Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God Jul sier jeg. :xmas:

At noen må feire den på sykehuset eller likhuset fordi vi skal ha immigrasjon fra midt-østen er en liten pris å betale for slike isolerte hendelser som ikke representerer noe som helst.

Tenker du altså at terrorangrep mot vesten ville vært unngått om vi ikke tillot immigrasjon fra midt-østen? Eller - Er årsaken til f.eks lastebilangrepet i Frankrike tidligere at gjerningsmannen hadde fått oppholdstillatelse der?

Lenke til kommentar

Hadde man nektet Midtøstenfolk fra å komme på ferier, snylte og bosette seg I Europa så hadde hverken dette, eller alt annet av terror som har skjedd I Europa funnet sted. Enkelt og greit

Det var jo en kort og grei oppsummering. Godt vi har noen med svaret. Det er jo velkjent at alt av europeisk terror bedrives av folk fra Midtøsten.

Lenke til kommentar

Bør det bli strengere krav for å ta lastebillappen? Bør man kanskje til og med forby disse drapsmaskinene?

Nei, nå må Tyskland våkne opp. Grusomt det som skjer. Eller de virkelig enda mer av dette? 

Er redd dette kan få tilsvarende smitteeffekt som vi så i sommer, da terrorangrene kom på løpende bånd. I så fall kan det gå mot en blodig jul. Politiet har vel gått ut og sagt at de frykter dette, mener jeg å huske. 

Endret av Syklofanten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener virkelig at dette ikke har noe med Islam å gjøre fordi jeg ikke driver å gjetter hva motivet ditt gjerningsmannen er. Blir jeg overrasket om det er en muslim? Nei.

Hva er det du vet, siden du allerede har trukket en konklusjon?

Ekstremt idiotisk å kalle det "gjetning". Alt peker i retning av at dette er islamic terrorism.

the-myth-of-the-ostrich.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar

Gale folk finner man i alle samfunnslag og innen alle religioner. De som knytter seg til slike grupper som driver med terror kan deles opp i to hovedgrupper. De som har en sadistisk natur og blir tiltrukket av slike aktiviteter og kan oppnå personlig vinning, og de som føler seg tilsidesatt og mishandlet av "overmakten". Gjerne da med hevn og vendetta som personlig motivasjon.

De som faktisk gjør dette av en religiøs overbevisning er i mindretall. Men religion kan være ypperlig å skjule seg bak.

Endret av Eriond
Lenke til kommentar

Gale folk finner man i alle samfunnslag og innen alle religioner.

100% riktig men også 100% irrelevant. Man kan ikke akseptere dette. Man må få slutt på det.

Utopi å få slutt på det så lenge det er for mange mennesker på for lite areal. Hvem skal bestemme hvem som er verdig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...