Thoto79 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 La meg referere til Polen i helhet da? Eller Ungarn? Eller andre land hvor muslimer nær sagt ikke er representert? AAhhh ja, drømmen om øst-europa, håpet må bli å få det som de har det! Bytte ut denne liberalismen med lunken suppe og Ball gensere og dermed gjøre det generelt så dritt at muslimene foretrekker Syriske ruiner. 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Vent og se, Thoto. Om 50-100 år så går flyktningestrømmen av ikke-muslimer ifra Vest-Europa mot Øst. Da vil de også gå forbi oss i økonomisk, vitenskapelig og sosial utvikling og på indekser om menneskelig utvikling. 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 La meg referere til Polen i helhet da? Eller Ungarn? Eller andre land hvor muslimer nær sagt ikke er representert? AAhhh ja, drømmen om øst-europa, håpet må bli å få det som de har det! Bytte ut denne liberalismen med lunken suppe og Ball gensere og dermed gjøre det generelt så dritt at muslimene foretrekker Syriske ruiner. Du kommer deg ikke mye ut skjønner jeg.Har du i det hele tatt reist utenom Norge? 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg vil sende støtte og takk til Londonpolitiet. Det meldes i nyheter at det tok 8 minutter fra første nødmelding til alle terroristene ble skutt og drept. Det er veldig godt gjort. London er en fantastisk by og det er stor fokus på sikkerhet der. Mye synlig politi og mye overvåkningskameraer. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 De burde vel prøvd å skadeskutt dem eller fanget dem. Nå har de ingen å forhøre. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Vent og se, Thoto. Om 50-100 år så går flyktningestrømmen av ikke-muslimer ifra Vest-Europa mot Øst. Da vil de også gå forbi oss i økonomisk, vitenskapelig og sosial utvikling og på indekser om menneskelig utvikling. Ja du tok ett skråblikk bort på glasskula til morgenkaffen? Jeg har ikke en sånn, men eneste framtidige flyktningestrømmen jeg kan se for meg ifra vest blir Amerikanere som ønsker seg til Europa. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Det hadde vært best, men ingen er triste for at terrorister blir skutt og drept av politiet. Dessuten hadde de tilsynelatende bombevester på seg og da kan man ikke ta sjanser. Angrepet var primitivt og feigt. Middlene var å kjøre over mennesker med bil og stikke med kniv. Endret 4. juni 2017 av Abigor Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 De burde vel prøvd å skadeskutt dem eller fanget dem. Nå har de ingen å forhøre. Tror ikke det er mye å hente der... Og agendaen deres er allerede slått uttrykkelig fast så da syntes jeg faktisk det er greit det hele avsluttes slik på stedet. Også til skrekk og advarsel. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) De burde vel prøvd å skadeskutt dem eller fanget dem. Nå har de ingen å forhøre.For engangs skyld vil jeg vel si at Politiet her jobbet raskt og effektivt. Omtrent så bra som det er mulig å få det til ser det ut som (innen de lover og regler som eksister idag). Endret 4. juni 2017 av Skatteflyktning 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 De burde vel prøvd å skadeskutt dem eller fanget dem. Nå har de ingen å forhøre.For engangs skyld vil jeg vel si at Politiet her jobbet raskt og effektivt. Omtrent så bra som det er mulig å få det til ser det ut som (innen de lover og regler som eksister idag). Gå meg til sides, er det rosende ord i retning lovens lange voldelige arm jeg her ser? Da må det være lov å bli litt rørt 4 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Hekemo vil utvilsom gå i sjokk. PS. Selvsagt kunne det ha blitt avsluttet raskere om folk flest hadde gått bevepnet ... men som sagt "innen de lover og regler som eksister idag" gikk dette omtrent så bra som det er mulig. Klart at de slo til på ett av stedene med høyest konsentrasjon av Politi i England hjelper på. Endret 4. juni 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Ja utvilsomt at det skal være spektakulært men samtidig virker det totalt irrasjonelt og det tror jeg bare vanskeliggjør det hele for politiet. Håpet ved å avslutte dem på stedet er vel at det kan avskrekke en og annen med akkurat det lille ekstra mellom øra og som kjenner en usikkerhet rundt lovnadene om 72 stk mus on the other side, og at vedkommende da kanskje skjønner at han må angre seg før ugjerningen finner sted og at det alltid vil være for sent i etterkant. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Håpet ved å avslutte dem på stedet er vel at det kan avskrekke en og annen med akkurat det lille ekstra mellom øra ... Vel, det er noe som tyder på at de planlagt begikk "suicide by Police", men, men Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Leste nylig denne artikkelen ( den er på spansk ) som jeg nesten må anbefale : http://www.abc.es/cultura/cultural/abci-giovanni-sartori-islam-incompatible-occidente-201602041540_noticia.html 1 Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Husk at Storbritannia har vært uansvarlige med hvem de har tatt inn. Når det sekulære militære i Egypt begynte å slå hardt ned på de radikale muslimene i landet, så tok Storbritannia inn mange av dem. Blant dem var Jihadi-Johns far. Det samme skjedde med Jordan for eksempel. De hadde allerede en ganske stor muslimsk minoritet og tok inn mange radikale, tungt politiske aktører som de lot få være i fred i mange moskeer. Disse har så godt til det steg å radikalisere både etniske briter og muslimene som var fra Bangladesh og Pakistan. Man kan for eksempel nevne at langt over 100 000 etniske engelskmenn har konvertert til Islam de siste årene. Politisk korrekthet har skadet nasjonen betraktelig. 6 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Håpet ved å avslutte dem på stedet er vel at det kan avskrekke en og annen med akkurat det lille ekstra mellom øra ... Vel, det er noe som tyder på at de planlagt begikk "suicide by Police", men, men Ja for disse hadde hjernevasken satt seg for godt og det var nok ingen vei tilbake. Der kommer igjen argumentasjonen inn om hvorfor i alle dager vi lar skolering skje via privatskoler og moskeer her hjemme, det er jo tydelig at enkelte som får dette inn med morsmelken ikke vil holde seg til den "gode" fortolkningen av løgnen igjennom livet. Vi burde kunne marginalisere en videre utbredelse av denne typer ideologi via det sekulære lovverket uten å gjøre oss til en kynisk politistat. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Hekemo vil utvilsom gå i sjokk. PS. Selvsagt kunne det ha blitt avsluttet raskere om folk flest hadde gått bevepnet ... men som sagt "innen de lover og regler som eksister idag" gikk dette omtrent så bra som det er mulig. Klart at de slo til på ett av stedene med høyest konsentrasjon av Politi i England hjelper på. 3 motiverte selvmordsterririster klarte bare å drepe 7 med bruk av bil og kniver. Du tror antall drepte hadde gått ned hvis terroristene og alle rundt hadde hatt automatvåpen? Du har mistet kontakt med virkeligheten... 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Alle disse gode muslimene det snakkes om har et ansvar om å fange opp og rapportere ekstremister som henger i moskeene deres, men det viser jo seg at de bare er tause. (og er da medskyldige spør du meg) Det så vi jo var saken under konsertangrepet i manchester. Og forresten, hvor er fakkeltoget og protestene av tusenvis av muslimer mot terrorisme? Eller er det bare når den pedofile profeten blir tegnet man kan forvente reaksjoner fra det fredelige muslimske samfunnet? Endret 4. juni 2017 av Tåkefyrste 7 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Der kommer igjen argumentasjonen inn om hvorfor i alle dager vi lar skolering skje via privatskoler og moskeer her hjemme, det er jo tydelig at enkelte som får dette inn med morsmelken ikke vil holde seg til den "gode" fortolkningen av løgnen igjennom livet. Vi burde kunne marginalisere en videre utbredelse av denne typer ideologi via det sekulære lovverket uten å gjøre oss til en kynisk politistat. ... om man indoktrinerer barna i offentlige skoler og barnehager til å tenke "rett"? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Der kommer igjen argumentasjonen inn om hvorfor i alle dager vi lar skolering skje via privatskoler og moskeer her hjemme, det er jo tydelig at enkelte som får dette inn med morsmelken ikke vil holde seg til den "gode" fortolkningen av løgnen igjennom livet. Vi burde kunne marginalisere en videre utbredelse av denne typer ideologi via det sekulære lovverket uten å gjøre oss til en kynisk politistat. ... om man indoktrinerer barna i offentlige skoler og barnehager til å tenke "rett"? Om å tenke "rett" er en kunnskapsbasert skole basert på nyeste forskning og viten, så sier jeg meg helt enig i akkurat den type "indoktrinering" av våre barn. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg