Xonophobia Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Disse fredselskerne har vist vært en tur innom Moss i dag: http://www.dagbladet.no/nyheter/sian-representant-angrepet-under-markering-i-moss/62584379 Hvis en blir voldelig fordi papir og ord havner på bakken, da bør en seriøst oppsøke terapi. For noen ynkelige vesen. Ikke lov å kritisere koranen eller profeten Muhammed. Da blir muslimer voldelig og angriper vedkommende. Her er den uredigerte videoen av angrepet for de som er interessert. https://www.youtube.com/watch?v=BaDZU6jq2oY 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Venstreradikalt søppel. Godt SIAN tør ta kampen for demokratiet. Lenke til kommentar
Xonophobia Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Venstreradikalt søppel. Godt SIAN tør ta kampen for demokratiet. I denne videoen kan du se sosialistene støtte muslimer. De kjefter på Sian og kaller Sian for troll. Videoen er 6 minutter lang, men Sian har liten støtte i befolkningen. Mange etniske nordmenn hater Sian https://www.youtube.com/watch?v=L8V9i3NGROc Lenke til kommentar
Sir Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 SIAN har et markedsføringsproblem. Først og fremst kaller de seg "Stopp Islamifiseringen Av Norge". Med det hopper de over den delen der man først må overbevise folk om at det foregår en islamifisering. Det gjør at folk setter seg på bakbeina og lukker ørene for det SIAN har å si. De treffer kun de som allerede er overbevist om at det foregår en islamifisering. Det er også et negativt ladet navn. Det blir som når kvinnegruppa Ottar snakker om mannssjåvinisme. Folk gidder ikke høre etter, fordi det er gitt at Ottar er negative til menn, uansett fakta eller fiksjon. Fred, Likestilling, Og Menneskerettigheter FLOM, ville umiddelbart klinget bedre i folks ører, og om FLOM hadde lagt frem fakta om islam(men ikke bare islam), som direkte bryter med fred, likestilling, og menneskerettigheter, ville de kanskje kunne ganget oppslutningen sin med 10. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 I denne videoen kan du se sosialistene støtte muslimer Er det ikke på tide å tenke på støtte, istedet for å drepe dem? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Noen som fikk med seg skavlan i går og den homofile muslimske mannen som sto fram? Det er jo i det minste en pekepinn på at det faktisk skjer ting i det muslimske samfunnet i Norge , hadde det samme skjedd i Pakistan hadde vi trolig sett folkemengden stå rundt ham med steiner i henda. Jeg har personlig troa på at hvis vi unngår å øke folketallet til muslimer i Norge ved immigrasjon så vil trolig mange av de som bor her endre seg og bli mer som vi "vanlige nordmenn" som har kastet troa vår på Odin og Jesus og ønsker oss helst en fredelig tilværelse der vi utvikler det som er viktig som forskning og et bedre samfunn å bo i. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Noen som fikk med seg skavlan i går og den homofile muslimske mannen som sto fram? Det er jo i det minste en pekepinn på at det faktisk skjer ting i det muslimske samfunnet i Norge , hadde det samme skjedd i Pakistan hadde vi trolig sett folkemengden stå rundt ham med steiner i henda. Jeg har personlig troa på at hvis vi unngår å øke folketallet til muslimer i Norge ved immigrasjon så vil trolig mange av de som bor her endre seg og bli mer som vi "vanlige nordmenn" som har kastet troa vår på Odin og Jesus og ønsker oss helst en fredelig tilværelse der vi utvikler det som er viktig som forskning og et bedre samfunn å bo i. Men det forutsetter at vi (endelig) stopper all innvendig og familiegjennforening. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Noen som fikk med seg skavlan i går og den homofile muslimske mannen som sto fram? Det er jo i det minste en pekepinn på at det faktisk skjer ting i det muslimske samfunnet i Norge , hadde det samme skjedd i Pakistan hadde vi trolig sett folkemengden stå rundt ham med steiner i henda. Jeg har personlig troa på at hvis vi unngår å øke folketallet til muslimer i Norge ved immigrasjon så vil trolig mange av de som bor her endre seg og bli mer som vi "vanlige nordmenn" som har kastet troa vår på Odin og Jesus og ønsker oss helst en fredelig tilværelse der vi utvikler det som er viktig som forskning og et bedre samfunn å bo i. Men det forutsetter at vi (endelig) stopper all innvendig og familiegjennforening. At vi må sette begresninger er jo klart , men når det er på plass vil nok tallet stå rolig. Som jeg har påpekt tidligere mener jeg at man må sette et tak på hvor mange innvandrere et land kan ta til seg for at det skal være bærekraftig for de som bor der fra før av og de som kommer til landet. Taper vi kraftig på det i form av kultur, frihet og andre viktige verdier så mener jeg at det må begrenses såpass at det ikke skjer. Den grensen er tydeligvis allerede nå oversteget i Sverige og det er tydelig at kraftige reformer må på plass der og i andre Skandinaviske land for at ordentlig integrering skal skje. Kanskje litt å ta i , men jeg mener at innvandrere bør bli Norske , gifte seg med andre Norske menn og kvinner og bli en helhetlig del av samfunnet , ikke en koloni i utvidelse... Lenke til kommentar
Dunkin Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) I religionen/ideologien islam hater dem blant annet kvinner og homofile.I landet Norge jobbes det for likestilling mellom kvinner og menn,og homofile og lesbiske er respektert og akseptert av de aller fleste.Så spørsmålet mitt om islam er helt ærlig: Hvorfor er det greit å ennå prøve å godta islam i Norge?Hvorfor gidder dem å tilbe islam? Endret 10. september 2016 av Dunkin Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Noen som fikk med seg skavlan i går og den homofile muslimske mannen som sto fram? Det er jo i det minste en pekepinn på at det faktisk skjer ting i det muslimske samfunnet i Norge , hadde det samme skjedd i Pakistan hadde vi trolig sett folkemengden stå rundt ham med steiner i henda. Jeg har personlig troa på at hvis vi unngår å øke folketallet til muslimer i Norge ved immigrasjon så vil trolig mange av de som bor her endre seg og bli mer som vi "vanlige nordmenn" som har kastet troa vår på Odin og Jesus og ønsker oss helst en fredelig tilværelse der vi utvikler det som er viktig som forskning og et bedre samfunn å bo i. Enig. Men jeg tror ikke "interracial marriage" vil skje i særlig stor grad. Det skjer lite andre steder og vil også skje lite i Norge. Tar vi inn innvandrere, vil noe forandres til evig tid. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Alt forandres hele tiden alltid. 2 Lenke til kommentar
Dunkin Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Disse fredselskerne har vist vært en tur innom Moss i dag: http://www.dagbladet.no/nyheter/sian-representant-angrepet-under-markering-i-moss/62584379 Hvis en blir voldelig fordi papir og ord havner på bakken, da bør en seriøst oppsøke terapi. For noen ynkelige vesen. Ikke lov å kritisere koranen eller profeten Muhammed. Da blir muslimer voldelig og angriper vedkommende. Her er den uredigerte videoen av angrepet for de som er interessert. https://www.youtube.com/watch?v=BaDZU6jq2oY Rå og ærlig video. Kritisk tenkende og våken. 10 av 10 stjerner. Anbefaler andre å se den videoen Endret 10. september 2016 av Dunkin Lenke til kommentar
Sir Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Jeg hadde kanskje sett den om jeg trodde den var objektiv. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Alt forandres hele tiden alltid. Men det er noe med hastigheten det skjer,, og ikke minst: ikke alle forandringer er bra. Lenke til kommentar
Dunkin Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Alt forandres hele tiden alltid. Heldigvis finnes det alltid mennesker som nekter å forandre syn og mening om "religioner" som islam https://www.youtube.com/watch?v=8Qv2BuzlJ9g Endret 10. september 2016 av Dunkin Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Noen som fikk med seg skavlan i går og den homofile muslimske mannen som sto fram? Det er jo i det minste en pekepinn på at det faktisk skjer ting i det muslimske samfunnet i Norge , hadde det samme skjedd i Pakistan hadde vi trolig sett folkemengden stå rundt ham med steiner i henda. Jeg har personlig troa på at hvis vi unngår å øke folketallet til muslimer i Norge ved immigrasjon så vil trolig mange av de som bor her endre seg og bli mer som vi "vanlige nordmenn" som har kastet troa vår på Odin og Jesus og ønsker oss helst en fredelig tilværelse der vi utvikler det som er viktig som forskning og et bedre samfunn å bo i. Enig. Men jeg tror ikke "interracial marriage" vil skje i særlig stor grad. Det skjer lite andre steder og vil også skje lite i Norge. Tar vi inn innvandrere, vil noe forandres til evig tid. Nja, jeg kjenner flere muslimer ( både menn og kvinner ) som er gift med Norske , om det er noe som er sær-trøndersk eller forekommer over hele landet vet nå jeg ikke , men jeg oppfatter det i det minste ikke som noe som foregår i svært begrensede mengder eller sjeldent. Om det er normalt derimot skal jeg ikke diskutere. 2 var fra Tyrkia , en jente fra Asia som er oppvokst hovedsakelig i Norge og 1 som jeg tror er fra Iran. Kanskje 1 til man er usikker på om han var muslim i det hele tatt. Byfogden alle sammen tror jeg. Endret 10. september 2016 av Malvado Lenke til kommentar
blinc Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 De som står der med ryggen til og roper skjellsord er virkelig intelligente skapninger. Litt sosial-darwinisme så hadde det ikke vært noen der Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Litt sosial-darwinisme så hadde det ikke vært noen der Hvordan ser du for deg at det skulle foregå? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Umulig å vite på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg