Delvis Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Gå løs på prester og nonner. Eier de ikke et snev av skam. 3 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Unnskyld, jeg leste det feil. Så det nå beklager det der. Skal inrømme at det uttrykket er nytt for meg. Men tusen takk der lærte jeg noe nytt Cheers bruh. Nå vet du det også. ^^ Ja man lærer noe nytt hver dag Viktig at vi kan lære av hverandre . Engelsken min tror jeg er ok, men noen språkglipp skjer Lenke til kommentar
Sir Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hvis noen blir drept fordi de står i veien for Pokémon, er det da Pokémons skyld? Hvis målet med Pokemon var å drepe andre mennesker, ja. Målet med islam er å drepe andre mennesker? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Målet med islam er å drepe andre mennesker? Det stemmer. Inntil alle annerledestenkende, homofile, folk med misdannelser og psykiske problemer er utryddet, alle kvinner er på kjøkkenet, alle barn studerer koranen (adskilt ved kjønn selvfølgelig), og selvfølgelig må også annerledestenkende muslimer utrydders, f.eks sjiamuslimer. Islam betyr underkastelse for gud. Dets øverste mål er verdensherredømme og undertrykkelse av alle mennesker. Endret 26. juli 2016 av misanthrope 9 Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Og sånn går nu dagan. Lenke til kommentar
Sir Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Målet med islam er å drepe andre mennesker?Det stemmer. Inntil alle annerledestenkende, homofile, folk med misdannelser og psykiske problemer er utryddet, alle kvinner er på kjøkkenet, alle barn studerer koranen (adskilt ved kjønn selvfølgelig), og selvfølgelig må også annerledestenkende muslimer utrydders, f.eks sjiamuslimer. Islam betyr underkastelse for gud. Dets øverste mål er verdensherredømme og undertrykkelse av alle mennesker. Vet ikke om du la merke til det, sikkert ikke da det skal litt til å bryte din solide logiske tankegang, men teksten din inneholder er selvmotsigelse. Jeg skal si det så slipper du å skrive mer om hvor slemme muslimer er: hvorfor svarer du på noe annet enn det jeg spurte om? Jeg spurte ikke hva som står i partiprogrammet til Al Shabab. Endret 26. juli 2016 av Sir 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Anbefaler å sjekke ut "The Masked Arab", en eks-muslim(nå ateist), sin serie om ISIS og Koranen. Intro video: Episode 1: Episode 2: Endret 26. juli 2016 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Frekvensen av terroråtak synest å auke faregtrugande. Eg trur tida for Jesu gjenkomst er veldig nær. Dette er tida for å søke frelse og omvending. Enno er det håp! Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg har sagt det før og sier det igjen. Din kåtskap for verdens undergang er urovekkende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Hva er sammenhengen mellom terrorangrep og Jesu gjenkomst igjen? Endret 26. juli 2016 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hva er sammenhengen mellom terrorangrep og Jesu gjenkomst igjen? Bibelen seier at det skal kome krig og rykte om krig før Jesu gjenkomst. Dette er det Bibelen omtalar som fødselsriene. Bibelen seier at heile skapnaden stundar mot å verte fødd på ny. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hva er sammenhengen mellom terrorangrep og Jesu gjenkomst igjen?Overtro. 2 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Frekvensen av terroråtak synest å auke faregtrugande. Eg trur tida for Jesu gjenkomst er veldig nær. Dette er tida for å søke frelse og omvending. Enno er det håp! Vi har et annet subforum for tro og religion. Bruk det. Dette er politikk og samfunnsdelen. Tror du er i feil forumsdel. Bibelen seier at det skal kome krig og rykte om krig før Jesu gjenkomst. Dette er det Bibelen omtalar som fødselsriene. Bibelen seier at heile skapnaden stundar mot å verte fødd på ny. Er det noe mennesker kan så er det å krige, da vi har foretatt oss det i flere tusen år. Skal alle dere religiøse drive slik hver gang noe negativt skjer? Endret 26. juli 2016 av Yakamaru 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hva er sammenhengen mellom terrorangrep og Jesu gjenkomst igjen?Bibelen seier at det skal kome krig og rykte om krig før Jesu gjenkomst. Dette er det Bibelen omtalar som fødselsriene. Bibelen seier at heile skapnaden stundar mot å verte fødd på ny. Ah ok, takk for informasjonen, var oppriktig forvirret over at det skulle være en sammenheng der. Men skulle man ikke da heller tro at Jesus ville stikke innom rett før/i løpet av en av verdenskrigene, og ikke nå som noen fåfanatikere fra den rivaliserende religionen bestemmer seg for å spre sin utrygghet og feighet ved å drepe "vestlige"? Ikke at dette egentlig er relevant til tråden men. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hva er sammenhengen mellom terrorangrep og Jesu gjenkomst igjen?Overtro. Jeg er fristet til å si "enig", men jeg tar Jesu overtro over halshugging av prester og lastebiler som kjører ned barn anyday. 3 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 hvorfor svarer du på noe annet enn det jeg spurte om? Jeg spurte ikke hva som står i partiprogrammet til Al Shabab. Du spurte om målet med islam var å drepe folk. Ja, sier jeg. Partiprogrammet til Al Shabab og Islamsk Stat er koranen. 5 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 hvorfor svarer du på noe annet enn det jeg spurte om? Jeg spurte ikke hva som står i partiprogrammet til Al Shabab. Du spurte om målet med islam var å drepe folk. Ja, sier jeg. Partiprogrammet til Al Shabab og Islamsk Stat er koranen. Viktig å påpeke at dette er en radikal tolkning av koranen og at det finnes selvsagt muslimer som ikke har samme holdningene. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Frekvensen av terroråtak synest å auke faregtrugande. Eg trur tida for Jesu gjenkomst er veldig nær. Dette er tida for å søke frelse og omvending. Enno er det håp!Du stiller deg i den lange rekken kristne som tror endetida er nær. Du vet, de som trodde det i går, for 100 år siden, for 1000 år siden. Og dine likesinnede vil tro det samme som deg imorgen, i overimorgen og om 1000 år til. Det er det samme gnålet igjennom hele historien. "Nå, akkurat når jeg lever, skal det skje noe". Gravplassen er full av mennesker som trodde det skulle skje noe i deres tid. Du vil dø uten at noe av det du trodde skulle skje skjedde. 3 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Viktig å påpeke at dette er en radikal tolkning av koranen og at det finnes selvsagt muslimer som ikke har samme holdningene. Fordi Islam er en ond religion blir det motsatt. Al Shabaab, Islamsk Stat, Saudi Arabia osv. er opptatt av ordrette tolkninger av koranen. Det er ikke radikalt. Det er fundamentalistisk. En radikal muslim er dermed en som går imot religionen sin. Fundamentalisme og konservatisme er noen av hovedtrekkene ved islam. De fleste muslimer lever i et krysspress mellom de forferdelige tingene koranen og hadither kommanderer dem til å gjøre, og egen samvittighet og fornuft. Endret 26. juli 2016 av misanthrope 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg