Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er i alle fall to av terroristene døde. I grunn det beste, så slipper Frankrike en slik sak som vi hadde med ABB.

Hva var galt med ABB-rettsaken? Tror nok en rettsak hadde vært det beste for å vise hva slags patetiske mennesker dette er. At de er døde gjør det vanskeligere å finne mer info, og enklere å dyrke "martyrstatusen".

Det kostet et utall millioner av skattekroner og saken ble aldri "avsluttet", dessuten får han haugevis av fanpost i fengselet, og du kan ta deg en bolle på at det ikke ville blitt noe mindre til disse "heltene". Det er bare min personlige mening, jeg ville foretrukket om ABB ble skutt 22. juli og, så vi slapp å se ham smile i rettsaken og lignende...

Alle kan mene det de vil, men jeg er i alle fall glad for at de er døde...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

"Vi har hevnet profeten Muhammed. Charlie Hebdo er død" lød ordene fra en av terroristene bak angrepet på satireavisen som tok livet av 12 mennesker.

http://www.dagbladet.no/2015/01/07/nyheter/terrorisme/krig_og_konflikter/37051742/

Hva skal man si? Slike angrep som dette begynner jo nesten å bli en vanesak, med tanke på at islamister som Mullah Krekar snart slippes ut så er vel ikke faren for et slikt angrep i Norge akkurat mindre enn andre steder i Europa.

Spesielt ikke når enkelte politkere på venstresiden kun fokuserer på trusselen fra høyreekstreme og har et blindt øye på islamisne, som Støre da han uttalte seg om at radikal islam ikke er et problem i Norge http://www.vg.no/nyheter/innenriks/stortingsvalget-2009/stoere-radikal-islam-ikke-noe-problem-i-norge/a/556746/

Når "våkner" Europa? Terrorangrep fra skjeggete jihadister som dreper i profetens navn kommer det det bare til å bli fler av, og de minsker ikke akkurat med all den innvandringen Europa har i dag.

Svært populær post av hvilken grunn?

Jeg har bekreftet at jeg har forstått den advarselen jeg fikk 22 juli 2014 og gir mitt svar med en lenke til denne http://www.dinnettavis.no/#dette-er-ikke-muslimer lenken.

Mer kan ingen av dere forvente av meg.

Forventer egentlig fint lite av en som ønsker å unnskylde Islamister for sine gjentatte perverse handlinger mot menneskeheten.

Da forventer jeg at du omtaler A som kristen? Jeg omtaler slike personer som kriminelle. Har du og andre problemer med å forstå mitt standpunkt får dere lese mine få poster her og de jeg har om islam og terrorisme på dette forumet. Søk

kgun terrorisme OR islam OR koranen site:diskusjon.no

Punktum.

Lenke til kommentar

Sprøsmålet nå blir, når og hvor skjer det neste gang?

Jeg vil tippe England. Ingen tvil om att det vil flyte mer blod.

Ikke se bort fra at Norge ligger godt an i køen og...

norge.jpg

Nå håper jeg bare at det bare er terroristene som er drept, og at de ikke fikk med seg enda flere uskyldige i graven...

Lenke til kommentar

Ja det blir nok England. Men det kan fort bli her i Norden også. Mye blod vil flyte i fremtiden i kampen mot islam. Folk må nok velge siden, enten er du med oss, eller i mot oss. Det som er synd, er at terroren ikke rammer dem som står bak flyten av muslimer og innflytelsen av islam i Europa og Norge. Den vil ramme oss alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

"

TV2: Fransk nettsted utpeker Norge som neste terrormål

PST jobber med å finne ut av om trusselen er reell eller ikke."

Når og hvor tror dere det vil skje i england? Skal til london i februar :(

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar

De tilhører religionen Islam, og angrepet på satireavisen var en hevneaksjon for en rekke Muhammed tegninger opp igjennom.

Siden du nevner "opp igjennom" så kan vi jo ta med Frankrikes forskjellige okkupasjoner og massakre "opp i gjennom" på muslimer i Algeria, Tunisa, osv. (Maghreb)

http://en.wikipedia.org/wiki/Algerian_War

http://en.wikipedia.org/wiki/S%C3%A9tif_and_Guelma_massacre

Kort sagt, relatert til det jeg skrev over, -det har foregått en vedvarende krigføring og koloni-imperialisme i over 200 år rundt omkring. Så å si ingen av landene der Frankrike og UK har herjet, har fått utvikle seg normalt på egne vilkår, men vårt pådyttet forskjellige puppet-regimer hele veien, noe som i sin tur har ført til indre konflikter. Selv nasjonale landegrenser et det andre som har sittet med blyant & linjal å tegnet opp, på bekostning av de som lever i områdene.

Det blir ingen røk uten ild.

Trodde du påstod at dette var en terrorhandling utført av hvite ikke-islamister jeg. Så i hvertfall ut som du håpte på det. Så med andre ord, ofrene fikk som fortjent i følge deg. Applaus. Hva gjør du den dagen de slår til i Norge, skal du forsvare dem da også? I følge din logikk så bør jo vi nordmenn dra ned å terrorisere Danmark pga unionstiden som varte i over 400 år.

• Liker 3
Lenke til kommentar

"

Vil tro London. Det er mange turistattraksjoner og velge i, så det blir vanskelig og peke ut et sted. Her i landet vil nok Oslo rammes først. Spørsmålet er ikke om, men når.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

"

Vil tro London. Det er mange turistattraksjoner og velge i, så det blir vanskelig og peke ut et sted. Her i landet vil nok Oslo rammes først. Spørsmålet er ikke om, men når.

:(

Er personlig reddere for et angrep i England enn i Norge i og med at stedet jeg bor på er nok ikke akkurat et terrormål

Lenke til kommentar

De tilhører religionen Islam, og angrepet på satireavisen var en hevneaksjon for en rekke Muhammed tegninger opp igjennom.

Siden du nevner "opp igjennom" så kan vi jo ta med Frankrikes forskjellige okkupasjoner og massakre "opp i gjennom" på muslimer i Algeria, Tunisa, osv. (Maghreb)

Kort sagt, relatert til det jeg skrev over, -det har foregått en vedvarende krigføring og koloni-imperialisme i over 200 år rundt omkring. Så å si ingen av landene der Frankrike og UK har herjet, har fått utvikle seg normalt på egne vilkår, men vårt pådyttet forskjellige puppet-regimer hele veien, noe som i sin tur har ført til indre konflikter. Selv nasjonale landegrenser et det andre som har sittet med blyant & linjal å tegnet opp, på bekostning av de som lever i områdene.

Trodde du påstod at dette var en terrorhandling utført av hvite ikke-islamister jeg. Så i hvertfall ut som du håpte på det. Så med andre ord, ofrene fikk som fortjent i følge deg. Applaus. Hva gjør du den dagen de slår til i Norge, skal du forsvare dem da også? I følge din logikk så bør jo vi nordmenn dra ned å terrorisere Danmark pga unionstiden som varte i over 400 år.

Når terroren rammer Norge. Da må oppgjøret med dem som hele tiden har forsvaret islam komme. De bør stilles for retten og dømmes. For noen må ta ansvaret. Vi har mange politikere, både til høyre og venstre som vil ha blod på sine hender.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Er personlig reddere for et angrep i England enn i Norge i og med at stedet jeg bor på er nok ikke akkurat et terrormål

Går vi rundt og er redde, da vinner terroristene. Personlig er jeg ikke redd. Men jeg er redd for mine barn. Men det er like greit at kampen mot islam kommer nå. For islamsk innflytelse må stoppes en gang for alle. Jeg snakker hele tiden om den ekstreme islam. De fleste muslimer er fredelige, det må vi huske i kampens hete.

Lenke til kommentar

Da er i alle fall to av terroristene døde. I grunn det beste, så slipper Frankrike en slik sak som vi hadde med ABB.

Hva var galt med ABB-rettsaken? Tror nok en rettsak hadde vært det beste for å vise hva slags patetiske mennesker dette er. At de er døde gjør det vanskeligere å finne mer info, og enklere å dyrke "martyrstatusen".

Det kostet et utall millioner av skattekroner og saken ble aldri "avsluttet", dessuten får han haugevis av fanpost i fengselet, og du kan ta deg en bolle på at det ikke ville blitt noe mindre til disse "heltene". Det er bare min personlige mening, jeg ville foretrukket om ABB ble skutt 22. juli og, så vi slapp å se ham smile i rettsaken og lignende...

Alle kan mene det de vil, men jeg er i alle fall glad for at de er døde...

ABB-rettsaken har en beregnet til 170 millioner, ikke utallige :p (http://no.wikipedia.org/wiki/Rettssaken_mot_Anders_Behring_Breivik#Kostnader)

Jeg er nå i hvert fall glad for at vi har et velfungerende rettsapparat her i landet, og syns jeg ikke vi skal fire på standarden for å spare penger. Mister vi dette er det nevnte beløpet småpenger.

Kunne vi visst med like stor sikkerhet om ABB handlet alene om han ble drept? Hvilke kostnader ville det medført om vi ikke fikk den informasjonen. Til sammenligning tviler jeg på at terroristen i Frankrike handlet uten hjelp; disse kan fortsatt få andre til å drepe for seg.

Og dersom hevnlyst er sterker enn pragmatisme: Døden er nok (dessverre vil jeg si) en enklere utvei enn livstid i fransk fengsel. Rimelig høy selvmordsrate der ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja det blir nok England. Men det kan fort bli her i Norden også. Mye blod vil flyte i fremtiden i kampen mot islam. Folk må nok velge siden, enten er du med oss, eller i mot oss. Det som er synd, er at terroren ikke rammer dem som står bak flyten av muslimer og innflytelsen av islam i Europa og Norge. Den vil ramme oss alle.

Det skal ihvertfall ikke du bestemme for meg. Jeg er mer redd høyre ekstrem terror. Antar at det er lettere for PST å ha kontroll på de som kommer fra Irak, Syria, Jemen etc. enn høyreekstreme som der er langt flere av her i landet.

Kan anbefale deg å se filmatiseringen av

Alistair Stuart MacLean's bok.

Frykten er mitt våpen.

Du skremmer ikke meg med dine analyser.

Lenke til kommentar

Når terroren rammer Norge. Da må oppgjøret med dem som hele tiden har forsvaret islam komme. De bør stilles for retten og dømmes. For noen må ta ansvaret. Vi har mange politikere, både til høyre og venstre som vil ha blod på sine hender.

Det kommer aldri til å skje, og nå sier VG at PST ikke visste at det var lagt ut en trussel en gang! Himmel og hav, man kan lure på hvor god oversikt de egentlig har...

Det er på tide å bure inne Profetens Ummah med venner og "fremmedkrigerne" for å beskytte sivile nordmenn... Det er selvsagt ikke optimalt i et demokrati, men dette må vel kunne kalles en unntakssituasjon, og om prisen for å unngå noe slikt her er å bure inne de vandrende bombene, så er det en pris jeg er villig til å betale...

Jeg finner det også noe ironisk at de samme mediene som har skreket om islamofobi og anklaget i øst og vest hver gang noen har kritisert islam, nå plutselig mener at vi skal krenke islam..

http://www.dagbladet.no/2011/08/22/kultur/debatt/debattinnlegg/islam/paven/17775936/

Forresten så sier de nå at trusselen utpeker "Danmark eller Norge" som neste terrormål, akkurat det samme som den trusselen jeg la ut her for mange timer siden, og PST har ikke fått det med seg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Går vi rundt og er redde, da vinner terroristene. Personlig er jeg ikke redd. Men jeg er redd for mine barn. Men det er like greit at kampen mot islam kommer nå. For islamsk innflytelse må stoppes en gang for alle. Jeg snakker hele tiden om den ekstreme islam. De fleste muslimer er fredelige, det må vi huske i kampens hete.

Det er sant, men jeg har ikke lyst til å risikere livet mitt for å late som jeg ikke er redd. Jeg håper ikke vanlige//ekte muslimer får for mye hat pga dette, og at vi kjemper mot terrorisme og ikke islam.

Lenke til kommentar

Det skal ihvertfall ikke du bestemme for meg. Jeg er mer redd høyre ekstrem terror. Antar at det er lettere for PST å ha kontroll på de som kommer fra Irak, Syria, Jemen etc. enn høyreekstreme som der er langt flere av her i landet.

Frykten er mitt våpen.

What, du er mer redd for høyreekstrem terror? Snakkes, virkelighet...

Bare den siste måneden har det vært ~10+ terrorangrep (eller hendelser som kan kategoriseres som det, nedkjøring av sivile med "allahu akbar!") fra islamister, og du er mer redd for høyreekstreme, som det finnes ... nesten ingen av?

Lenke til kommentar

Frykten er mitt våpen.

What, du er mer redd for høyreekstrem terror? Snakkes, virkelighet...

Bare den siste måneden har det vært ~10+ terrorangrep (eller hendelser som kan kategoriseres som det, nedkjøring av sivile med "allahu akbar!") fra islamister, og du er mer redd for høyreekstreme, som det finnes ... nesten ingen av?

I hans og i mange sosialisters øyner så "fins det ikke" islamsk terror, og de utgjør i følge dem alltid bare en brøkdel av terroren på verdensbasis. Selv ikke muslimer bortforklarer islamsk terror så mye.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...