Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"

Anbefalte innlegg

Og på bakgrunn av det bør du ville ha større kontroll på menn som gruppe, uavhengig av antall menn som voldtar kontra antall menn som ikke voldtar. Dersom du vil være konsistent med logikken. Det var det som var mitt poeng. Ikke at folk, og kanskje spesielt jenter/kvinner, kan føle seg litt utsatt på vei hjem en kveld.

Jeg støtter ikke å overvåke 50% av befolkningen.

Jeg syntes det er urettferdig at familier sulter i verden mens kriminelle får innvilget asyl. 

Slik jeg ser på samfunnet vårt så er det ikke bærekraftig og det kommer til å bli erstattet med noe som er det om ikke vi gjør noen endringer.

Endret av IntelAmdAti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du dette kommer til å ende på en fredelig måte ?

Ser du ikke hva som skjer i land som lar muslimer få komme inn ?

https://www.youtube.com/watch?v=f8WVkbXOHfM

Ja, hvorfor ikke? En gang må jo være den første :)

Hvis det ikke skulle ende på en fredelig måte, tror du at du kan påvirke utfallet?

Så du mener at det er mulig å leve i fred og harmoni med en historisk fiende som i over tusen år har prøvd å invadere Europa og ta over, der bare navnet til religionen betyr "overgivelse" ?

Endret av geita_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og på bakgrunn av det bør du ville ha større kontroll på menn som gruppe, uavhengig av antall menn som voldtar kontra antall menn som ikke voldtar. Dersom du vil være konsistent med logikken. Det var det som var mitt poeng. Ikke at folk, og kanskje spesielt jenter/kvinner, kan føle seg litt utsatt på vei hjem en kveld.

Jeg støtter ikke å overvåke 50% av befolkningen.

Jeg syntes det er urettferdig at familier sulter i verden mens kriminelle får innvilget asyl. 

Slik jeg ser på samfunnet vårt så er det ikke bærekraftig og det kommer til å bli erstattet med noe som er det om ikke vi gjør noen endringer.

Du sammenligner pærer med epler - du må sammenlign eple med eple, ellers blir det jo bare surr ..

Jeg synes det er urettferdig at familier sulter i verden mens norske familier er mette nok

Jeg synes det er urettferdig at kriminelle får hugget av hodene i verden mens kriminelle i norge får innvilget asyl

Samfunnet endrer seg hele tiden, og det inkluderer det som ikke virker også. Så om noe kan virke dårligere i dag, kan det være endret i morgen.

Lenke til kommentar

Snakker du språket i den artikkelen, blinc? Det står vel ingenting der som angir noen kilde for at han er terrorist, bare akkurat den samme artikkelen som norske aviser har trykket. Om vi skal tro Google Translate. 

Jammen, bildet da? Det var vitterlig noe kjent med det. Jo det har dukket opp før på antiislamske sider. Da var det angivelig av "Asif Mohammad Khan", som i følge de samme sidene var navnet på fyren som tente på en moské(!) i Houston i fjor. Egentlig heter han Gary Nathaniel Moore, men det høres ikke like islamistisk ut.

Hvorfor han tente på moskeen der han hadde bedt 5 ganger om dagen i 5 år, aner jeg ikke. 

Kilde.

Edit: blinc har trukket innlegget. Lar svaret stå siden bildet har dukket opp på flere nettsteder og noen andre kan komme over det også.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Germany's Migrant Rape Crisis Spirals out of Control

Sexual violence in Germany has reached epidemic proportions since Chancellor Angela Merkel allowed into the country more than one million mostly male migrants from Africa, Asia and the Middle East.

Gatestone Institute first reported Germany's migrant rape crisis in September 2015, when Merkel opened up the German border to tens of thousands of migrants stranded in Hungary. A follow-up report was published in March 2016, in the aftermath of mass attacks against German women by mobs of migrants in Cologne, Hamburg and other German cities.

Germany's migrant rape crisis has now spread to cities and towns in all 16 of Germany's federal states. Germany is effectively under siege; public spaces are becoming increasingly perilous. Police have warned about a potential breakdown of public order this summer, when young male migrants are likely to see women lightly dressed.

During the month of July 2016, hundreds of German women and children were sexually assaulted by migrants (see Appendix below). The youngest victim was nine; the oldest, 79. Attacks occurred at beaches, bike trails, cemeteries, discotheques, grocery stores, music festivals, parking garages, playgrounds, schools, shopping malls, taxis, public transportation (buses, trams, intercity express trains and subways), public parks, public squares, public swimming pools and public restrooms. Predators are lurking everywhere; safety nowhere.

Dozens of women and children have been assaulted by migrants at summer festivals and public swimming pools — staples of ordinary German life.

https://www.gatestoneinstitute.org/8663/germany-migrants-rape

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-245639

Tydeligvis fortsatt svært lite stuerent å møte opp på en slik demo(hvis man er antiislam).

Og veldig OK å utøve vold mot de som er imot islam. Er en muslim er det angivelig helt greit å bli voldelig om en blir litt lei seg.

Lenke til kommentar

Og veldig OK å utøve vold mot de som er imot islam. Er en muslim er det angivelig helt greit å bli voldelig om en blir litt lei seg.

Der er venstresiden og muslimer ganske like, voldelige demonstrasjoner er mer normen enn unntaket. Selv når høyresiden har fredelige demonstrasjoner så klarer disse å komme med voldelige motdemonstrasjoner.

Kan begynne å lure på hva slags samfunn vi egentlig ønsker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...