Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Vi har veldig høy levestandard hos oss, ja så høy at vi tar oss ferie og reiser bort fra den standarden flere ganger i året (kaller det ferie) fordi den på tross av å være såkalt "høy", ikke gir oss fred i sinnet, og hvorfor er det nå sånn da ... Kan det være at vi blir høydesyke Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Freden har åpnet året sterkt. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_terrorist_incidents_in_January_2017 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Folk vil ikke ha fred egentlig, fordi fred i seg selv er kjedelig som faen.... Folk vil ha krig og action, men da bare ikke selv bli involverte fysisk .. Det er greit at andre har krig, fordi da kan jeg sitte på avstand å si fysjom og skrive dype innsiktsfulle innlegg på nettet, og virke som om jeg deltar uten å måtte ta svien som følger med Endret 2. januar 2017 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Moderatormelding Persondiskusjon ble fjernet.Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Nok et øksangrep på et tog i Tyskland.Place your bets. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Jøss. Tok det 2 måneder for å cherrypicke noe nytt? Endret 9. mars 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Nei, bare la merke til det nå og husket denne tråden. Tenkte jeg skulle gjøre deg som moderator en tjeneste ved ikke å starte ny tråd hver gang det er et islamsk terrorangrep. Det ville blitt fort fullt. 6 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Forøvrig vet vi ikke hvem gjerningsmannen eller mennene er. Men som Wesley Snipes sier, I always bet on black 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Jeg klager ikke på at du poster her, eller nevner om du tror det er en muslim. Å trivialisere angrepene er verre enn å cherrypicke for å illustrere et feilaktig poeng. Jeg synes derimot at det blir stille her på forumet hver gang det kommer grusomheter fra folk som ikke kan klandres på syndebukken. Kanskje jeg burde lage en tråd som heter "Nok et angrep fra hvite statsborgere med en ikke-muslimsk trosretning" bare for å illustrere poenget mitt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 La oss bare si at det er muslimer til det motsatte er bevist, det treffer 99999 av 100000 ganger. 4 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Nok et øksangrep på et tog i Tyskland. Kilde? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Nok et øksangrep på et tog i Tyskland. Kilde? Saken er omtalt i VG "36-åringen som skadet syv peronser, tre av dem alvorlig, skal være psykisk syk. Politiet avviser at økseangrepet var en terrorhandling." 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Ja der kan du se, og da blir det gjerne irrelevant hvilken kulturell bakgrunn vedkommende måtte ha, alle kan bli sprø, vi nordmenn også. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Ja der kan du se, og da blir det gjerne irrelevant hvilken kulturell bakgrunn vedkommende måtte ha, alle kan bli sprø, vi nordmenn også. Sant det, det har ingenting med religion å gjøre Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Ja der kan du se, og da blir det gjerne irrelevant hvilken kulturell bakgrunn vedkommende måtte ha, alle kan bli sprø, vi nordmenn også. Sant det, det har ingenting med religion å gjøre Det er ikke hva han skrev og det kan ikke konkluderes ut ifra det han skrev. Innlegget ditt bidrar heller ikke til debatten VR-Katten. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Ser ut som dette blir det første bidraget i "Nok et angrep fra hvite statsborgere med en ikke-muslimsk trosretning". La oss hive på denne saken også: https://www.nrk.no/urix/drapsmenn-pa-rommen-etter-kafeskyting-i-sveits-1.13418493 Det er bare synd at schadenfreude-ligaen fortsatt ikke har lært seg skam. Vi snakkes neste gang. Endret 10. mars 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Lag gjerne en tråd der vi samler alle drap begått av folk som har en felles ideologi annen enn islam. Men å gruppere etter hudfarge det orker jeg ikke være med på. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Det er bare synd at schadenfreude-ligaen fortsatt ikke har lært seg skam. Vi snakkes neste gang. De hvite er ganske lunt, dem oppdager bare brunt. Yeeah.. (ble litt mye Naruto forrige tiår) -.- Men "go for it" Gavekort, jeg skal hjelpe til med å fylle opp tråden din med alt jeg kan finne om ikke-muslimsk kriminalitet. Det er jo viktig å få frem ikke-muslimenes sanne ansikt. Lenke til kommentar
Sound money Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Ser ut som dette blir det første bidraget i "Nok et angrep fra hvite statsborgere med en ikke-muslimsk trosretning". La oss hive på denne saken også: https://www.nrk.no/urix/drapsmenn-pa-rommen-etter-kafeskyting-i-sveits-1.13418493 Det er bare synd at schadenfreude-ligaen fortsatt ikke har lært seg skam. Vi snakkes neste gang. "...med en ikke-muslimsk trosretning". Det riktige ville vel vært å samle kriminelle handlinger begått av religiøse årsaker for kristne, jøder, buddhister og hinduer hver for seg slik at man kan sammenligne. Jeg har forsøkt å sette meg inn i Islam den siste tiden og forsøkt å finne årsaker til at jeg ikke skal bekymre meg for utviklingen i samfunnet vårt. Et stort problem med Islam og muslimer er at jo mer de dyrker religionen sin jo mer sympati har de for bruk av vold. De som er minst voldelige er de som er mest liberale i forhold til religionen sin, men hva skjer med disse? Da de ikke ansees som ekte muslimer lenger blir de utstøtt av venner, familie og samfunnet de har vokst opp i. Hadde de levd under et kalifat hadde nok disse liberale muslimene blitt dømt til døden i tillegg. Endret 10. mars 2017 av Dono1900 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Men "go for it" Gavekort, jeg skal hjelpe til med å fylle opp tråden din med alt jeg kan finne om ikke-muslimsk kriminalitet. Det er jo viktig å få frem ikke-muslimenes sanne ansikt. Dere får lage en tråd der dere apologeter kan stå og nikke i takt til hvor fantastisk islam er da vettu. Flytt også gjerne til syria for å kjenne litt på kroppen hvor flott og inkluderende islam kan være for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg