Thoto79 Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Har like lite lyst til å se noe dokumentar om han som jeg har om ABB. Må de begge råtne bort i fengsel uten mer oppmerksomhet. Rart å være så opptatt av ett tema men samtidig ikke interessert nok til å gidde å lære mer om det, spesielt når man får det i form av en kortreist dokumentar som går rett inn i essensen av det hele. Siden det var ett ganske avslørende og unikt innblikk i de Islamistiske forræderenes skjulte kamp mot Norge og vesten, og det midt i tjukkeste Oslo. Det er sjokkerende når man ser ham henge blant annet med det som viste seg å være den gale engelske halshyggende bøddel, man blir sittende og knytte neven. Trøsten er at man hele tiden vet at han denne uken fikk formidable 9 år i fengsel og at det er slutt for hans (og Profeten Ummahs?) del. Det som hadde vært greit for deg å se er nok mer hvordan andre muslimer reagerer på at han koser seg med de bestialske terror nyhetene, det er ingen bred enighet om hans ideologi, man enser hvilket svinnende lite mindretall han representerer. Dette er ikke å gi svinet ufortjent oppmerksomhet, det er å belyse hvilket forrædersk rasshøl vi her hadde med å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Denne dokumentaren er spesielt interessant fordi det var de som fikk fratatt videoopptakene av PST og måtte i høyesterett for å kunne bevare kildevernet. Husker enda hvordan blodet mitt kokte da jeg fikk høre om den saken. 1 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Denne dokumentaren er spesielt interessant fordi det var de som fikk fratatt videoopptakene av PST og måtte i høyesterett for å kunne bevare kildevernet. Husker enda hvordan blodet mitt kokte da jeg fikk høre om den saken. Hmm denne må jeg få med meg , ligger den på nrk nett tv? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hmm denne må jeg få med meg , ligger den på nrk nett tv? Jepp. Det er en Brennpunkt dokumentar. https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/MDDP11000817/05-04-2017 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Får vel ta poengene deres til ettertanke og se den jeg også da. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Da er det kanskje på han igjen i Sverige? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Er vel bare snakk om tid før vi blir utsatt for et slikt angrep her i Norge også. 6 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Enda en grunn til å gjøre sentrum bilfritt. Mulig litt tidlig og/eller utidig kanskje. 4 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. april 2017 Forfatter Del Skrevet 7. april 2017 Denne var artig. Relevant er den og 2 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Enda en grunn til å gjøre sentrum bilfritt. Mulig litt tidlig og/eller utidig kanskje. Dårlig spøk. 4 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Enda en grunn til å gjøre sentrum bilfritt. Mulig litt tidlig og/eller utidig kanskje. Ja, for det er helt umulig å komme med andre kreative løsninger. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Husker hvor mye pepper trumpen fikk. 5 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Husker hvor mye pepper trumpen fikk. Ja denne helt geniale mannen må være forut for sin tid mener du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Teori : de skulle bombe t-banen men så gikk det skeis av en eller annen grunn....... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Husker hvor mye pepper trumpen fikk.Ja denne helt geniale mannen må være forut for sin tid mener du? Nei han trenger verken være genial eller forut for sin tid, men var jo litt komisk all den pepperen han fikk, ikke minst fra svenske politikere som sa at alt er perfekt i sverige.Vanskelig å se forbi skylappene hos broderfolket. Endret 8. april 2017 av Tåkefyrste 3 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Nei han trenger verken være genial eller forut for sin tid, men var jo litt komisk all den pepperen han fikk, ikke minst fra svenske politikere som sa at alt er perfekt i sverige. Han kommenterte jo "det som skjedde i Sverige i går", gjorde han ikke? Har du en kilde på svenske politikere som sa det, eller har du funnet det på selv? 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Nei han trenger verken være genial eller forut for sin tid, men var jo litt komisk all den pepperen han fikk, ikke minst fra svenske politikere som sa at alt er perfekt i sverige. Han kommenterte jo "det som skjedde i Sverige i går", gjorde han ikke? Har du en kilde på svenske politikere som sa det, eller har du funnet det på selv? Trump er en idiot, han hadde sett på en reportasje om Sverige, det var det han snakket om. Så han refererte ikke til en spesifikk hendelse, men de sosiale problemene i Sverige. Naturlig nok så fant vi ut dette i ettertid, men han hadde sagt "det som skjedde i går", og det var det eneste folk brydde seg om. Svenskene gottet seg fordi de kunne "ta Trump" og mediene koste seg. Jeg er ikke en Trump supporter, men dette var en storm i et vannglass. Endret 8. april 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Ja både Trump og resten av verden kunne lært litt av Svenskene. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Det er dessverre prisen man må betale for å slippe inn tusenvis av asylsøkere fra midtøsten. Er jo en grunn til hvorfor ikke Japan og Polen har terrorangrep gjort av muslimske fundamentalister. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg