Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Sylvi Listhaugs fanclub.. kan du fortelle meg mer om den? antall medlemmer osv?

 

 

Det er ganske åpenbart at jeg sikter til de av FrPs velgere som støtter en enda mer restriktiv innvandringspolitikk enn den regjeringen fører, pluss de som ikke stemmer FrP, men som ønsker det samme eller enda strengere. Hvor mange de er avhenger vel av hvor du setter grenser for "restriktiv", men jo videre du tolker den grensen, jo mindre er prosentandelen som er ekstreme.

 

Telle dem er nok vanskelig, da mange dem bare finnes på lukkede fjesbokgrupper.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Sylvi Listhaugs fanclub.. kan du fortelle meg mer om den? antall medlemmer osv?

 

 

Det er ganske åpenbart at jeg sikter til de av FrPs velgere som støtter en enda mer restriktiv innvandringspolitikk enn den regjeringen fører, pluss de som ikke stemmer FrP, men som ønsker det samme eller enda strengere. Hvor mange de er avhenger vel av hvor du setter grenser for "restriktiv", men jo videre du tolker den grensen, jo mindre er prosentandelen som er ekstreme.

 

Telle dem er nok vanskelig, da mange dem bare finnes på lukkede fjesbokgrupper.

 

Geir :)

 

 

Akkurat, så det er bare noe som har kommet ut av det forskrudde sosialisthuet ditt?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

Akkurat, så det er bare noe som har kommet ut av det forskrudde sosialisthuet ditt?

 

Mener du at Listhaugs innvandringspolitikk ikke har noen tilhengere? Har jeg diktet dem opp?

 

Geir :)

 

 

Det er du som har navngitt henne's fanclub, så det må du nesten svare for selv

 

:)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Det er du som har navngitt henne's fanclub, så det må du nesten svare for selv

 

 

Ok. I så fall: Ja, jeg tror at hun har en god del tilhengere. Jeg diskuterer med dem stadig vekk i ulike fora. Har til og med et par av dem som venner på fjesboka. Om noen av dem kvalifiserer til betegnelsen "fanclub" var strengt tatt ikke poenget...

 

Det var snarere at verken Listhaug eller freppere og andre tilhengere flest går inn for deportasjon og fengsling av anderledes troende. 

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fanklubben til Sylvi Listhaug er jo 100% reell.

Her er bevis, det tok meg eksakt to sekunder å skaffe. 

https://www.facebook.com/groups/1548308705485190/ 

 

Du fikk med noen skrottegn i linken: 

 
 
Hvorfor cherrypicker dere på akkurat det? 

 

 
Morsommere enn å diskutere topic, kanskje, for da kan man bruke uttrykke som "forskrudde sosialisthuet"...  :wee:

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Sylvi Listhaugs fanclub.. kan du fortelle meg mer om den? antall medlemmer osv?

 

 

Det er ganske åpenbart at jeg sikter til de av FrPs velgere som støtter en enda mer restriktiv innvandringspolitikk enn den regjeringen fører, pluss de som ikke stemmer FrP, men som ønsker det samme eller enda strengere. Hvor mange de er avhenger vel av hvor du setter grenser for "restriktiv", men jo videre du tolker den grensen, jo mindre er prosentandelen som er ekstreme.

 

Telle dem er nok vanskelig, da mange dem bare finnes på lukkede fjesbokgrupper.

 

Geir :)

 

 

Akkurat, så det er bare noe som har kommet ut av det forskrudde sosialisthuet vantro huet ditt?

 

 

Fikk meg en god latter der først, så begynte jeg å lure på om det var så stor forskjell etter at jeg hadde redigert...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hva er det som er så galt med Sylvi da? noen spesielle ting du vil få frem?

 

Det er ingenting galt med Sylvi, skjønt jeg personlig er uenig med henne politisk.

 

Igjen: Poenget var ikke Listhaug, i hvert falll ikke som person, men at selv ikke blant de som vil ha en mer restriktiv innvandringspolitikk "forventer eller støtter flertallet en assimileringspolitikk under tvang." Sitat fra den opprinnelige posten min som du reagerte på.

 

Spørsmålet mitt til CrvenaZvezda var derfor: Hvordan skal han få vedtatt en slik politikk, som nesten ingen støtter?

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

1) Er bare å vedta lover som forbyr alle muslimer som allerede ikke har norsk statsborgerskap å få opphold i Norge. Visumplikt, fingeravtrykk og DNA profil på alle muslimer og innbyggere i muslimske land som ønsker å krysse våre grenser for tidsbegrenset opphold.

 

2) Oljen blir heldigvis mindre og mindre relevant.

 

3) Se punkt 1.

 

4) Ved å stille dem for et ufravikelig valg. Bli assimilert eller end opp som deportert.

 

5) Ta avstand fra alle muslimske skikker.

 

 

 

1. Jeg tror du vet hva jeg egentlig spør om. Hvem skal vedta disse lovene, og hvordan ser du for deg at du skal få dem til å gjøre det? Det er ingen registrerte politiske partier idag - og svært få velgere - som går inn for en så radikal politikk. Ikke en gang i Sylvi Listhaugs fanclub forventer eller støtter flertallet en assimileringspolitikk under tvang.

 

2. Ja, det kan nok hende. Men når de ikke får slippe inn i vesten, hva skal "sivilisere" dem. Det er ingen ting som tyder på at islamistene bryr seg om at samfunnene der nede kollapser.

 

3. Du svarte ikke på: Hva med de som er norske statsborgere? Og hva med de som faktisk er norske (konvertitter)? Eller de som bare motsetter seg en slik politikk av ideologisk eller moralske grunner?

 

4. Ok. Og det blir de snille og medgjørlige av, tror du? Eller er sjansen stor for at de tvert om blir mer radikale og - før du rekker å oppdage det og deportere dem - smeller av noen bomber i protest mot det de opplagt oppfatter som en krigserklæring?

 

5. Så det er islam du vil til livs ved å kvitte deg med dens tilhengere. Noen andre grupper i samme slengen, eller stopper det når den siste muslimen er deportert eller har avsverget seg sin tro? Hvis det er islam du vil stoppe, tar du ikke mannen i stedet for ballen ved å gå til krig mot dens tilhengere?

 

Geir :)

 

For å oppsummere alt i et svar. Jeg har ingen, absolutt ingen, tro på at personer med islamsk og/eller arabisk bakgrunn kan fungere i et demokratisk og likestilt samfunn. Det er ikke islam per se jeg vil til livs, men all kultur som islam typisk representerer. Den er så ubrukelig og umenneskelig den kulturen at den fortjener ikke respekt eller aksept på noe som helst nivå. Litt som nazisme.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Så hva er det som er så galt med Sylvi da? noen spesielle ting du vil få frem?

 

Det er ingenting galt med Sylvi, skjønt jeg personlig er uenig med henne politisk.

 

Igjen: Poenget var ikke Listhaug, i hvert falll ikke som person, men at selv ikke blant de som vil ha en mer restriktiv innvandringspolitikk "forventer eller støtter flertallet en assimileringspolitikk under tvang." Sitat fra den opprinnelige posten min som du reagerte på.

 

Spørsmålet mitt til CrvenaZvezda var derfor: Hvordan skal han få vedtatt en slik politikk, som nesten ingen støtter?

 

Geir :)

 

Nei, det er jo selvfølgelig en umulighet i et demokrati. Men heldigvis så tillater et demokrati meg å mene dette. Dessverre så tror jeg at mangelen på total avvisning av islam og arabisk kultur vil føre til flere tusen drepte i vesten. Pluss perioder med borgerkrig-lignende tilstander i alle Europeiske land. Som til slutt vil ende med en voldelig etnisk rensning. Med andre ord, et verre og betydelig mer blodig resultat enn hva det hadde trengt å bli.

Lenke til kommentar

 

Du svarer ikke på spørsmålet. : Hvordan få gjennomført slikt vedtak du hevder det "bare" er å vedta. Forklar spesifikt.

 

Japan, Sveits, Australia..

 

Foregangsland.

 

+1

Tror forumbestefar Geir trenger en studietur til Japan. Av 7586 asylsøkere fikk 27 innvilget asyl i 2015. Ja, et foregangsland. Og også et land med gjennomsnitt iq høyere enn Norge(108vs100)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...