Syklofanten Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Gale folk finner man i alle samfunnslag og innen alle religioner. 100% riktig men også 100% irrelevant. Man kan ikke akseptere dette. Man må få slutt på det. Utopi å få slutt på det så lenge det er for mange mennesker på for lite areal. Hvem skal bestemme hvem som er verdig? Håpløs logikk. Man har fått slutt på mye her i verden. Man kan få slutt på dette også. Det handler bare om å gjøre de riktige tingene. 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) Som Gavekort er inne på så vet du ikke motivet bak handlingen. Var det "Allah sa til meg at jeg skulle gjøre det, så får jeg noen dusin jomfruer å leke meg med når jeg viser at jeg er en sann muslim" eller var det "Vesten dreper folket mitt i hjemlandet" eller var det "fy faen å stygg han der var, la oss ta'n!" eller noe annet? Du har bestemt deg for at det var førstnevnte, og at det er der problemet ligger. Hvis du så tar feil, fokuserer du på feil problem. Jeg sier for all del ikke at islam er uskyldig i forhold til terrorisme. Men det er fort gjort å få feil fokus dersom man skal hoppe på første og letteste forklaring på problemet, og ignorere medvirkende eller større årsaker til problemet. Endret 19. desember 2016 av Larzen_91 Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) Var det "Allah sa til meg at jeg skulle gjøre det, så får jeg noen dusin jomfruer å leke meg med når jeg viser at jeg er en sann muslim" eller var det "Vesten dreper folket mitt i hjemlandet" eller var det "fy faen å stygg han der var, la oss ta'n!" eller noe annet? IS har tatt på seg ansvaret. Han skrek også Gud er stor, noe som viser at det har noe med islam å gjøre. Du vet at islamic terrorism har eksistert siden lenge før andre blandet seg inn i landene deres, ikke sant? For å være ærlig tror jeg dette angrepet har veldig mye med islam å gjøre. Å kalle folk rasister fordi de sier sannheten er bare håpløst. Endret 19. desember 2016 av Syklofanten 4 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 "Har noe med islam å gjøre" er noe annet enn "islam er problemet". Islam sin største trussel er at som med all religion er det et godt verktøy man kan bruke til å kontrollere befolkninger, spesielt befolkninger som er fattige og/eller i annen nød. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Ligner på angrepet i Nice. Sikkert samme motiv også. 5 Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 "Har noe med islam å gjøre" er noe annet enn "islam er problemet". Islam sin største trussel er at som med all religion er det et godt verktøy man kan bruke til å kontrollere befolkninger, spesielt befolkninger som er fattige og/eller i annen nød. Har ikke sagt at islam er problemet. Fryktelig av deg å sitere meg på det. Islam kan brukes til å kontrollere befolkningen, men det er også lov å bruke hodet. Tyskland har ikke brukt hodet, for å si det mildt. 1 Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Når skal disse forferdelige angrepene ta slutt? Noen må snart si fra til dem at dette ikke er greit. Den jevne muslim synes dette er helt greit. Har vi sett noe massemobilisering mot jævelskapen fra den kanten kanskje? Det har vært nok av hendelser i Europa de siste årene, uten at vi har sett noen bred front fra de 'moderate' muslimske miljøer. 4 Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Mange nyttige idioter her. Kanskje de er betalt av venstresiden? 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Alle muslimer som kommer til vesten burde vært vurdert og gitt avslag om de står for mye av faenskapen og den sosiale kontrollen Islamsk ideologi er ute etter å oppnå. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Tenker på ofrene... En mer meningsløs måte å dø på kan jeg ikke se for meg.... Endret 20. desember 2016 av hfthomas 1 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Onkel Donald har en plan. Silkehanskene skal av. Vi går nå inn i en ny epoke hvor det igjen blir legitimt å stå imot urett. Det kommer til å bli massedeportasjoner ut av Europa til trygge soner i deres etniske nærområder, etablert og styrt av vestlige mennesker, etter vestlige prinsipper, betalt av dem selv. En ny æra kommer med Donald. Prat erstattes med handling. Donald er ikke så flink med ord, men ingen er flinkere med handling. Endret 20. desember 2016 av Horten Market 5 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 "I'm the best at deals, I make the best deals and will always deal the very best" Horten marked: seems legit 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Donald er ikke så flink med ord, men ingen er flinkere med handling. Det er det heldigvis en relativt objektiv måte å vurdere på, men selvsagt i ettertid. Enten ble det gjort, eller så ble det ikke gjort. Og så spørs det jo hva "flinkere med handling" innebærer: At han gjør det han har lovet, og mer? Eller skal "ikke så flink med ord" frita ham fra valgløftene. I så fall: Hva skal han gjøre for at vi skal vurdere handlingene som flinkest i klassen? Geir Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Det meldes at denne karen kom til Europa som flyktning, men det kan umulig stemme, for alle flyktningene er kvinner og barn som rømmer for å berge livet, ikke sant? Glem denne karen, folkens ... Tenk på barna! Lukk øynene og tenk hardt på de stakkars barna! Tralalala lalalala .... OK, dette angrepet har aldri skjedd. Bare ikke åpne nyhetsnettsteder eller aviser (finnes de fortsatt?) de nærmeste dagene, så går det så fint så. 4 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Begynner å bli glad vi har Listhaug til å hjelpe å holde Norge litt tryggere ? 7 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Sosialister i Tyskland er like dumme som sosialister i Norge: "Jeg trodde ikke dette kunne skje i en så multikulturell by som Berlin, sier Christopher Bruchmueller" Nei, for eksempel Paris er jo ikke multikulturell. GG Tyskland. 5 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Sosialister i Tyskland er like dumme som sosialister i Norge: "Jeg trodde ikke dette kunne skje i en så multikulturell by som Berlin, sier Christopher Bruchmueller" Nei, for eksempel Paris er jo ikke multikulturell. GG Tyskland. Du store tid så naive og dumme enkelte folk er. 6 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Løsningen er mer multikultur, kanskje gjerningsmannen følte sin kultur ikke ble tilstrekkelig inkludert? 3 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Tipper gjerningsmannen ikke ønsker sin kultur mikset med den vestlige, eller er det er sikkert noen konservative som har ansatt eller "overtalt" en eller annen ustabil muslim til å gjøre det. Synd at den konservative ideologien deres skal gå ut over den øvrige befolkningen, det er synd om folk må gi etter for terroren og la de konservative vinne med slike metoder 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Onkel Donald har en plan. Silkehanskene skal av. Vi går nå inn i en ny epoke hvor det igjen blir legitimt å stå imot urett. Det kommer til å bli massedeportasjoner ut av Europa til trygge soner i deres etniske nærområder, etablert og styrt av vestlige mennesker, etter vestlige prinsipper, betalt av dem selv. En ny æra kommer med Donald. Prat erstattes med handling. Donald er ikke så flink med ord, men ingen er flinkere med handling. Skal Donald massedeportere folk ut av Europa som en slags verdenshersker? Tror de fleste av oss her syntes det er mer enn nok at han får styre Amerika i fire år. Prat erstattes nå med handling, slik som the wall ble til ett hagegjerde. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg