Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Jeg leser at de enda ikke har funnet gjerningsmennene, er du synsk eller var du med på det?

Området det skjedde i er et av disse ikke-eksisterende "no-go" sonene Alex Jones konspiratører har nevnt tidligere i tråden.

Vanligvis pleier dem bare å kaste stein, eller brenne politi/ambulanse/brannbiler når det ikke er folk i dem men denne gangen gjorde de visst et unntak.

Holder dette som bevis i saken din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Området det skjedde i er et av disse ikke-eksisterende "no-go" sonene Alex Jones konspiratører har nevnt tidligere i tråden.

Vanligvis pleier dem bare å kaste stein, eller brenne politi/ambulanse/brannbiler når det ikke er folk i dem men denne gangen gjorde de visst et unntak.

Det er nært nok.

Området er kjent for sitt vibrante og kriminelle miljø der veldig få hvite franskmenn bor (white flight :) ).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er nært nok.

Området er kjent for sitt vibrante og kriminelle miljø der veldig få hvite franskmenn bor (white flight :) ).

Da er det vel bare å legge seg med sniper og plaffe ned ett visst antall, var det ikke 3 stk? 

Eller er det etter din mening sånn at "nært nok" rekker for å kunne si at vi har ett sunt og rettferdig retts-system?

Lenke til kommentar

Det er nært nok.

Da er det vel bare å legge seg med sniper og plaffe ned ett visst antall, var det ikke 3 stk? 

Eller er det etter din mening sånn at "nært nok" rekker for å kunne si at vi har ett sunt og rettferdig retts-system?

Det var da litt ekstremt, syns du ikke ?

Ville vært nok å rive ned ghettoene og så sende dette vibrante mangfoldet ut av landet tilbake til en plass der de hører hjemme.

Endret av geita_
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ville vært nok å rive ned ghettoene og så sende dette vibrante mangfoldet ut av landet tilbake til en plass der de hører hjemme.

Ja, det er jo ikke særlig ekstremt å hive hele hurven ut av landet gunnet at du leser en artikkel hvor det for deg er sånn at det rekker som bevis å være nær nok ..  

Lenke til kommentar

Ja, det er jo ikke særlig ekstremt å hive hele hurven ut av landet gunnet at du leser en artikkel hvor det for deg er sånn at det rekker som bevis å være nær nok ..  

Hadde det bare vært 1 artikkel så hadde nok ingen brydd seg.

Men du ser jo lengden på tråden... :) og forhåpentligvis vil tålmodigheten til folk ta slutt en dag.

Endret av geita_
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hadde det bare vært 1 artikkel så hadde nok ingen brydd seg.

Men du ser jo lengden på tråden... :) og forhåpentligvis vil tålmodigheten til folk ta slutt en dag.

Vel, du er jo fiksert på nettopp artikler som heller i negativ retning, og ditto vaksinert mot å få med deg noe som i det hele tatt kan virke positivt. 

Skremmende verden du maner frem

Lenke til kommentar

Vel, du er jo fiksert på nettopp artikler som heller i negativ retning, og ditto vaksinert mot å få med deg noe som i det hele tatt kan virke positivt. 

Jeg maner da ikke fram noen ting... :) dette klarer innvandrerne å mane fram på egen hånd.

Men ja, utviklingen er skremmende og heldigvis tar noen grep når ting blir for ille.

Refugee centre attacked after wheelchair-bound woman gang-raped in horrific sex assault
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg maner da ikke fram noen ting... :) dette klarer innvandrerne å mane fram på egen hånd.

Men ja, utviklingen er skremmende og heldigvis tar noen grep når ting blir for ille.

Refugee centre attacked after wheelchair-bound woman gang-raped in horrific sex assault

Hva er det du ikke skjønner med det jeg skriver - det skjer uønskede/kriminelle handlinger, og det finnes positive handlinger - spørsmålet er om hva det er flest av. Du virker å være helt fiksert på det som er negativt, fordi man ser aldri noe annet enn sånne saker fra deg. Betyr det at du har rett og at verden bare består av overgrep mot rullestolbrukende kvinner utført av innvandrere?

Neste gang du finner en for deg typisk sak, prøv å legge ved en positiv også, så kan vi jo se hvordan "hele bildet " blir seende ut!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Hva er det du ikke skjønner med det jeg skriver - det skjer uønskede/kriminelle handlinger, og det finnes positive handlinger - spørsmålet er om hva det er flest av. Du virker å være helt fiksert på det som er negativt, fordi man ser aldri noe annet enn sånne saker fra deg. Betyr det at du har rett og at verden bare består av overgrep mot rullestolbrukende kvinner utført av innvandrere?

Neste gang du finner en for deg typisk sak, prøv å legge ved en positiv også, så kan vi jo se hvordan "hele bildet " blir seende ut!

Ja helt enig, vi har jo fått så mye god mat takket være innvandring.

Det gjør jo saker som ovenfor helt banale for så lenge ola nordmann får seg en kebab når han er på byen så ordner alt seg... :) det er jo ikke som at internet fungerer til å finne oppskrifter på mat eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja helt enig, vi har jo fått så mye god mat takket være innvandring.

Det gjør jo saker som ovenfor helt banale for så lenge ola nordmann får seg en kebab når han er på byen så ordner alt seg... :) det er jo ikke som at internet fungerer til å finne oppskrifter på mat eller noe.

Har du absolutt ingen direkte erfaring med mennesker bak "muslimen din"? Du referer til noe som virker på meg å være frakoblet det vanlige daglige livet, hvor man samhandler på tvers og opp og i mente, uten å bry seg med å henge seg opp hverken i hodebekledningen eller hvilken livsfilosofi som ebventuelt følges. Jeg har masse sånne erfaringer, og jeg er ikke det minste bekymret, annet enn hvis hysterikere og ekstremister på alle sider får lov å eie sannheten - da tror jeg vi virkelig har en utfordring

Kan jo slenge med at jeg selv har jobbet ved forskjellige mottak, og slik jeg erfarte det så er det ikke så rart at det smeller av og til, det er rmer forbausende at det ikke skjer oftere - og såpass kan jeg si at hvis jeg eller du hadde blitt behandlet sånn, hadde vi funnet frem nærmeste advokat og kjørt saken helt til ende

Jeg har også jobbet innefor helse(u)vesenet, og der var blant annet endel av de som går med tørkler på hodet neon av de flinkeste om mest omsorgsfulle pleierne jeg har møtt

Men du får vel bare kjøre på i frakoblet modus, du har vel ikke bedre å foreta deg tenker jeg ...

Lenke til kommentar

Problemet er at selv om du har jobbet med et par stk som har tørkler på hodet som har vist seg å være kjempeflotte folk så må du se på helheten og ikke bare enkeltsaker.

Og når alt kommer til alt så er det ikke verdt det, innvandring fra arabiske/afrikanske land kommer til å vise seg å være en av de største "tabbene" i moderne historie.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Problemet er at selv om du har jobbet med et par stk som har tørkler på hodet som har vist seg å være kjempeflotte folk så må du se på helheten og ikke bare enkeltsaker.

Og når alt kommer til alt så er det ikke verdt det, innvandring fra arabiske/afrikanske land kommer til å vise seg å være en av de største "tabbene" i moderne historie.

Jeg har jobbet med ganske mange flere enn ett par stk, har tross alt jobbet sannsynligvis lengre enn du har levd til nå ..

Og verden er for oss alle akkurat den vi erfarer, så jeg snakker ut fra direkte erfaring og dermed ut fra ett ærlig og sannferdig ståsted, og så spør jeg deg om dine direkte erfaringer, og så repliserer du med en form for avsporing

Kan du svare på noe så enkelt eller blir det for avslørende kanskje?

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet med ganske mange flere enn ett par stk, har tross alt jobbet sannsynligvis lengre enn du har levd til nå ..

Og verden er for oss alle akkurat den vi erfarer, så jeg snakker ut fra direkte erfaring og dermed ut fra ett ærlig og sannferdig ståsted, og så spør jeg deg om dine direkte erfaringer, og så repliserer du med en form for avsporing

Og det er kanskje det som er problemet, du evner ikke se problemet nettopp  pga din "direkte erfaring".

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og det er kanskje det som er problemet, du evner ikke se problemet nettopp  pga din "direkte erfaring".

Hvordan lærer man seg ting og tang her i verden, altså det som er ukjent?

Lenke til kommentar

Tja, noen ganger må du bare høre på folk som har mer kunnskap enn deg selv... :)

UK Equalities Chief Who Popularised The Term ‘Islamophobia’ Admits: ‘I Thought Muslims Would Blend into Britain… I Should Have Known Better’

Phillips, a former elected member of the Labour Party who served as the Chairman of the EHRC from 2003-2012 will present “What British Muslims Really Think” on Channel 4 on Wednesday. An ICM poll released to the Times ahead of the broadcast reveals: 

• One in five Muslims in Britain never enter a non-Muslim house;
  • 39 per cent of Muslims, male and female, say a woman should always obey her husband;
  • 31 per cent of British Muslims support the right of a man to have more than one wife;
  • 52 per cent of Muslims did not believe that homosexuality should be legal;
  • 23 per cent of Muslims support the introduction of Sharia law rather than the laws laid down by parliament.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tja, noen ganger må du bare høre på folk som har mer kunnskap enn deg selv... :)

Ja, det kan være nyttig noen ganger, men er det alt? Og hvordan vet du at de har mer kunnskaper enn deg, fordi du leser jo alt med din grad av kunnskap, og hvis du i utgangspunktet er stokk dum og leser noe annet som passer med din dumskap og som du liker, vil du vel peke til det å si at det er veldig klokt ...

Slenger med denne inntil du finner på flere avsporinger .. ;)

To bring up children without comparison is true education

One is everlastingly comparing oneself with another, with what one is, with what one should be, with someone who is more fortunate. This comparison really kills. Comparison is degrading, it perverts one's outlook. And on comparison one is brought up. All our education is based on it and so is our culture. So there is everlasting struggle to be something other than what one is. The understanding of what one is uncovers creativeness, but comparison breeds competitiveness, ruthlessness, ambition, which we think brings about progress. Progress has only led so far to more ruthless wars and misery than the world has ever known. To bring up children without comparison is true education. - JK

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Ja, det kan være nyttig noen ganger, men er det alt? Og hvordan vet du at de har mer kunnskaper enn deg, fordi du leser jo alt med din grad av kunnskap, og hvis du er i utgansgpunktet stokk dum og leser noe annet som passer med din dumskap og som du liker, vil du vel peke til det å si at det er veldig klokt ...

Personangrep kommer du ingen vei med.. tsk tsk :)

Og siden du elegant klippet ut statistikken tar vi den en gang til:

• One in five Muslims in Britain never enter a non-Muslim house;
  • 39 per cent of Muslims, male and female, say a woman should always obey her husband;
  • 31 per cent of British Muslims support the right of a man to have more than one wife;
  • 52 per cent of Muslims did not believe that homosexuality should be legal;
  • 23 per cent of Muslims support the introduction of Sharia law rather than the laws laid down by parliament.

Det som er viktig å huske på her er at hvite europeere blir det mindre av, mens denne gjengen blir det mer av.. resultatet blir nok konflikt skal du se.. :)

Lenke til kommentar

Moderatormelding INFO:

Jeg ber dere diskutere sak, og ikke person. Personangrep er ikke akseptabelt, noen innlegg er derfor skjult. Reaksjoner på moderering skal ikke kommenteres, de skal tas på personlig melding.

Endret av Krimt3k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...