Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han der er jo fullstendig blokkert, sammen med resten av søpla som styrer i Sverige.

Jeg vet folk på som oftest venstresiden sier at Trump må skytes, men det jeg ikke forstår er hvordan Loven enda ikke har blitt truffet av ei kule. Mannen er jo mere virklighetsfjern enn Trump og da er man virkelig fjern.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje ikke noe angrep men utvilsomt eksplosivt, såpass at man skulle tro det var 1 april idag:

USA fikk jo fredspris, så allt er mulig :)

På en annen side så trenger Saudi litt oppdatering på kvinnesynet.

Joda, bare det er kvinnesynet deres som oppdateres og ikke kvinnenes posisjon som nedgraderes her så :p

Uansett førte dette til en ytterst sjelden koallisjon mellom SV og FRP, ingenting er så gærnt at det ikke er godt for noe eller noe sånn ;)

SV og FrP ber Brende svare på om Norge stemte Saudi-Arabia inn i FNs likestillingskommisjon
Lenke til kommentar

Som en kommentator skrev, at dette blir som å gi en pyroman stilling som brannsjef..... Helt utrolig hva vesten får seg til å gjøre for å ikke gå glipp av Sudi Arabisk olje og gass.

Ja jeg synes det er helt hårreisende alt SA slipper unna med. Er det et land som dyrker ekstrem islam og sharia så er det jo dem, men verdens ledere snur bare det andre kinnet til.

Som sagt : Penger er makt.

Vil anbefale deg å sjekke ut en dokumentar som heter Saudi Arabia Uncovered. Der kommer mye frem.

Endret av boundishh
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som en kommentator skrev, at dette blir som å gi en pyroman stilling som brannsjef..... Helt utrolig hva vesten får seg til å gjøre for å ikke gå glipp av Sudi Arabisk olje og gass.

Ja jeg synes det er helt hårreisende alt SA slipper unna med. Er det et land som dyrker ekstrem islam og sharia så er det jo dem, men verdens ledere snur bare det andre kinnet til.

Som sagt : Penger er makt.

Vil anbefale deg å sjekke ut en dokumentar som heter Saudi Arabia Uncovered. Der kommer mye frem.

Takk for tips!

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...