Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Du skrev: "Så med andre ord, du benekter ikke at Islam er et problem og står for den ekstremt størsteparten av terroraksjoner. Det spiller ingen rolle HVOR det skjer. Bare det faktum at det skjer i ekstremt mange tilfeller. Forrige måned hadde 193 terrorakjsoner alene."

 

Hvis du ikke kan se at dette i beste fall(egentlig løgn slik du presenterer det) er villedende, så tror jeg at det dessverre ikke er håp for deg når det gjelder debattering.

 

Forøvrig er det som jeg talte 93 av disse som er "islamske". Det er ikke engang i nærheten av størsteparten, og du glimter til med din mangel på å ta til deg fakta igjen.

Hvor får du disse 93 fra? De er ikke nødt til å ha tilknytning til en terrorcelle for å være en terrorist. Og selv om det tallet er riktig: Hva så? I forhold til andre religioner står Islam FORTSATT for den ekstremt største delen av terroraksjoner.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_terrorist_incidents_in_July_2016

 

^ 193 terrorasksjoner. Hva med dette er løgn? Har du noen planer i det hele tatt om å komme med noe som motsier dette, eller bare gå rundt og si at folk lyver uten å komme med noe konkret selv?

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism

 

^ Definisjonen av terrorisme, som Wikipedia SELV bruker.

 

Islam ER et problem. Du ser ikke kristne, buddhister, jøder, Pastafarianere, etc, skrike "FOR MIN GUD!" eller liknende og så sprenge seg selv i lufta eller angripe/drepe andre som ikke tilhører sin religion.

De 93 får jeg fra listen du linker til.

 

193 terrorangrep er ikke løgn, det som er løgn er hvordan du presenterer dette. Som jeg nettopp skrev er det nok ikke håp for deg om du ikke forstår dette, og nå viser du jo igjen at du ikke forstår dette, selv når det blir påpekt.

 

Jeg kan prøve å få deg til å forstå dette en siste gang med et eksempel(ingen fakta her kun som eksempel):

 

Kvinner krasjer ekstremt mange flere biler enn menn. De er overrepresentert. Forrige måned krasjet det 10 000* biler alene.

 

*Det jeg unnlater å fortelle er at dette tallet gjelder alle ulykker, ikke bare kvinner. Det reelle tallet unnlater jeg fordi det vil undergrave mitt poeng.

 

Når det gjelder det resterende du skriver er det en annen diskusjon. Jeg er interessert i å påpeke åpenbare faktafeil og villedende uttalelser som brukes som argumentasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja men det skal du få lov til! :)

 

Mens du gjør det kan vi se på hvordan muslimer oppfører seg rundt en eldre engelsk fyr.

 

Han gamlingen er sikkert veldig fornøyd med sine nye landsmenn tror du ikke ?

 

 

En stakkars gammel mann som kaller de djeveldyrkere og at de skal til helvete? Ja, ser man det. Verden er visst full av idioter. Takk for opplysningen, men jeg var allerede klar over det.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at folk hater kristendommen og kaller seg ateister, men når de samme folkene føler en trang til å forsvare den enda sykere islam, da henger ikke jeg med lenger.

 

Jeg forsvarer ikke islam på noen måte. Jeg er minst like mye imot islamsk ideologi som jeg er imot kristen. Jeg sa simpelthen at klippet som ble vist viste en typisk omgang mellom religiøse folk fra hver sin religion, der man kaster dritt frem og tilbake og krangler om hvem sin gud som er best. Om jeg har gjort noe, så har jeg behandlet de to religionene likt med min kritikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

I konteksten der begge oppfører seg likt, ja.

Jeg vil jo si at kristendommen i dag er ufarlig og kan sammenlignes med lungebetennelse som før var dødlig, men nå er ufarlig, mens islam er en trussel som vi ikke har noen løsning mot. Det sprer seg ukontrollert.

Som et virus. Et ræva virus.

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Muslim_population_growth

 

If current trends continue, it is predicted by the year 2100 that about 1% more of the world's population will be Muslim (35%) than Christian (34%).[3]

 

Sources show the growth of Islam occurs mainly due to reproduction.[citation needed] Only 0.3% (3,220,000 people) of the expected Muslim population growth (1,161,780,000) in the period of 2010–2050 would be due to conversions; 99.7% would be due to a high birth rate among Muslims.[3][41][42]

 

A 2015 study found that up to 10.2 million Muslim converted to Christianity.[45] The increasingly large ex-Muslim communities in the Western world that adhere to no religion have also been well documented.[46]

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja men det skal du få lov til! :)

 

Mens du gjør det kan vi se på hvordan muslimer oppfører seg rundt en eldre engelsk fyr.

 

Han gamlingen er sikkert veldig fornøyd med sine nye landsmenn tror du ikke ?

 

https://www.youtube.com/watch?v=gS9T-wrbueU

De står der og håner han, klassefolk! Neandertalere, skal dra ned til Saudi Arabia og latterliggjøre folk utenfor en moské. Ville blitt henrettet innen noen timer.

 

Når det er blitt sånn at hvis man går i enkelte bydeler i Oslo og får høre av innvandrere at man ikke hører hjemme der, da er det faen meg på tide å gjøre noe. Men det blir ikke gjort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Ja men det skal du få lov til! :)

 

Mens du gjør det kan vi se på hvordan muslimer oppfører seg rundt en eldre engelsk fyr.

 

Han gamlingen er sikkert veldig fornøyd med sine nye landsmenn tror du ikke ?

 

https://www.youtube.com/watch?v=gS9T-wrbueU

De står der og håner han, klassefolk! Neandertalere, skal dra ned til Saudi Arabia og latterliggjøre folk utenfor en moské. Ville blitt henrettet innen noen timer.

 

Når det er blitt sånn at hvis man går i enkelte bydeler i Oslo og får høre av innvandrere at man ikke hører hjemme der, da er det faen meg på tide å gjøre noe. Men det blir ikke gjort.

Hvilken bydel er dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...