Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"

Anbefalte innlegg

Hektiske dager for shawarma utsalgstedene ja, går mot gode økonomiske tider i Tyskland. Siden hva skulle de gjort uten innvandringen, latt befolkningsvekst og dermed økonomi og landet stagnere? :)

At det er mulig.. :)

none of the 50,000 officially recognized “asylum seekers” in the German state of North Rhine Westphalia are working

Ja nei man finner vel som regel det man ønsker å finne, jeg fant denne artikkelen som forteller annet:

Refugees will repay EU spending almost twice over in five years - report

Siden det er ett poeng at det ikke konkurreres om de samme jobbene som landets etniske befolkning ønsker, slik vi også ser i Norge. Sosial dumping blir ett problem, men at det trengs innvandring for å dekke behovet i vest europeiske land er en kjent sak som man må veldig langt ut på de politiske viddene for at skal bli motsagt. Så er det å unngå å være en av disse langt ut på viddene da ettersom man brått sitter stuck i en hatefull og alternativ virkelighet ingen av oss andre kjenner oss igjen i, det går på å inneha anstendige holdninger og vise respekt for mennesker uavhengig av opphav, det betaler seg gjerne i det lange løp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye knivstikking om dagen. Er det berikelsen?

Om det så hadde vært en muslim/innvandrer så gjør ikke det slike utsagn som det mindre fordomsfulle og lavpannede. Om du ikke skjønner hvorfor innvandringsdebatten aldri vil kunne skje på en saklig måte, så er det på grunn av slike idiotiske bensin-på-bålet piss-på-leggen utsagn som det du spyr ut her.

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor fort tror du denne saken blir begravd av xenofobene her inne om det viser seg å være en nordmann/vestlig da? Jeg skjønner jo at muslimer er overrepresentert i terroraksjoner, men muslimer som begår terror har bare blitt en fasade for å legge hat på innvandrere.

Lenke til kommentar

Noen ganger viser det seg at gjerningsmannen i slike saker er etnisk norsk, men det endrer ingenting når den store majoriteten fortsatt er av ikke-vestlig opprinnelse.

Jeg skal se bort fra at du tar objektivt feil, men det var ikke det jeg sa. Det jeg sier er at terroraksjoner av vestlige slipper billig unna. Hva tror du denne tråden hadde handlet om hvis Comet Ping Pong skyteren hadde vært mørk i huden? Det har ingen debattplatform, fordi ingen her er interessert i å sende vestlige terrorister til gapestokken, eller at på til rasen/religionen til terroristen.

Hvor fort tror du denne saken 

Hvem har snakket om en konkret sak?

Det er ærlig talt du som driver med antydninger. Men hvilken betydning har det uansett?

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det er fordi "xenofilene" ikke er sinte folk som dedikerer livet sitt på å redde verdenen et foruminnlegg, eller en VG kommentar, om gangen. Det var kanskje det som var poenget mitt. Er det noe som tyder på at tilstanden er normal, at drap skjer, og religiøse eller politiske lunatics eksisterer, så har man alltid noen strå man kan gripe tak i andre steder i verdenen så lenge det er en mørkhudet som står bak angrepet. Gi blaffen i statistikk, la oss slutte å ha en saklig debatt om Islam sin fare, og heller ty til den gode gamle gapestokken, gi all skyld til Islam, og tie over våre egne problemer.

Hvis et tre faller i skogen og ingen hørte det, så skal jeg garantere deg at det var en svart musling som sagde det ned.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er fordi "xenofilene" ikke er sinte folk som dedikerer livet sitt på å redde verdenen et foruminnlegg

Og "xenofobene" er nettopp dette?

Når man gang på gang får høre hvor bra multikultur er, og hvor lite skyld i noe som helst religion har, så synes jeg xenofil og xenofob er ganske like, bare med 2 forskjellige synspunkter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...