blinc Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Hvorfor spiller du dum? Snakket jeg om en konkret sak? Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Snakket jeg om en konkret sak? Tja, hvem vet...? Det KAN jo være tilfeldig, men jeg holder en knapp på: Hvorfor spiller du dum? 6 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Jasså, du hørte ingen ting om det på Notodden, drapet i Tyskland, 2 knivstikkinger i Oslo, knivstikking i Sandefjord. Virker som endel her bare fikk med seg den ene saken... 5 Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Vel. notodden tyder også på å være norsk gjerningsmann så langt(sjekk f.ex flashback), og sandefjord lukter av sjalusidrama - så spørsmålet ditt om det er "berikelsen" som er grunnen kan du kanskje svare på selv? 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Vel. notodden tyder også på å være norsk gjerningsmann så langt(sjekk f.ex flashback), og sandefjord lukter av sjalusidrama - så spørsmålet ditt om det er "berikelsen" som er grunnen kan du kanskje svare på selv? Han på Notodden var tyrker etter aftenposten. Men det er ikke poenget. Det skjer mye sprøtt i Norge/Europa for tiden og det kan virke som utviklingen går feil vei. https://www.document.no/2016/12/07/frankrike-faller-hverandre-foran-vare-oyne/ 4 Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Link til hvor han defineres som tyrker(nå er jo uansett ikke tyrkia akkurat på topp i å fostre jihadister, men jeg så uansett hvit gjerningsmann andre steder)? En tyrker på 22 høres litt rart ut, om han ikke er andregenerasjons, og derfor antagelig veldig norsk. document.no gidder jeg ikke en gang ha i loggen min, du får bruke mer kredible og/eller direkte kilder i så fall. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Faktumet at Document brukes som en in-your-face kilde viser bare hvor håpløst dette er. Brandolinis lov står sterkt. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Vel. notodden tyder også på å være norsk gjerningsmann så langt(sjekk f.ex flashback), og sandefjord lukter av sjalusidrama - så spørsmålet ditt om det er "berikelsen" som er grunnen kan du kanskje svare på selv? Han på Notodden var tyrker etter aftenposten. Men det er ikke poenget. Det skjer mye sprøtt i Norge/Europa for tiden og det kan virke som utviklingen går feil vei. https://www.document.no/2016/12/07/frankrike-faller-hverandre-foran-vare-oyne/ Han på notodden var en hvit nordmann, en såkalt råner. Jeg kan sende deg facebookprofilen hans på PM, jeg gidder ikke dele den her. Men han har et 100% norsk navn. Ikke stol på document.no. Endret 8. desember 2016 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Mye knivstikking om dagen. Er det berikelsen?Berikelsen av monoteistisk midtøstlig ørkenreligion fra jernalderen tenker du på? Isåfall er svaret ja. 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Mye knivstikking om dagen. Er det berikelsen?Berikelsen av monoteistisk midtøstlig ørkenreligion fra jernalderen tenker du på? Isåfall er svaret ja. Minus de fleste av de nevnte knivdrapene da, men det er vel en bagatell.. 2 hvite nordmenn og et sjalusidrama, klarer du å skylde det på Islam er du god. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hvite sjalusi dramaer klarer xenofobene å se seg selv i så det er ikke så ille, en innvandrer derimot og helst en muslim er derimot en terrorist med kriminelle gener, og det er hva disse som ikke har baller til å si det de mener kaller for "berikelse". Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 og xenofilene klarer ikke å se annet enn snille innvandrere som har flyktet fra krig og som blir sett ned på av slemme hvite nordmenn. 1 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Kan ikke prate for andre men jeg ser på individet og dømmer deretter, samme om det er en innvandrer eller en etisk norsk, hvit eller brun. Flokk mentaliteten er noe dere benytter i "vi mot dem" krigen deres. Selv om du synes det er helt på sin plass å tenke "Se hva han brune gjorde, typisk brune folk ass, dette er berikelsen" så trenger ikke andre å ligge på det samme lave generaliserende nivået. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 og xenofilene klarer ikke å se annet enn snille innvandrere som har flyktet fra krig og som blir sett ned på av slemme hvite nordmenn. Dette innlegget oppsummerer ignoransen og fordommene som går i denne polariserte debatten. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Ignoranse og fordommer går begge veier kjære gavekort. Må på ingen måte tro at du og dine meningsfeller har monopol på sannheten bare fordi deres meninger er politisk korrekte, og våre ikke. Ignoranse i at dere ikke evner å se hvor mye kriminialitet våre nye landsmenn står for, og fordomsfull fordi alle som evner å se det blir kalt xenofober og rasisister. Endret 9. desember 2016 av Tåkefyrste 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Hva hvis jeg forteller deg at din påstand om at innvandrere står for de fleste saker slik som det aktuelle dobbeltdrapet, er objektivt feil? Hva kaller du dette? Hva hvis jeg også forteller deg at undertegnede som blir insinuert til å være en "xenofil", er for en strengere asylpolitikk og reduksjon av antallet innvandrere til fordel for bedre integrering? Årsaken til at jeg kaller deg for fordomsfull er fordi du slår sammen innvandrere til en gruppe du kan angripe, og slår sammen alle dine meningsmotstandere som hjernevaskede sauer som "ikke ser hva som faktisk skjer". Dessverre får man ikke selvreflektering skrevet ut på resept. Endret 9. desember 2016 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hva hvis jeg også forteller deg at undertegnede som blir insinuert til å være en "xenofil", er for en strengere asylpolitikk og reduksjon av antallet innvandrere til fordel for bedre integrering? Det komiske er jo at jeg da bommet med merkelappen like mye som de som mener jeg er xenofob, fordi jeg på ingen måte er 100% i mot innvandring, men heller mot det du nevner av strengere politikk og bedre integrering. Fordommer har jeg selvfølgelig. Den personen som hevder å være helt fordomsfri er enten utrolig ignorant, eller en løgner. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Blir kanskje litt off-topic her, men jeg er arrogant nok til å fortsatt påstå at du er en fordomsfull xenofob basert på dine ytringer, mens jeg mener at dine påstander om meg er feilaktige. Dette er tatt fra dine signaler du sender om den typiske flyktning og den typiske meningsmotstanderen. Men selvsagt så skal alt vurderes individuelt, på lik linje med hver enkelt av din ytring, så det var kanskje litt galt av meg å slå sammen alle dine xenofobiske ytringer til å reflektere standpunktet ditt. edit: For å fiske inn poenget mitt igjen så er dette problemet med hele denne tråden/gapestokken. Det er en minoritet med en krass stemme som gir et forvridd syn på realiteten, der det bare er innvandrere som gjør noe galt, og der blant annet du og blinc klargjør tråden for å sende nok en enkeltsak til å bli brukt som et i-told-you-so og "hvorfor er det ingen andre som ser hvor fæle disse muslingene er". Nå som det er en nordmann så blir det helt stille, sett bort fra denne dicksmackingen jeg driver med. Endret 9. desember 2016 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Må på ingen måte tro at du og dine meningsfeller har monopol på sannheten bare fordi deres meninger er politisk korrekte, og våre ikke. Det virker som, spesielt etter at Trump vant kanskje, at det går litt sport i det å være PUK, og ikke PK. Politisk ukorrekthet er på en måte blitt en trend, en slags hipstermentalitet, og i noen kretser det nye PK. "Jeg var imot innvandring lenge før det ble et problem". Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Håper det går sport i det, vi trenger mer politikk som går rett på sak uten å være redd for å tråkke en hylende minoritet på tærne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg