Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nye" opplysninger rundt Bataclan-terroren: http://www.nettavisen.no/nyheter/politiet-skal-ha-skjult-grusomme-detaljer-om-bataclan-angrepet/3423245263.html

 

Brutal tortur skal angivelig ha forekommet under aksjonen.

 

Forferdelig. Hørte de også hadde tatt å kjørt kniv inn i kjønnsorganet på kvinnene på Bataclan, en i familien som hadde lest det. Om det er sant så får jeg håpe de var bevistløse eller døde.

 

I Syria skjærer de hodet av unger med kniv, de eier ikke hemninger.

Endret av Simkin
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Helt ærlig hfthomas, til og med jeg synes at du bør trekke pusten dypt og telle til ti en del ganger. Vi løser ikke problemet islam er ved å bli like triste mennesker som dem. La oss heve oss over dem og ignorere dem. Det eneste vi kan gjøre på kort sikt er å nekte muslimer adgang til den vestlige verden.

 

Til og med du? Og hvem er du? 

Det er sant. Men, nå har jeg jo fått på meg at jeg skal sprenge her og der, så trur ikke det hjelper stort for meg å diskutere mer.

 

Jeg blir jævlig sur hver gang det skjer noe drit. Men, det er som du sier ikke noe bedre enn dem. 

Jeg gidder dog ikke å hashtagge ting lenger, fordi det hjelper ikke. 

 

Men, la oss si det er en dypere mening bak terrorangrepene. Som at noen mennesker i verden vil skape uro, som nå er tydelig at skjer. Hvem er disse? Er det IS? Er det som konspirasjonsteoretikerne sier, NWO som står bak? Hvem er det som vil utnytte at jeg blir sinna på muslimer når det begås terror? Og hvorfor? Hvorfor vil de få meg sinna for å skape mer uro i verden?

Eller er alt bare helt random? 

 

En anti-islam og sterk kritiker av Sheasy og andre venstreradikale feminister. Jeg vil gjerne ha islam og arabisk kultur ut av Europa, men jeg nekter å bruke samme nedrige metoder som muslimer gjør.

Lenke til kommentar

Jeg både tror og vet det, men det er underholdende å se hvor mye du bommer. Fordommer i aksjon. Du har ingenting som kan plassere meg som venstreradikal, men plasserer meg der likevel fordi jeg mener miljøet påvirker mennesker. Noe som er ekstra morsomt ettersom du også mener dette.

Lenke til kommentar

 

Jeg både tror og vet det, men det er underholdende å se hvor mye du bommer. Fordommer i aksjon. Du har ingenting som kan plassere meg som venstreradikal, men plasserer meg der likevel fordi jeg mener miljøet påvirker mennesker. Noe som er ekstra morsomt ettersom du også mener dette.

Jeg tror 90% av alle som leser dine tråder ville plassert deg veldig langt til venstre politisk om du spurte dem. Kanskje noe å tenke på.

Venstre-høyreaksen er ubrukelig. Islamofobene her inne er langt ute på høyresiden i mange tilfeller, men 99 % av dem er samtidig sosialister. Nasjonalsosialister.

Endret av Sir
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg er langt til venstre. Skal vi diskutere opp og ned også?

 

Mennesker påvirkes av miljø, og islam er problematisk kilde til miljø. Islam er en særdeles skadelig religion og har vært det helt fra starten.

Islam er jo ekstremt fascistisk. Totalt inkompatibelt med alt som smaker av en fri og moderne verden.

Lenke til kommentar

En anti-islam og sterk kritiker av Sheasy og andre venstreradikale feminister. Jeg vil gjerne ha islam og arabisk kultur ut av Europa, men jeg nekter å bruke samme nedrige metoder som muslimer gjør.

 

De mener jo vi bruker nedrige metoder mot dem. Og derfor terroriserer de oss (IS altså). Så en video av at de ville vi skulle komme og sloss og ikke være feige med dronene. Jeg vet ikke hva som er mer feigt enn å skjule seg i sivilbefolkningen og sprenge uskyldige i fillebiter, skyte rundt seg eller kjøre på barnefamilier ved en feiring om fred og frihet. Felles for alle er at den eneste utveien de har tenkt seg er døden. Det spiller ingen rolle hvordan det ender med dem, for de er vel så sterke i troen at de mest sannsynlig hadde forlangt å få ting tilrettelagt i fengsel akkurat som Breivik. Det ene er liksom ikke bedre enn det andre.

 

Frankrike har åpenbart et problem hos seg selv, så å bombe i Syria for dem er vel som å behandle et skrubbsår på kneet når man egentlig har testikkelkreft. Man tar oksygenmasken på seg selv før man kan hjelpe andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det er stort sett bare den såkalte "gullalderen" som trekkes frem. For å sitere Sam Harris, det er postnummere i New York og Massachusets som har bidratt med mer vedvarende verdier enn den samlede muslimske verden har gjort på 1000 år.

 

Har også hørt at Spania oversetter flere bøker til spansk hvert år enn den totale mengder bøker oversatt til arabisk.

Lenke til kommentar

Det har da brent et par moskeer i det siste, om jeg ikke tar feil.

 

Det er rett at ikke alle muslimer er terrorister, og at det bare er en håndfull som står bak disse angrepene, men det er uansett islam som er roten til problemet her.

 

mye av dette her er vel og medieskapt... 

 

dette med islam og vold, går vel mer tilbake til palestina konflikten på 70 tallet og USA som har stukket snylteskaftet opp i ting de ikke har noe med å gjøre, mye pga oljeinteresser. filmer jeg har sett fra iran når shahen enda styrte minnet jo om italia eller en eller annen by i USA, både damer og menn kledde seg likt, kjørte liknende biler, hadde liknende butikker og tilsynelatende liknende liv, og de er muslimer, dette var på 50-60 tallet. det var vel vestlige land som avsatte shah'en, og sørget for at khomeini kom til makta, om jeg husker rett, og nå er iran et helt annet land enn hva det var da.

 

som kristen, så observerer jeg og hva europa har prestert å avle frem av ideologier i ateismens navn.. kommunisme, nazisme som var basert på ateisten darwin hvor mennesket ble satt i avl eller slaktet ned som om vi var dyr etc, som jo var akkuratt det darwin sa, at vi var apekatter som hadde utviklet oss litt. ikke kom og si at dette er bedre enn islam.

 

langt på vei stoler jeg mer på muslimer enn mye av det som frekventerer gatene i vårt eget land hva gjelder holdninger til både det ene og det andre. muslimer som møtes med fiendtlige holdninger, blir vel og fiendtlige tilbake.

Endret av marius77
  • Liker 1
Lenke til kommentar

som kristen, så observerer jeg og hva europa har prestert å avle frem av ideologier i ateismens navn.. kommunisme, nazisme som var basert på ateisten darwin hvor mennesket ble satt i avl eller slaktet ned som om vi var dyr etc, som jo var akkuratt det darwin sa, at vi var apekatter som hadde utviklet oss litt. ikke kom og si at dette er bedre enn islam.

 

langt på vei stoler jeg mer på muslimer enn mye av det som frekventerer gatene i vårt eget land hva gjelder holdninger til både det ene og det andre. muslimer som møtes med fiendtlige holdninger, blir vel og fiendtlige tilbake.

 

 

De essensielle forskjellene mellom religion og ateisme tipper jeg du har blitt konfrontert med ørten ganger uten å bli klok på det, så det lar jeg ligge. Men hvordan mener du kristendommen har forvandlet seg fra en grusom ideologi på 1500-tallet til en relativt harmløs verdensreligion i dag? Hva kan vi lære av det når vi nå står overfor islam/islamisme, som er en religion/ideologi som igjen sørger for hyppigere og hyppigere massakrer i Europa?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...