Irrasjonell Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 For det var jo ikke terrorhendelser før innvandringen startet. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hva skal man gjøre? Systemet er sikret mot å sende ut/stenge ute alt fra islamsk verden.Vi må vel dessverre erkjenne at snillismen møter seg selv i døra. Drittsekkene vil som vanlig vinne framog etterhvert ta makten. På den ene eller andre siden. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Jasså? Så de angriper fordi de vil se fakkeltog, eller fordi de vil se oss erodere vårt eget demokrati? De angriper fordi de hater vår kultur og alt vi står for, men likevel får de kasta europeiske pass etter seg. De har ødelagt sine egne land med islam, og nå vil de gjøre det samme i resten av europa. 9 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hvordan skal man ta tak i problemet da? Sende ut alle innvandrere, så ha en ekstremt streng grensekontroll så de ordentlige kan komme tilbake? Hadde det vært noen lette løsninger så hadde vi nok sett dem implementert allerede. Grensekontroll er et forslag, men mange av angriperne i Storbritannia har vært statsborgere. Den beste måten å bekjempe terror på er dessverre ingen quickfix som tilfredsstiller de sinte og frustrerte. Det er rett og slett langvarig bekjempelse av ekstremistiske miljøer. Jasså? Så de angriper fordi de vil se fakkeltog, eller fordi de vil se oss erodere vårt eget demokrati? De angriper fordi de hater vår kultur og alt vi står for, men likevel får de kasta europeiske pass etter seg. De har ødelagt sine egne land med islam, og nå vil de gjøre det samme i resten av europa. Som nevnt over så har de fleste terroristene i Storbritannia vært statsborgere. Men er det fakkeltog som har skylden? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) 01:40 hadde London-politiet fortsatt ikke konstatert at det er et terrorangrep, men det er godt både Trump og vårt eget sikkerhetsråd i tråden her er på ballen og holder oss trygg og oppdatert på hva man individuellt forestiller seg ville vært beste politikk. Edit: ca. 01:57 kom det nyheter fra politiet i London: Det skal være et terrorangrep og situasjonen er pågående. Kjør debatt, regner med noen er klar med flere smarte politiske forslag som ikke er sølt utover oppi her allerede. Endret 4. juni 2017 av xRun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Er som jeg har sagt før , har dem ikke skytevåpen så bruker dem kniv.....det har man sett tilfelle i Kina også. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Men dette er jo "part and parcel of living in a large city". Det sier jo muslimordføreren i London.... 9 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Hvordan skal man ta tak i problemet da? Sende ut alle innvandrere, så ha en ekstremt streng grensekontroll så de ordentlige kan komme tilbake? Så ingen kan komme tilbake. Få dem ut for alltid. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Ja , dessverre blir nok det løsninga til slutt. "01:40 hadde London-politiet fortsatt ikke konstatert at det er et terrorangrep" Mer sannsynlig teori enn at det har rablet for en tilfeldig fyr...... Endret 4. juni 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Men dette er jo "part and parcel of living in a large city". Det sier jo muslimordføreren i London.... Skjerp deg. Bare fordi han er en muslim så betyr ikke det at han aksepterer terrorisme. Han sier at folk som bor i byer må være årvåkne fordi de er mer utsatte. 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Men dette er jo "part and parcel of living in a large city". Det sier jo muslimordføreren i London.... Skjerp deg. Bare fordi han er en muslim så betyr ikke det at han aksepterer terrorisme. Han sier at folk som bor i byer må være årvåkne fordi de er mer utsatte. Snedig, merkelig at det ikkje skjer noe i Warszava.... Endret 4. juni 2017 av Dufen 8 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Warszawa har ikke noe med ditt tidligere utsagn å gjøre. Jeg kan forøvrig også nevne mindre profilerte byer som opplever mindre/ingen terrorisme. Her er sitatet du referer til, og jo "vigilant" er "årvåken": Endret 4. juni 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Politiet i London oppdaterer: Ikke alle 3 hendelsene er forbundet. 2 av dem (London Bridge, Borough Market) anses som terror, situasjonen er pågående. Vauxhall skal ifølge dem være uten forbindelse til de to andre. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 La meg referere til Polen i helhet da? Eller Ungarn? Eller andre land hvor muslimer nær sagt ikke er representert? 7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Som om Polen ikke har sine egne problemer? Mulig denne hendelsen har gått i glemmeboka. https://www.rt.com/news/343680-poland-bus-explosion-bomb/ (tilgi mine synder for å linke til RT) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 . Men er det fakkeltog som har skylden? Hvis det var det du fikk ut av innlegget mitt så skjønner jeg ikke vitsen med å diskutere en gang. 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Og ingen oppfølging av saken? Ingen videre opplysninger? Denne var morsom: http://www.telegraph.co.uk/travel/maps-and-graphics/Mapped-Terror-threat-around-the-world/*Rart at sannsynligheten for terror er lav i land hvor muslimer ikke er representert i engang minutiøse antall... Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Kontrollerte eksplosjoner, ellers ser det rimelig dødt ut. Kan tolke det som at politiet har fått tak i gjerningspersonene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Som om Polen ikke har sine egne problemer? Mulig denne hendelsen har gått i glemmeboka. https://www.rt.com/news/343680-poland-bus-explosion-bomb/ (tilgi mine synder for å linke til RT) Går greit, jeg har selv gått den brede vei og linket til Dagbladet for å fronte mine bekymringer. No harm done. Er ikke ulovlig å lese bedritne aviser, thank God Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Kontrollerte eksplosjoner, ellers ser det rimelig dødt ut. Kan tolke det som at politiet har fått tak i gjerningspersonene? De har nok tatt på seg trefrakken , ja...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg