Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe forskjell på sosialisme og islam. Sosialisme og Islam er et perfekt ekteskap.

 

https://www.youtube.com/watch?v=91C--iHSHcE

 

Det er ganske stor forskjell. Sosialisme er ateistisk med en religiøs tilnærming til konseptet "likhet", men "likhet" er ikke det samme som "rettferdighet", for "likhet" blir fort urettferdig. Sosialistenes flørting med islam kommer av at de har et slags egenkonstruert offerhierarki hvor de har satt islam veldig høyt av en eller annen grunn. Islam er bare et feilspor der de i likhet med f.eks Jehovas vitner tror man kan jobbe seg inn i himmelen så himmelen blir et sted basert på prestasjon (noe som høres helt ulogisk ut for meg), men de anerkjenner ivertfall at universet er styrt av en Gud. Og som historien om babylons tårn når menneskene prøvde å "bygge" seg inn i himmelen viser, er det ingenting vi kan gjøre for å nå opp til Gud, så Gud må komme ned til oss. 

 

Og det gjorde han igjennom Jesus. Så Jesus er den muslimene burde lært kjenne, da hadde de også skjønt at den fariseiske tilnærminga til gammeltestamentlige lover de følger er feil, og at alle har brutt en av de 612(?) lovene i gamletestamentet, hvor brudd på kun EN lov er nok til at vi er urene ovenfor den allmektige Gud, og er vi urene er vi heller ikke i posisjon til å dømme andre for brudd på loven (som Jesus sa: La den uten synd kaste den første sten). Men en holdt lovene for oss, og tok straffa for å bryte de på våre vegne, nemlig Jesus. Han var perfekt for oss. Ingen av oss er gode nok til å komme til himmelen med en lovisk tilnærming, ergo må vi stole på at det Jesus gjorde er nok, og at vi kan ikle oss hans rettferdighet ved å tro på ham, som Jesus selv sier. Når Neo i filmen "matrix" leter etter en vei ut av "the matrix" og du kjente deg igjen i den filmen, så sier Jesus at han er døra, og det er ingen andre veier ut enn via ham. Jesus er "the one". Det er kristendom kort oppsummert.

Endret av marius77
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke noe forskjell på sosialisme og islam. Sosialisme og Islam er et perfekt ekteskap.

 

 

 

Det er ganske stor forskjell. Sosialisme er ateistisk med en religiøs tilnærming til konseptet "likhet", men "likhet" er ikke det samme som "rettferdighet", for "likhet" blir fort urettferdig. Sosialistenes flørting med islam kommer av at de har et slags egenkonstruert offerhierarki hvor de har satt islam veldig høyt av en eller annen grunn. Islam er bare et feilspor der de i likhet med f.eks Jehovas vitner tror man kan jobbe seg inn i himmelen så himmelen blir et sted basert på prestasjon (noe som høres helt ulogisk ut for meg), men de anerkjenner ivertfall at universet er styrt av en Gud. Og som historien om babylons tårn når menneskene prøvde å "bygge" seg inn i himmelen viser, er det ingenting vi kan gjøre for å nå opp til Gud, så Gud må komme ned til oss. 

 

Dersom du er kristen. Så vet du veldig godt at arveavgift og formueskatt er ulovlig.

 

Frukten av ditt arbeid skal du beholde.

Det du sår er hva du høster.

 

Gud har sagt det klart i bibelen at formueskatt og arvegift er ulovlig. Dersom du støtter arveavgift og formueskatt. Så er du garantert ikke kristent, men en kommunist.

Endret av Motstandpolitiker
Lenke til kommentar

 

 

Ikke noe forskjell på sosialisme og islam. Sosialisme og Islam er et perfekt ekteskap.

 

 

 

Det er ganske stor forskjell. Sosialisme er ateistisk med en religiøs tilnærming til konseptet "likhet", men "likhet" er ikke det samme som "rettferdighet", for "likhet" blir fort urettferdig. Sosialistenes flørting med islam kommer av at de har et slags egenkonstruert offerhierarki hvor de har satt islam veldig høyt av en eller annen grunn. Islam er bare et feilspor der de i likhet med f.eks Jehovas vitner tror man kan jobbe seg inn i himmelen så himmelen blir et sted basert på prestasjon (noe som høres helt ulogisk ut for meg), men de anerkjenner ivertfall at universet er styrt av en Gud. Og som historien om babylons tårn når menneskene prøvde å "bygge" seg inn i himmelen viser, er det ingenting vi kan gjøre for å nå opp til Gud, så Gud må komme ned til oss. 

 

Dersom du er kristen. Så vet du veldig godt at arveavgift og formueskatt er ulovlig.

 

Frukten av ditt arbeid skal du beholde.

Det du sår er hva du høster.

 

Gud har sagt det klart i bibelen at formueskatt og arvegift er ulovlig. Dersom du støtter arveavgift og formueskatt. Så er du garantert ikke kristent, men en kommunist.

 

 

(Matt 22,15–22; Luk 20,20–26)
13 footnote.png Siden sendte de noen av fariseerne og herodianerne til ham for at de skulle fange ham i ord. 14De kom og sa: «Mester, vi vet at du alltid holder deg til sannheten og ikke bryr deg om hva andre synes. For du ser ikke på person eller rang, men lærer sant om hva som er Guds vei: Er det tillatt å betale skatt til keiseren eller ikke? Skal vi betale eller la det være?»15footnote.png Men Jesus gjennomskuet hykleriet deres og sa til dem: «Hvorfor setter dere meg på prøve? Kom hit med en denar og la meg få se den!» 16De ga ham en, og han spurte: «Hvem har bildet og navnet sitt her?» «Keiseren», svarte de. 17footnote.png Da sa Jesus til dem: «Gi keiseren det som tilhører keiseren, og Gud det som tilhører Gud!» Og de undret seg over ham.
Lenke til kommentar

"7 av 10 nordmenn mener flyktninger bidrar til positivt mangfold, ifølge en undersøkelse gjort av Ipsos for Redd Barna. 85 prosent svarer at de har bidratt for å hjelpe flyktninger på en eller annen måte, ifølge NTB."

http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdoegnet#!verbatimId=58c33fa05152f7e335b51409

Skeptisk. Hvor ble så denne undersøkelsen utført?

Tror ikke jeg kjenner et menneske personlig som er positiv eller har bidratt til å hjelpe flyktninger (om vi ser bort ifra den vanlige innlevering av gamle klær og donasjon til rødekors osv).

De fleste vil gjerne hjelpe andre mennesker, men de ser også galskapen i å ta til seg alle verdens uheldige mennesker.

Lenke til kommentar

Det er mange naive mennesker der ute. Diskuterte med en av dem på jobben i går, ei som skulle undervise i måten ord blir brukt, at det var så fælt at vi brukte ordet migrant i stedet for flyktning. Da jeg fortalte henne at vi faktisk ikke er verdens rikeste land så fikk hun ansiktsuttrykket til et barn som nettopp ble fortalt at julenissen ikke eksisterer. "Jeg skjønner ikke hva du mener". Hun hadde tydeligvis trodd på mantraet at "Norge er verdens rikeste land", litt ironisk i og med hun skulle undervise om hvor fæl Listhaugs var som brukte ordet migrant, mens hun tar det populære mantraet til politikerne som god fisk :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

-

 

Skeptisk. Hvor ble så denne undersøkelsen utført?

Tror ikke jeg kjenner et menneske personlig som er positiv eller har bidratt til å hjelpe flyktninger (om vi ser bort ifra den vanlige innlevering av gamle klær og donasjon til rødekors osv).

De fleste vil gjerne hjelpe andre mennesker, men de ser også galskapen i å ta til seg alle verdens uheldige mennesker.

Jeg jobber som norsklærer (lærer folk å skrive og snakke norsk). Så man kan jo si jeg "hjelper" flyktninger og immigranter. Jeg er også imot at det kommer for mange immigranter/flyktninger til et homogent land som Norge. Ikke det at jeg har noe imot immigranter jeg kunne ikke brydd meg mindre om noen er polakk eller muslim. 

Men Norge har ikke jobber nok til alle og er ikke et veldig multietnisk samfunn. 87% av de som bor her er nordmenn. Så det vage spørsmålet "flyktninger bidrar til positivt mangfold" er veldig vagt syns jeg Fordi dette er individer som kan både være kriminelle og/eller oppegående samfunnsborgere. Men hvis vi lar tusenvis av innvandrere komme inn i landet og står i en arbeidsledighetskø så får vi problemer i dette landet som vil gå utover både majoriteten og minoriteten.   

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar

-

 

Skeptisk. Hvor ble så denne undersøkelsen utført?

 

Tror ikke jeg kjenner et menneske personlig som er positiv eller har bidratt til å hjelpe flyktninger (om vi ser bort ifra den vanlige innlevering av gamle klær og donasjon til rødekors osv).

 

De fleste vil gjerne hjelpe andre mennesker, men de ser også galskapen i å ta til seg alle verdens uheldige mennesker.

Jeg jobber som norsklærer (lærer folk å skrive og snakke norsk). Så man kan jo si jeg "hjelper" flyktninger og immigranter. Jeg er også imot at det kommer for mange immigranter/flyktninger til et homogent land som Norge. Ikke det at jeg har noe imot immigranter jeg kunne ikke brydd meg mindre om noen er polakk eller muslim. 

Men Norge har ikke jobber nok til alle og er ikke et veldig multietnisk samfunn. 87% av de som bor her er nordmenn. Så det vage spørsmålet "flyktninger bidrar til positivt mangfold" er veldig vagt syns jeg Fordi dette er individer som kan både være kriminelle og/eller oppegående samfunnsborgere. Men hvis vi lar tusenvis av innvandrere komme inn i landet og står i en arbeidsledighetskø så får vi problemer i dette landet som vil gå utover både majoriteten og minoriteten.   

Det er ubegripelig at folk kommer med dette argumentet. 87 prosent av Norge er ikke nordmenn.

 

Vi vet at store populasjoner av samer bor i Nord-Norge. I Hedmark er befolkningen hovedsakelig finsk/kvensk. I Rogaland har det fra hansatiden av vært svært mange av tysk opprinnelse. I Oslo og området er en stor andel av befolkningen dansk. Mens i Møre har man mange med klare spanske/portugisiske trekk.

 

For å finne de ekte nordmennene fra vikingtiden kan man dra til Trøndelag og områder i sentral-Norge. Men befolkningen i Norge er veldig heterogen. Det er bare at de ble fornorsket på 1900-tallet og utover.

Lenke til kommentar

Det er to bilder ifra samme sted ja, åsted og angriper. Politiet ville ikke slippe video der han går løs på folk, så alt vi har av ofrene er bilder tatt av andre.

Mine SJW-venner klager hele tiden på at "hvite angripere" alltid males i media som psykisk syke, og muslimer som terrorister. Men i dette tilfellet er det åpenbart omvendt. Dessuten er ikke de to gjensidig eksklusive. Det er mulig å være begge deler. Slik mange terrorister er. Deriblandt Breivik. Når det er sagt, så er det klart at grunnen til mange av disse angrepene er at man tar inn ustabile personer ifra andre land.

Det er ille nok at vi har våre egne psykisk syke om vi ikke skal være NAV kontor og sinnsykeasyl for resten av verden også.

Begrepet "asylpolitikk" har vel aldri vært riktigere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Igjen. Paranoid Schizofreni er ikke forårsaket av Islam. Det er heller ikke forårsaket av traumatiske hendelser.

 

Dette har ingenting med Islam eller flyktninger å gjøre. Det er et resultat av at ikke-etnisk tyske blir en større del av befolkningen, noe som brer risikoen for angrep fra mentalt ustabile ut over flere typer mennesker. Faktumet at vi fortsatt diskuterer hans religion understreker bare hvordan Islam blir brukt som en syndebukk.

 

Dessuten så er det ingen som ikke påstår at ekstremister ikke er psykisk syke. Det er bare det at de stort sett er habile, slik som Breivik. Hvorvidt han i denne saken er habil får vi vente på frem til han er dømt.

 

Det har også blitt bekreftet at angrepet ikke var religiøst eller politisk motivert.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er ubegripelig at folk kommer med dette argumentet. 87 prosent av Norge er ikke nordmenn.

 

Vi vet at store populasjoner av samer bor i Nord-Norge. I Hedmark er befolkningen hovedsakelig finsk/kvensk. I Rogaland har det fra hansatiden av vært svært mange av tysk opprinnelse. I Oslo og området er en stor andel av befolkningen dansk. Mens i Møre har man mange med klare spanske/portugisiske trekk.

 

For å finne de ekte nordmennene fra vikingtiden kan man dra til Trøndelag og områder i sentral-Norge. Men befolkningen i Norge er veldig heterogen. Det er bare at de ble fornorsket på 1900-tallet og utover.

 

Dette mener jeg er feil. Ja folk har giftet seg med innvandrere og minoriteter siden tidenes morgen. Jeg har selv avstamming både fra Danmark og Sverige (Oldefaren min var svensk). Det gjør ikke meg til mindre nordmann. Men nesten alle innvandrere og minoriteter har assimilert seg inn i den norske kulturen som oftest gjennom giftemål. Det å si at vi ikke er 87% nordmenn er det samme som si at det ikke finnes samer i Norge fordi de fleste (alle) samene kan nok finne en utlending i sitt stamtre.

 

edit; men dette er off-topic så jeg diskuterer ikke dette mer. En diskusjon om hvor homogent Norge er får vi ta i en annen tråd. 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Stor overraskelse, mann som hogde ned syv personer i Dusseldorf var Kosovoalbansk muslim.

Var det noen som tok veddingen min? Dere skylder meg penger :p

 

 

AXE-MAN-1-copy-620x381.jpg

For de som vet noe som helst om kosovoalbanere så vet man at de er like muslimske som de fleste nordmenn er kristne. Denne personen er også i en alder som tyder på at han opplevde krigen i Kosovo på nært hold.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...