Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Gode velferdsordninger er nok stikkordet.

Du ser jo selv hyklere som han profetens ummah fjotten som er imot vesten og alt det står for, men tar i mot NAV-penger med glede.

 

Og det er der vi må sette inn tiltak. Jeg er for innvandring, men de skal ikke få et øre når de kommer hit. Derfor er jeg sterkt i mot asylsøkere. Vi burde stoppe det totalt og åpne opp for innvandring av folk som kan bidra. Få stoppet NAV utbetalingen til alle som viser ekstreme holdninger av islamsk ideologi. Det burde være et av flere tiltak for og stoppe islamisering av Norge.

 

 

Hmm, her vil jeg si at jeg er ved motsatt oppfatning. Asylsøkere, jaget ifra sitt land (for eks drapstruet av IS), må få lov til å søke tilflukt her. De er sannsynligvis sekulære eller moderate stakkarer i en presset eller umulig situasjon nettopp på grunn av terrorister eller hensynsløse totalitære styrer i hjemlandet.

"Vanlig" innvandring (som i utgangspunktet ikke finnes, da det har vært full stopp på dette i lengre tid om man ikke allerede har en ansettelsesavtale i hånden som spesialist i sitt felt), er det som burde stoppes. Er de ikke allerede blitt leiet inn/ansatt av en bedrift i Norge så lukter det jo dette NAV lang vei uansett.

Lenke til kommentar

 

 

At 6% av verdens muslimer mener det skal være dødsstraff for apostasi er et lavt tall.

Tvertimot, mener at det er altfor HØYT!

 

Prettyboy: Hvis muslimske land, grupper eller individer tar avstånd fra en ekstrem tolkning av islam i andre land/grupper, er det ikke i deres interesse å si det høyt? Ta til gatene i avsky mot de som - i dine øyne - forvrenger islam, og vis på den måten at de er i mindretall.

 

Idag ser vi nesten bare de ekstreme i samfunnsdebatten, og de ser fryktelig mange ut i våre øyne.

 

Geir :)

 

Helt enig i dette!

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Jeg ramlet over dette som er tatt fra et forum der drapene i Paris hylles av islamister (oversatt til engelsk):

 

norge.jpg

 

Det er tydelig at de har planlagt en liten "overraskelse" til oss og. Nå håper jeg bare PST følger godt med på disse gærningene...

Det vil smelle i Norge, det er bare spørsmål om når. Støre og AP får det som dem vil. Så vi har på ingen måte grunn til og syte. Dette har vi vært klar over siden muslimene kom i flokker hit til Norge og Europa. Det ble sagt fra Sverige for 25-30 år siden at vi måtte forvente oss en religions krig på Europeisk jord. Så dette kommer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Hmm, her vil jeg si at jeg er ved motsatt oppfatning. Asylsøkere, jaget ifra sitt land (for eks drapstruet av IS), må få lov til å søke tilflukt her. De er sannsynligvis sekulære eller moderate stakkarer i en presset eller umulig situasjon nettopp på grunn av terrorister eller hensynsløse totalitære styrer i hjemlandet.

"Vanlig" innvandring (som i utgangspunktet ikke finnes, da det har vært full stopp på dette i lengre tid om man ikke allerede har en ansettelsesavtale i hånden som spesialist i sitt felt), er det som burde stoppes. Er de ikke allerede blitt leiet inn/ansatt av en bedrift i Norge så lukter det jo dette NAV lang vei uansett.

 

Skal vi ta i mot asylsøkere. Så skal de sitte under kontroll, altså i leire der de skal ha god omsorg og helsetjenester. De skal ikke inn i samfunnet og de skal ikke motta penger. De får det de trenger på institusjon. Så langt kan jeg strekke meg. De skal ut så fort det lar seg gjøre. Kan de klare seg selv økonomisk, da er de velkommen selvsagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Rart at så mange muslimer flytter til vesten når det stort sett bare blir kulturkræsj.

Jeg under meg også over det. Hvorfor vil ikke muslimer bo i islamske land. Der de har det levesett de selv ønsker. Eller er det slik enkelte hevder, at det ligger en større plan bak det hele? Noe jeg på ingen måte tror. Men man kan undre seg.

 

Dere snakker som om det ikke finnes mennesker i muslimske land lenger.

Lenke til kommentar

Off. Spår en dyster framtid med tanke på ytringsfrihet og privatliv. Resultat av disse angrepene vil bare føre til mer overvåkning av våres liv, og vi blir nødt til å leve i et samfunn der privatlivets fred blir nedprioritert pga. vår rett til å ytre våre meninger.

 

Håper vi kan finne en løsning for å avverge flere angrep uten å krenke våres privatliv. Kanskje gjøre det ulovlig å reise til land som Yemen, Afghanistan osv. uten spesiell tilatelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Rart at så mange muslimer flytter til vesten når det stort sett bare blir kulturkræsj.

Jeg under meg også over det. Hvorfor vil ikke muslimer bo i islamske land. Der de har det levesett de selv ønsker. Eller er det slik enkelte hevder, at det ligger en større plan bak det hele? Noe jeg på ingen måte tror. Men man kan undre seg.

 

Dere snakker som om det ikke finnes mennesker i muslimske land lenger.

 

Igjen, hvem er dere? Og hvem har påstått det tøvet du kommer med?

Lenke til kommentar

Off. Spår en dyster framtid med tanke på ytringsfrihet og privatliv. Resultat av disse angrepene vil bare føre til mer overvåkning av våres liv, og vi blir nødt til å leve i et samfunn der privatlivets fred blir nedprioritert pga. vår rett til å ytre våre meninger.

 

Håper vi kan finne en løsning for å avverge flere angrep uten å krenke våres privatliv. Kanskje gjøre det ulovlig å reise til land som Yemen, Afghanistan osv. uten spesiell tilatelse.

Vi trenger ikke å bekymre oss om myndighetene gjør det de skal. Det er muslimene som skal overvåkes. De er de farlige for samfunnet, altså de radikale muslimene. De vanlige muslimene i gata, det er dem det er mest synd på i disse dager. Men de må ikke være muslimer. Jeg har gode venner fra ulike islamske land. De hater islam og muslimer. Det og være muslim eller kristen, det er et frivillig valg.

Lenke til kommentar

 

 

 

Rart at så mange muslimer flytter til vesten når det stort sett bare blir kulturkræsj.

Jeg under meg også over det. Hvorfor vil ikke muslimer bo i islamske land. Der de har det levesett de selv ønsker. Eller er det slik enkelte hevder, at det ligger en større plan bak det hele? Noe jeg på ingen måte tror. Men man kan undre seg.

 

Dere snakker som om det ikke finnes mennesker i muslimske land lenger.

 

Igjen, hvem er dere? Og hvem har påstått det tøvet du kommer med?

 

Du selv sa: hvorfor vil ikke muslimer bo i islamske land. Og for meg så hørtes det ut som ingen muslimer vil bo i muslimske land, og mitt poeng var at det er flere millioner som bor i muslimske land.Thats it.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Rart at så mange muslimer flytter til vesten når det stort sett bare blir kulturkræsj.

Jeg under meg også over det. Hvorfor vil ikke muslimer bo i islamske land. Der de har det levesett de selv ønsker. Eller er det slik enkelte hevder, at det ligger en større plan bak det hele? Noe jeg på ingen måte tror. Men man kan undre seg.

 

Dere snakker som om det ikke finnes mennesker i muslimske land lenger.

 

Igjen, hvem er dere? Og hvem har påstått det tøvet du kommer med?

 

Du selv sa: hvorfor vil ikke muslimer bo i islamske land. Og for meg så hørtes det ut som ingen muslimer vil bo i muslimske land, og mitt poeng var at det er flere millioner som bor i muslimske land.Thats it.

 

Si meg noe de fleste ikke vet da.

Lenke til kommentar

Vi trenger ikke å bekymre oss om myndighetene gjør det de skal. Det er muslimene som skal overvåkes. De er de farlige for samfunnet, altså de radikale muslimene. De vanlige muslimene i gata, det er dem det er mest synd på i disse dager. Men de må ikke være muslimer. Jeg har gode venner fra ulike islamske land. De hater islam og muslimer. Det og være muslim eller kristen, det er et frivillig valg.

Wow, litt av en virkelighetsoppfatning:

  • Vi skal ikke bekymre oss over myndighetene hva angår overvåkning.
  • Muslimer er utelukkende radikale; i motsatt fall kan de omtales som "vanlige muslimer".
  • Man velger fritt religion. (Ja bare glem at de fleste oppdras i religion som barn.)
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Rart at så mange muslimer flytter til vesten når det stort sett bare blir kulturkræsj.

Jeg under meg også over det. Hvorfor vil ikke muslimer bo i islamske land. Der de har det levesett de selv ønsker. Eller er det slik enkelte hevder, at det ligger en større plan bak det hele? Noe jeg på ingen måte tror. Men man kan undre seg.

 

 

Hva er poenget med å lufte konspirasjonsteorier som du selv sier du ikke tror på?

 

Eneste grunn til at det er noe å undre seg over er fordi du har skapt et paradoks av en påstand. Jeg vil vel anta at den overveldende majoritet av folk som flytter til vesten fra østen gjør det for å forbedre sitt "levesett".

 

Og folk som flytter hit skal ha lov til å delta i den offentlig debatt, helst uten at noen kommer med "hvorfor drar dere ikke bare hjem" så fort man er uenig med dem i noesomhelst.

Endret av Jaybug
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vi trenger ikke å bekymre oss om myndighetene gjør det de skal. Det er muslimene som skal overvåkes. De er de farlige for samfunnet, altså de radikale muslimene. De vanlige muslimene i gata, det er dem det er mest synd på i disse dager. Men de må ikke være muslimer. Jeg har gode venner fra ulike islamske land. De hater islam og muslimer. Det og være muslim eller kristen, det er et frivillig valg.

Wow, litt av en virkelighetsoppfatning:

  • Vi skal ikke bekymre oss over myndighetene hva angår overvåkning.
  • Muslimer er utelukkende radikale; i motsatt fall kan de omtales som "vanlige muslimer".
  • Man velger fritt religion. (Ja bare glem at de fleste oppdras i religion som barn.)

 

Litt av en virkelighetsoppfatning du har. Så om man vokser opp med rasistiske foreldre, da må man fortsette å være rasist i voksen alder. Det er hva du faktisk sier. Selvsagt er det et valg om man vil være rasist, muslim eller noe annet. Vanlige muslimer er dem det er flest av. Hyggelige mennesker som kun ønsker å leve som vanlige borgere. Dem er det mest synd på i disse dager, pga. idiotene.

Så for du bekymre deg over om du blir overvåket eller ikke. Oppgaven politiet har er å holde kontroll på de radikale. Om du er blant dem. Da forstår jeg deg. Fint om du til neste gang forsøker å forstå, før du skriver tøv.

Lenke til kommentar

 

 

Rart at så mange muslimer flytter til vesten når det stort sett bare blir kulturkræsj.

Jeg under meg også over det. Hvorfor vil ikke muslimer bo i islamske land. Der de har det levesett de selv ønsker. Eller er det slik enkelte hevder, at det ligger en større plan bak det hele? Noe jeg på ingen måte tror. Men man kan undre seg.

 

 

Hva er poenget med å lufte konspirasjonsteorier som du selv sier du ikke tror på?

 

 

Undrer du deg aldri over noe?

Lenke til kommentar

Så for du bekymre deg over om du blir overvåket eller ikke. Oppgaven politiet har er å holde kontroll på de radikale. Om du er blant dem. Da forstår jeg deg. Fint om du til neste gang forsøker å forstå, før du skriver tøv.

Oi, den vanlige "er du bekymret for overvåkning har du noe å skjule". Klassiker!

 

Jeg prøver alltid å forstå. Men det du skriver er for det meste ting jeg vet, formulert slik at du fremstår som ekstremt trangsynt. Ellers så er formålet med innleggene dine å påvirke, ikke opplyse, og da blir jeg naturlig nok skeptisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...