drepe sivile og selv dø i angrepet, så spiller det ingen rolle hvor behagelig du har det. Tro trumfer behagelighet og humør.
Lenke til kommentar

Dette begynner å bli latterlig. Skal til London i tre uker denne sommeren, noen forhåndsregler jeg burde ta?

London er en fantastisk by, masse å se og oppleve. Sikkerheten der er veldig god. Husk at 3 personer utstyrt med kniver og bil bare klarte å drepe 7 personer iløpet av 8 minutter før politiet skjøt dem. Det vil si at det tok en person nesten 3 og et halvt minutt å drepe ett menneske. Det er over 30 millioner mennesker som besøker London hvert år.

Du vil også se svært mye politi som patruljerer der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ja  , men de klarte faen meg å ødelegge liva til de som havner i rullestol av dette her !

Dessverre tror jeg også at flere vil dø som følge av skadene og hvis det ikke skjer så har man faen meg flaks.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Gå meg til sides, er det rosende ord i retning lovens lange voldelige arm jeg her ser? Da må det være lov å bli litt rørt ;)

Ser ut som Poltiet også har skutt uskyldige i farten, så rosen må nok tildels trekkes tilbake. Kanksje tiltale for uforsiktig omgang med skytevåpen bør fremmes istedet. ;)

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...