Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er litt rart at du prøver å vri dette som om Comma Chameleon driver med skadefryd fordi det ikke var en innvandrer.

Åh ? Vil si det var en liten lettelse i at det ikke var en terrorist denne gangen.

Men vi vet jo begge at det ikke kan vare nå som terror er blitt noe vi i vesten "må" leve med.

Endret av geita_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke egentlig. Situasjonen er fortsatt det samme. Eneste positive med at det ikke var en terroraksjon er at det kanskje kan gi gamblerene her inne en realitycheck, og at jeg kan si "Ja, for det gikk jo så bra sist gang" neste gang det kommer lure glis fra "kriseprofittører" som skal gjette på gjerningsmenn.

Endret av Gavekort
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke egentlig. Situasjonen er fortsatt det samme. Eneste positive med at det ikke var en terroraksjon er at det kanskje kan gi gamblerene her inne en realitycheck, og at jeg kan si "Ja, for det gikk jo så bra sist gang" neste gang det kommer lure glis fra "kriseprofittører" som skal gjette på gjerningsmenn.

Det er vel de samme som ropte "muslim, muslim" for noen år tilbake, når rulleteksten løp på TV2 og Nrk. Legg det som kan legges på islam og gjerne mer til...

Lenke til kommentar

26 år gammel fyr fra New York som fyllekjørte (2 tidligere dommer på det også) og mistet kontroll på bilen er det som sies å være riktig. Fint å hoppe til konklusjoner uten bevis?

Det var da enda godt.

Haha, som om dette endrer noe. Realitychecken er det vel dere som fyrer dere opp sånn over denne tråden som bør ta.

Men, er det komisk eller bare helt jævlig nitrist når det første man møter etter å ha hoppet ifra tråden om den drepte svenske jenta hvor man akkurat har prøvd å forklare flere aspekter av verden blant annet hvorfor man ikke burde foregripe en hendelse til akkurat samme tilsynelatende grauthuer som altså bare tok sats bort til neste rase-tematiske tråd og fortsetter å hoppe til samme feilaktige premature konklusjon her med tilhørende mageplask?  :rofl:

Dette er ikke noe tema å le av, men hva skal man gjøre når tråden er full av klovner og komikere.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, som om dette endrer noe. Realitychecken er det vel dere som fyrer dere opp sånn over denne tråden som bør ta.

Ingen som fyrer seg opp. Jeg understreker bare at dere tar feil, i håp om at dere kanskje slutter å være så destruktive over noe dere opplagt ikke er i stand til å statistisk gjette.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan ikke fatte at dette skjer? Det var dagens.

Jeg synes frekvensen av angrep på uskyldige er veldig høy, og har vanskelig for å fatte motivet bak å angripe barn. Det er vel ikke så rart?

De bryr seg vel ikke om det er barn eller ikke, de er alle vantro bikkjer uansett alder.

Endret av ChopperReid
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selv om det virker overveiende sannsynlig metode tatt i betraktning, vet vi da foreløpig ikke sikkert at det står en islamist bak dette, det kan ha vært(eksempelvis) en kristenfundamentalist som mener Grande og fans er uskjebelige og syndige. Lærte vi ikke av Utøya å vente med å plassere skylden til informasjon foreligger?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om det virker overveiende sannsynlig metode tatt i betraktning, vet vi da foreløpig ikke sikkert at det står en islamist bak dette, det kan ha vært(eksempelvis) en kristenfundamentalist som mener Grande og fans er uskjebelige og syndige. Lærte vi ikke av Utøya å vente med å plassere skylden til informasjon foreligger?

LOL

• Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...