Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

 

*muslimer

 

Muslimer er ikke en rase. Som dere selv sier, så består det av flere folkegrupper.

Du vil bombe hele "fitteøsten". Der bor det arabere, ikke bare muslimer. Du vil ikke bombe Indonesia eller Mauritius, selv om det bor muslimer der. Så, nei, å gjemme seg bak "islam er ikke en rase" fungerer dårlig. Nordmenn er heller ikke en rase, forresten, likevel kalte du Sir rasistisk. Du klarer ikke være konsekvent fra innlegg til innlegg, engang.

 

Ikke at det ville gjort det så mye bedre. "Nei, nei, jeg kan umulig være rasistisk. Jeg vil drepe 300 millioner mennesker, men det er ikke på grunn av hudfargen." Gratulerer, du er ikke rasistisk! Fortsatt en voldsforherligende ekstremist, med retorikk veldig mye grovere enn de fleste islamister.

 

 

 

Muslimer er fortsatt ikke en rase. Midtøsten er roten til dritten i islam. Derfor mitt utsagn. 

Endret av hfthomas
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se der ja, du gjorde nok lurt i å redigere bort det innlegget. Forresten, så er svaret nei, jeg er hverken "neger" eller "pakkis", og jeg tar meg ikke nær av det du skriver. Jeg vil bare ha meningene dine ut i lyset, og påpeke hvor fantastisk ironisk det er at du kaller Sir rasistisk.

Lenke til kommentar

Se der ja, du gjorde nok lurt i å redigere bort det innlegget. Forresten, så er svaret nei, jeg er hverken "neger" eller "pakkis", og jeg tar meg ikke nær av det du skriver. Jeg vil bare ha meningene dine ut i lyset, og påpeke hvor fantastisk ironisk det er at du kaller Sir rasistisk.

 

 

 

Jeg bare svarer med samme mynt. For hver gang vi kommer med en artikkel og en kommentar om muslimer, så blir man kalt rasist. Hvor er kildene og statistikkene på at etniske Nordmenn er mindre kildekritiske enn andre? 

Om jeg er rasist? Ja. Jeg holder meg unna negere og arabere, og holder sammen med mine egne. Noe mer du lurte på?

 

Hvilke løsninger har du mot terror, få høre? Eller hva mener du om "fredens religion"

Eller er du her bare for å "svare" folk?

Endret av hfthomas
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om jeg skal diskutere potensielle løsninger på terror, så er det ikke med ekstremister som deg. Folk kritiserer islamister og Islam hele tiden uten å bli kalt rasist, ikke prøv og gjem dine ekstreme meninger bak generell religionskritikk eller "vi". Det er du som blir kalt, og er, rasist, ikke folk som kritiserer islam. Det er du som vil drepe flere hundre millioner mennesker, ikke "vi".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da er jo alt som normalt. Du kommer inn, tar folk på ordbruken. når du begynner å miste terreng fordi du legger deg opp i ting som (også fra min side de siste dagene) er irrelevante, så "diskuterer du det ikke mer".

 

Dette skjer jo hver gang med deg.

 

 

At mine meninger er ekstreme osv, har jeg hørt. Det er fortsatt mine meninger. Hvis du ikke vil diskutere med "sånne som meg", hvorfor tar du i det hele tatt ballen da? Da er det jo du som ikke er konsekvent her!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Helt ærlig hfthomas, til og med jeg synes at du bør trekke pusten dypt og telle til ti en del ganger. Vi løser ikke problemet islam er ved å bli like triste mennesker som dem. La oss heve oss over dem og ignorere dem. Det eneste vi kan gjøre på kort sikt er å nekte muslimer adgang til den vestlige verden.

Lenke til kommentar

Da er jo alt som normalt. Du kommer inn, tar folk på ordbruken. når du begynner å miste terreng fordi du legger deg opp i ting som (også fra min side de siste dagene) er irrelevante, så "diskuterer du det ikke mer".

 

Dette skjer jo hver gang med deg.

 

 

At mine meninger er ekstreme osv, har jeg hørt. Det er fortsatt mine meninger. Hvis du ikke vil diskutere med "sånne som meg", hvorfor tar du i det hele tatt ballen da? Da er det jo du som ikke er konsekvent her!

Det er ingenting inkonsekvent fra min side, i alle fall ikke her.

 

Vi to har aldri diskutert terrorisme, så at jeg ikke har tenkt til å diskutere terrorisme med deg er ikke å ikke diskutere det "mer". Det er å ikke diskutere det. Jeg diskuterer gjerne med ekstremister som deg, men ikke kompliserte tema som krever tid og seriøs argumentasjon, fordi jeg vet at du ikke vil gjengjelde tjenesten. Akkurat slik jeg ikke diskuterer evolusjonsteorien med ung jord-kreasjonister, eller Holocaust med benektere. Det er bortkastet tid.

 

Jeg retter fokus mot dine sinnssyke meninger, slik at du ikke kan gjemme deg bak "religionskritikk". Jeg synes de som leser dette forumet fortjener å vite hvem dere er, slik at dere kan skilles bort fra de mer normale kritikerne. Optimalt sett hadde deg og dine forsvunnet fra forumet, slik at det gikk an å faktisk ha seriøse diskusjoner om Islam uten at rasistisk piss, snakk om massemord og useriøse one-liners umuliggjør enhver saklig tråd.

 

Folk som deg er innvandrings- og islamkritiskes største fiende, fordi de blir assosiert med dere.

Endret av Sheasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt ærlig hfthomas, til og med jeg synes at du bør trekke pusten dypt og telle til ti en del ganger. Vi løser ikke problemet islam er ved å bli like triste mennesker som dem. La oss heve oss over dem og ignorere dem. Det eneste vi kan gjøre på kort sikt er å nekte muslimer adgang til den vestlige verden.

 

Til og med du? Og hvem er du? 

Det er sant. Men, nå har jeg jo fått på meg at jeg skal sprenge her og der, så trur ikke det hjelper stort for meg å diskutere mer.

 

Jeg blir jævlig sur hver gang det skjer noe drit. Men, det er som du sier ikke noe bedre enn dem. 

Jeg gidder dog ikke å hashtagge ting lenger, fordi det hjelper ikke. 

 

Men, la oss si det er en dypere mening bak terrorangrepene. Som at noen mennesker i verden vil skape uro, som nå er tydelig at skjer. Hvem er disse? Er det IS? Er det som konspirasjonsteoretikerne sier, NWO som står bak? Hvem er det som vil utnytte at jeg blir sinna på muslimer når det begås terror? Og hvorfor? Hvorfor vil de få meg sinna for å skape mer uro i verden?

Eller er alt bare helt random? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nordmenn er ikke en rase.

 

Norge er en stamme som tilhører den germanske folkerasen.

Sverige er en stamme som tilhører den germanske folkerasen.

Island er en stamme som tilhører den germanske folkerasen. 

Danmark er en stamme som tilhører den germanske folkerasen.

Tyskland er en forening av alle germanske folkerase. 

 

 

Tyrkia er en stamme av den mongolske folkerasen. Mongolene konverterte til islam etter at Ghenghis Khan døde.

https://en.wikipedia.org/wiki/Turkic_Khaganate

 

Uyghurene er en stamme av den mongolske folkerasen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Uyghur_Khaganate

 

Mongolene er en forening av alle mongolske stammer. Dersom man skal begynne å prate om raser. Så må man skille mellom folkestammer. Så man vet at Ottoman Empire = Mongolske muslimer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Nordmenn er ikke en rase.

Norge er en stamme som tilhører den germanske folkerasen.

Sverige er en stamme som tilhører den germanske folkerasen.

Island er en stamme som tilhører den germanske folkerasen.

Danmark er en stamme som tilhører den germanske folkerasen.

Tyskland er en forening av alle germanske folkerase.

 

 

Tyrkia er en stamme av den mongolske folkerasen. Mongolene konverterte til islam etter at Ghenghis Khan døde.

https://en.wikipedia.org/wiki/Turkic_Khaganate

 

Uyghurene er en stamme av den mongolske folkerasen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Uyghur_Khaganate

 

Mongolene er en forening av alle mongolske stammer. Dersom man skal begynne å prate om raser. Så må man skille mellom folkestammer. Så man vet at Ottoman Empire = Mongolske muslimer.

Nordmenn er fortsatt ingen rase.

Lenke til kommentar

 

Nordmenn er ikke en rase.

 

Norge er en stamme som tilhører den germanske folkerasen.

Sverige er en stamme som tilhører den germanske folkerasen.

Island er en stamme som tilhører den germanske folkerasen. 

Danmark er en stamme som tilhører den germanske folkerasen.

Tyskland er en forening av alle germanske folkerase. 

 

 

Tyrkia er en stamme av den mongolske folkerasen. Mongolene konverterte til islam etter at Ghenghis Khan døde.

https://en.wikipedia.org/wiki/Turkic_Khaganate

 

Uyghurene er en stamme av den mongolske folkerasen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Uyghur_Khaganate

 

Mongolene er en forening av alle mongolske stammer. Dersom man skal begynne å prate om raser. Så må man skille mellom folkestammer. Så man vet at Ottoman Empire = Mongolske muslimer.

 

 

Finnes ikke noe som heter germansk folkerasen eller mongolsk folkerase. 

 

Om vi skal bruker rasebegrep er man enig om at følgende raser finner:

  • Den australoide rase
  • Den kapoide rase
  • Den kaukasoide rase
  • Den kongoide rase
  • Den mongoloide rase
  • Den negroide rase

Vi tilhører den kaukasoide rase, noe også tyrkere, arabere, persere og indere gjør. Hva du kaller mongolske folkerase er kanskje det som korrekt er den mongoloide rase, og har sin primære utbredelse i Sør-øst Asia.

 

Pga Djengis Khan sine erobringer finnes det et ikke ubetydelig innslag i hele Europa, men mest i slaviske land av trekk fra den mongoloide rase.

 

Massai er kongoid og pygmee er kapoid.

 

Så å blande inn raser er tåpelig. @tom waits ... sier det mer korrekt, vi har folkegrupper med "likehetstrekk", primært pga miljø og kulturell utvikling, langt mindre grunnet genetikk. 

 

Det du forfekter er altså raseteori som for det første ikke har grunnlag i forskning, er riv ruskende gal, og primært har hatt grobunn i europeiske nasjonalistiske miljøer. Dette er en raseteori (den nordiske rase) som hadde sin fremvekst på tidlig 1900-tallet, og i realiteten har kun med ideologi (overmenneske) å gjøre. Ja, teorien fremhevet at "den nordiske rase" (ariske rase) var overlegen alle andre raser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...