Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

MIlano : Vi benekter kategorisk at mr Norris har vært i Italia de siste par dagene.

:p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

F*ckings politisk korrekte Dagbladet fornekter seg ikke:

Untitled_3.png

Dagbladet er den mest venstrevidde avisen i Norge, så det forundrer meg ikke.

Klassekampen er vel en ren Høyreavis, ikke?

Visste ikke at en nettavis som "klassekampen" eksisterte, jeg personlig foretrekker Aftenposten for å få mitt påfyll om politikken, i tillegg til en rekke nettaviser fra England som Theguardian. De er venstrevidde de også, men ikke i like stor grad som Dagbladet.

Lenke til kommentar

F*ckings politisk korrekte Dagbladet fornekter seg ikke:

Untitled_3.png

Dagbladet er den mest venstrevidde avisen i Norge, så det forundrer meg ikke.

Klassekampen er vel en ren Høyreavis, ikke?

Visste ikke at en nettavis som "klassekampen" eksisterte, jeg personlig foretrekker Aftenposten for å få mitt påfyll om politikken, i tillegg til en rekke nettaviser fra England som Theguardian. De er venstrevidde de også, men ikke i like stor grad som Dagbladet.

Veldig hyggelig å kunne hjelpe! Hadde ikke trodd at det fantes folk som diskuterer her, som ikke vet om klassekampen. Så lærte jeg noe nytt i dag også.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Han er død nå så kommer vel på det samme. God nyhet på lillejulaften.

Det er flott med tanke på sikkerhet, men nå har allerede terroristen vunnet, så ser på hele saken som et nederlag for vesten.

Nederlaget var jo et faktum i samme øyeblikk som han satte sin fot i Europa.

Lenke til kommentar

Om du er villig til å risikere din egen sikkerhet så får det være din sak, da får du reise til syria for å hjelpe, ikke plag oss til å ta imot hele syria i norge.

Politikere er valgt for å beskytte sitt eget lands interesser, og verne sitt eget folks sikkerhet over alt annet. Om bare en person dør som følge av innvandring i norge så har de feilet i jobben sin og burde bli stilt for retten.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Om du er villig til å risikere din egen sikkerhet så får det være din sak, da får du reise til syria for å hjelpe, ikke plag oss til å ta imot hele syria i norge.

Politikere er valgt for å beskytte sitt eget lands interesser, og verne sitt eget folks sikkerhet over alt annet. Om bare en person dør som følge av innvandring i norge så har de feilet i jobben sin og burde bli stilt for retten.

Det er ditt syn. Er det velgernes syn? Ditt syn framstår som lite nyansert. AtW

Lenke til kommentar

PUK er blitt det nye PK i disse tider, så den offerstillingen kan man ikke sette seg i så mye lenger. Ditt syn er lite nyansert i lys av at det er "oss" og "dem", og hvordan dette defineres er ofte veldig vaklende når man først begynner å spørre om hva som menes. Med ditt utgangspunkt må alle grenser stenges fullstendig, og enhver migrering umulig. Vil turisme også havne under samme behandling? For man behøver jo ikke søke asyl for å gjøre faenskap dersom man har midler til å komme seg fram som turist/gjest. Hvor nære Nord-Koreanske forhold (eller strengere) skal vi strebe etter?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja det er flertallets syn ifølge de meningsmålingene jeg har sett, men som det "demokratiet" vi er så er det et fåtalls politikeres syn som bestemmer.

Hvorfor er mitt syn "lite nyansert". Fordi det ikke er politisk korrekt?

Å der ble det stille fra venstre ekstremisten.... :xmas:

Men det føles sikkert helt awesome å være politisk korrekt.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Ja det er flertallets syn ifølge de meningsmålingene jeg har sett, men som det "demokratiet" vi er så er det et fåtalls politikeres syn som bestemmer.

Hvorfor er mitt syn "lite nyansert". Fordi det ikke er politisk korrekt?

Nei, fordi det er unyansert å sette noens liv tusenvis av ganger høyere enn andres for enhver pris.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...