boundishh Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Han der er jo fullstendig blokkert, sammen med resten av søpla som styrer i Sverige. Han er nok fullt klar over problemet. Han vil bare ikke erkjenne det fordi han er skinnhellig. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Full deportasjon av alle som identifiserer seg som muslimer feks ? Kan vi deportere andre religiøse og nasjonalister i samme slengen? Bare hvis de er en trussel. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Han der er jo fullstendig blokkert, sammen med resten av søpla som styrer i Sverige.Jeg vet folk på som oftest venstresiden sier at Trump må skytes, men det jeg ikke forstår er hvordan Loven enda ikke har blitt truffet av ei kule. Mannen er jo mere virklighetsfjern enn Trump og da er man virkelig fjern. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Kanskje ikke noe angrep men utvilsomt eksplosivt, såpass at man skulle tro det var 1 april idag: Saudi Arabia elected to UN women's rights commission 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Kanskje ikke noe angrep men utvilsomt eksplosivt, såpass at man skulle tro det var 1 april idag: Saudi Arabia elected to UN women's rights commission Om det ikke er 1.april, så er det ihvertfall komikveld. Men, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. 3 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Kanskje ikke noe angrep men utvilsomt eksplosivt, såpass at man skulle tro det var 1 april idag: Saudi Arabia elected to UN women's rights commission Hjelpes er det mulig. Penger er makt, sikkert blitt delt ut litt under bordet her ja. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Som en kommentator skrev, at dette blir som å gi en pyroman stilling som brannsjef..... Helt utrolig hva vesten får seg til å gjøre for å ikke gå glipp av Sudi Arabisk olje og gass. 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Kanskje ikke noe angrep men utvilsomt eksplosivt, såpass at man skulle tro det var 1 april idag: USA fikk jo fredspris, så allt er mulig På en annen side så trenger Saudi litt oppdatering på kvinnesynet. Endret 25. april 2017 av leifeinar 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Kanskje ikke noe angrep men utvilsomt eksplosivt, såpass at man skulle tro det var 1 april idag: USA fikk jo fredspris, så allt er mulig På en annen side så trenger Saudi litt oppdatering på kvinnesynet. Joda, bare det er kvinnesynet deres som oppdateres og ikke kvinnenes posisjon som nedgraderes her så Uansett førte dette til en ytterst sjelden koallisjon mellom SV og FRP, ingenting er så gærnt at det ikke er godt for noe eller noe sånn SV og FrP ber Brende svare på om Norge stemte Saudi-Arabia inn i FNs likestillingskommisjon Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Som en kommentator skrev, at dette blir som å gi en pyroman stilling som brannsjef..... Helt utrolig hva vesten får seg til å gjøre for å ikke gå glipp av Sudi Arabisk olje og gass.Ja jeg synes det er helt hårreisende alt SA slipper unna med. Er det et land som dyrker ekstrem islam og sharia så er det jo dem, men verdens ledere snur bare det andre kinnet til. Som sagt : Penger er makt. Vil anbefale deg å sjekke ut en dokumentar som heter Saudi Arabia Uncovered. Der kommer mye frem. Endret 25. april 2017 av boundishh 3 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Som en kommentator skrev, at dette blir som å gi en pyroman stilling som brannsjef..... Helt utrolig hva vesten får seg til å gjøre for å ikke gå glipp av Sudi Arabisk olje og gass.Ja jeg synes det er helt hårreisende alt SA slipper unna med. Er det et land som dyrker ekstrem islam og sharia så er det jo dem, men verdens ledere snur bare det andre kinnet til. Som sagt : Penger er makt. Vil anbefale deg å sjekke ut en dokumentar som heter Saudi Arabia Uncovered. Der kommer mye frem. Takk for tips! 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Ingen grunn til å gi seg riktig enda nei! The Tribe That Won’t Stop Killing ISIS Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) Car rams Times Square pedestrians, causing casualties: witnesses Lurer på hvem som kan stå bak noe slikt... Endret 18. mai 2017 av geita_ 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Terror er utelukket. Takk for i dag, og velkommen tilbake til neste gjetterunde. 6 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Lurer på hvem som kan stå bak noe slikt... 26 år gammel fyr fra New York som fyllekjørte (2 tidligere dommer på det også) og mistet kontroll på bilen er det som sies å være riktig. Fint å hoppe til konklusjoner uten bevis? 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Terror er utelukket. Takk for i dag, og velkommen tilbake til neste gjetterunde. Ja dette varmer vel hjertet ditt godt tenker jeg. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Spar meg. Det er ikke jeg som gjør dette til en lek. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Vært 4-5 slike angrep av mohammedister på rad nå, så tenk deg den fremmedfrykten og gjettelekene på oss som våger å tro det neste også var det. Fy skamme seg altså. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 La oss håpe noen andre lærer noe i hvert fall. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Vært 4-5 slike angrep av mohammedister på rad nå, så tenk deg den fremmedfrykten og gjettelekene på oss som våger å tro det neste også var det. Fy skamme seg altså. Siden medister(-pølse) er laget av svinefarse og svinetarm: Lurer på hva moham-medister er laget av... Geir 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg