Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

"Ansbach-angriper skal ha sverget trosskap til IS i video".

I videoen kunngjorde syreren også et «hevnangrep mot tyskere fordi de sto i veien for islam»

Dette fra Dagbladet.

Terroristen var altså på vei inn til konsertarena der 2500 mennesker befant seg, men ble stoppet i døra.

69450543.jpg

Hvis noen blir drept fordi de står i veien for Pokémon, er det da Pokémons skyld?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hva tror du er grunnen til at flere land i Midt-Østen nekter å ta imot migranter? Kan da nevne Saudi-Arabia, Kuwait og Jemen som eksempler.

Så det er ikke det at de er muslimer, men muslimske innvandrere som gjør dem farlige? Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å få frem her.

Tror du det er tilfeldig at Japan ikke har islamistiske terrorangrep mens Frankrike har det?

Er vel nok Terror i Japan også. 19 drep i dag. http://www.aftenposten.no/verden/Minst-19-drept-i-knivangrep-i-Japan-600839b.html

Lenke til kommentar

Jeg ser han skal ha uttalt «alle funksjonshemmede må forsvinne».

 

Spørs om ikke dette er en alminnelig venstreekstrem inspirert av Pol Pot som også hadde samme oppfatning, og vel har ca 2 millioner liv på samvittigheten. Pol Pot som SV støttet ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Hva tror du er grunnen til at flere land i Midt-Østen nekter å ta imot migranter? Kan da nevne Saudi-Arabia, Kuwait og Jemen som eksempler.

Så det er ikke det at de er muslimer, men muslimske innvandrere som gjør dem farlige? Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å få frem her.

Tror du det er tilfeldig at Japan ikke har islamistiske terrorangrep mens Frankrike har det?
Er vel nok Terror i Japan også. 19 drep i dag. http://www.aftenposten.no/verden/Minst-19-drept-i-knivangrep-i-Japan-600839b.html

Ikke islamistisk, så det tells ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg ser han skal ha uttalt «alle funksjonshemmede må forsvinne».

 

Spørs om ikke dette er en alminnelig venstreekstrem inspirert av Pol Pot som også hadde samme oppfatning, og vel har ca 2 millioner liv på samvittigheten. Pol Pot som SV støttet ja.

Pol Pot var vel rimelig antireligion også?

Lenke til kommentar

 

Hmm. I stand corrected.

Jeg gidder ikke å betale tur til deg til Japan så du kan se relgiøse bygninger. Så du får bare leve i din egen boble. For tydligvis er det å vise fakta på at din påstand var feil var tydligvis ikke bra nok.

Nå tror jeg du misforstår uttrykket "I stand corrected". Det betyr at man innrømmer at man er blitt motbevist.

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Buddistist kommunist? Blir ikke det som en terrorist som ikke er muslim? Selvmotsigelse?

Nei, det er slik menneskesinnet fungerer. Nå vet vi ikke hvor dypt buddhismen stakk i Pol Pot, men han lot seg inspirere av den. Det skal dog sies at han ikke var noen stor intellektuell, han klarte seg ikke på videregående og begynte på en fagskole istedet, og fikk etterhvert et stipend for å studere radioteknikk i Frankrike. Etterhvert ble det mer marxistiske studiesirkler enn fag. Intellektuelle ble da også blant de hardest rammede under Røde Khmers styre.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å betale tur til deg til Japan så du kan se relgiøse bygninger. Så du får bare leve i din egen boble. For tydligvis er det å vise fakta på at din påstand var feil var tydligvis ikke bra nok.

Du ser ut til å ha lite kunnskap om engelsk.

 

"I stand corrected" = Du hadde rett, jeg tok feil

 

 

Hvis jeg levde i en "boble" så ville jeg ikke hatt ballene til å si når jeg tar feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jeg gidder ikke å betale tur til deg til Japan så du kan se relgiøse bygninger. Så du får bare leve i din egen boble. For tydligvis er det å vise fakta på at din påstand var feil var tydligvis ikke bra nok.

Du ser ut til å ha lite kunnskap om engelsk.

 

"I stand corrected" = Du hadde rett, jeg tok feil

 

 

Hvis jeg levde i en "boble" så ville jeg ikke hatt ballene til å si når jeg tar feil.

Unnskyld, jeg leste det feil. Så det nå beklager det der. Skal inrømme at det uttrykket er nytt for meg. Men tusen takk der lærte jeg noe nytt :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingen overraskelse at frekvensen på de islamistiske angrepene øker, men denne sommeren er det jo nærmest sjokkerende hvor ofte de kommer. Høyrebølgen i europeisk politikk kommer nok ikke til å gi seg med det første. Det blir for eksempel interessant å se hvordan det går med gjenvalget i Østerrike i oktober, der miljøpartiet vant knepent mot høyrepopulistene tidligere i år. Det er også interessant å se at norske høyrepartier gjør det så bra på meningsmålingene for tiden. Jeg trodde bare det var en ny flyktningstrøm med påfølgende sinne og urolighet i befolkningen som kunne gi de borgerlige en sjanse til å vinne igjen i 2017, men dersom den muslimske terroren rammer like knallhardt neste sommer, kan nok det også avgjøre utfallet av valget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingen overraskelse at frekvensen på de islamistiske angrepene øker, men denne sommeren er det jo nærmest sjokkerende hvor ofte de kommer. Høyrebølgen i europeisk politikk kommer nok ikke til å gi seg med det første. Det blir for eksempel interessant å se hvordan det går med gjenvalget i Østerrike i oktober, der miljøpartiet vant knepent mot høyrepopulistene tidligere i år. Det er også interessant å se at norske høyrepartier gjør det så bra på meningsmålingene for tiden. Jeg trodde bare det var en ny flyktningstrøm med påfølgende sinne og urolighet i befolkningen som kunne gi de borgerlige en sjanse til å vinne igjen i 2017, men dersom den muslimske terroren rammer like knallhardt neste sommer, kan nok det også avgjøre utfallet av valget.

Venstresidens naive holdninger kommer de til å slite med lenge. Håper bl.a Geert Wilders vinner i Nederland og SD i Sverige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Det er ingen overraskelse at frekvensen på de islamistiske angrepene øker, men denne sommeren er det jo nærmest sjokkerende hvor ofte de kommer. Høyrebølgen i europeisk politikk kommer nok ikke til å gi seg med det første. Det blir for eksempel interessant å se hvordan det går med gjenvalget i Østerrike i oktober, der miljøpartiet vant knepent mot høyrepopulistene tidligere i år. Det er også interessant å se at norske høyrepartier gjør det så bra på meningsmålingene for tiden. Jeg trodde bare det var en ny flyktningstrøm med påfølgende sinne og urolighet i befolkningen som kunne gi de borgerlige en sjanse til å vinne igjen i 2017, men dersom den muslimske terroren rammer like knallhardt neste sommer, kan nok det også avgjøre utfallet av valget.

Venstresidens naive holdninger kommer de til å slite med lenge. Håper bl.a Geert Wilders vinner i Nederland og SD i Sverige. 

 

Og Front National i Frankrike!

Lenke til kommentar

Paul Joseph Watson's video på hva som skjer i Tyskland.

 

 

 

Unnskyld, jeg leste det feil. Så det nå beklager det der. Skal inrømme at det uttrykket er nytt for meg. Men tusen takk der lærte jeg noe nytt :)

Cheers bruh. Nå vet du det også. ^^

Endret av Yakamaru
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...