Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Og dette gjelder etniske europeere også. Mer påfyll av migranter og mangel på jobber vil garantert lede til flere Breivik'er og allahu akbar situasjoner. Stopp innvandringen.  

 

 

Å stoppe innvandringen vil ikke fjerne problemene vi sitter med , om noe må vi kanskje utøver bedre kontroll , sørge for langt tettere oppfølging , få de som er her allerede inn i jobb , fjerne fordelene som er urettferdige for nordmenn i forhold til innvandrere , øke kravene i forhold til om du skal bli Norsk statsborger eller ikke og ikke minst passe på at de som er her deltar i samfunnet vårt og er lykkelige.

 

Jeg har et personlig tro på at de som er lykkelige og trives ikke vil ødelegge det samfunnet de er med på å lage , men at spillereglene for det samfunnet vi alle sammen skal skape bør være klare fra dag en. Godtar du ikke reglene vi gir deg bør du finne deg et annet land å flytte til.

 

Når det gjelder antall innvandrere som taes inn må dette begrenses i forhold til befolkningsveksten vår , i forhold til flere hundre år kan ikke innvandrerne overstige en alt for høy prosent om vi skal ta vare på samfunnet vårt , vi ønsker jo at de skal bli en del av Norge og ikke at vi blir en del av et annet land fordi vi plutselig er i mindretall vi som skapte landet vårt.

 

Bra skrevet :) Jeg er 100% enig med deg. 0 innvandringen er ikke løsningen men begrenset innvandring er det beste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Bra skrevet  :) Jeg er 100% enig med deg. 0 innvandringen er ikke løsningen men begrenset innvandring er det beste.

Kan du forklare hvorfor "litt" innvandring er bedre enn null innvandring da du er enig i at innvandring må begrenses i forhold til befolkningsvekst og befolkningsveksten i Norge utenom innvandring er 0? Blir vanskelig detta :nei:

Lenke til kommentar

Ingen land i verden har 0 innvandring, derfor mener jeg at det er helt ok både med utvandring og innvandring. Det er en naturlig prosess. 

 

Jeg mener også at Norge burde melde seg ut av Schengen-avtalen for å få mindre innvandring. Jeg mener også at asylsøkere burde få mindre. Men ja jeg tror ikke på 0 innvandring, 

Lenke til kommentar

Ingen land i verden har 0 innvandring, derfor mener jeg at det er helt ok både med utvandring og innvandring. Det er en naturlig prosess. 

 

Jeg mener også at Norge burde melde seg ut av Schengen-avtalen for å få mindre innvandring. Jeg mener også at asylsøkere burde få mindre. Men ja jeg tror ikke på 0 innvandring, 

Heller ikke innvandrere fra eksempel Danmark vi problematiserer over her heller. 

 

Norge fikk en nettoinnvandring ifjor på ca. 30000. Da tror jeg ikke jukseflykningene er medregnet. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Ingen land i verden har 0 innvandring, derfor mener jeg at det er helt ok både med utvandring og innvandring. Det er en naturlig prosess. 

 

Jeg mener også at Norge burde melde seg ut av Schengen-avtalen for å få mindre innvandring. Jeg mener også at asylsøkere burde få mindre. Men ja jeg tror ikke på 0 innvandring, 

Det burde være mulig å få till 0 innvandring fra muslimske og arabiske land.

Lenke til kommentar

 

Ingen land i verden har 0 innvandring, derfor mener jeg at det er helt ok både med utvandring og innvandring. Det er en naturlig prosess. 

 

Jeg mener også at Norge burde melde seg ut av Schengen-avtalen for å få mindre innvandring. Jeg mener også at asylsøkere burde få mindre. Men ja jeg tror ikke på 0 innvandring, 

Heller ikke innvandrere fra eksempel Danmark vi problematiserer over her heller. 

 

Norge fikk en nettoinnvandring ifjor på ca. 30000. Da tror jeg ikke jukseflykningene er medregnet. 

 

Jeg personlig bryr meg lite om hvor innvandrerne kommer fra men du vil tydeligvis vinkle dette til muslimske innvandrere.

Jeg mener at innvandring må begrenses uansett hvor de kommer fra.   

Lenke til kommentar

 

Heller ikke innvandrere fra eksempel Danmark vi problematiserer over her heller. 

 

 

 

Å vi burde passe oss for innvadring fra Danmark. Det kan plutselig bli for mange av dem også er det plutselig stor støtte til at dronning Margrete skal bli dronning av Norge også. Det funket dårlig forrige gang. 

Lenke til kommentar

Kristendommen har hatt kjempeflaks: Den har blitt den dominerende religionen i sekulære demokratiske land med de liberale menneskerettene i høysetet. Som følge av det har kristendommen i disse landene stort sett endret seg radikalt fra det opprinnelige autokratiske utgangspunktet i det gamle testamentet.

 

Islam har hatt tilsvarende uflaks: Forblitt den dominerende religionen i stater som den dag i dag er forblitt hel- og halvdiktaturer med negativt syn og praksis på menneskerettene. Derfor har islam hatt tilnærmet null positiv utvikling fra det opprinnelige middelalder-tankegodset.

 

DET ER UNNTAK BEGGE VEIER:

- reaksjonære kristne retninger som eksempelvis forkaster kvinnelige prester og dømmer homoer nord og ned

- progressive islamske sekter som forfekter et moderne syn på menneskerettene

 

Men den store hovedregelen er kristne med samfunnssyn a la 2015 og muslimer med samfunnssyn tusen år eldre.

 

JØDEDOMMEN er litt verre å få tak på. Det store flertallet her støtter krigs- og menneskerettsforbryterstaten Israel i tykt og tynt.

Utgangspunktet er å få tatt rotta på de frekke palestinerne som i mangfoldige generasjoner har ulovlig bebodd de landområdene gud ga jødene skjøte på for flere tusen år siden.

 

Men straks du kobler jøder bort fra Midtøsten-konflikten, synes flertallet å godta den moderne sekulære staten med dens syn på menneskerettene.

Lenke til kommentar

Patetisk vinkling, men begynner å bli som forventet.

Alltid noen som skal prøve å ta fokus vekk fra islam.

 

Det er forventet, fordi argumentet er så lett å fremme når folk insisterer på en overforenklet tøvete framstilling der det kun er en løsning og en grunn til disse problemene. Det gjør ikke argumentet mindre gyldig. Problemet er ikke at folk tar fokus vekk fra islam, poenget er at enkelte innbiller seg islam er det eneste årsaken og den eneste nøkkelen til løsning.

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Patetisk vinkling, men begynner å bli som forventet.

Alltid noen som skal prøve å ta fokus vekk fra islam.

Hva med det faktum at de fleste av disse terroristene ikke er spesielt religiøse? Eller det faktum at det kun er "lov" å drepe de vantro, mens disse folka slakter ned helt uavhengig av om det er muslimer eller ikke. Handlingen i Frankrike kvalifiserer ikke til de 72 jomfruene, eller ingang til himmelriket etter hva de tror på. Hvordan kan man da påstå at det er troen på islam som driver de til dette?
Lenke til kommentar

 

 

Islam er designet for å motvirke assimilering og integrering. Islam er designet for å skille seg ut, alle aspekter i livet, sosialt, juridisk, politisk, seksuelt og språklig er påvirket av Islam

Igjen, ikke veldig annerledes fra andre religioner. Bibelen forteller også kristne at de ikke skal pleie unødig omgang med vantro.

Den kristne delen av verden har dog stort sett sluttet å følge bibelen så slavisk som mange muslimer følger koranen, hvis en ser bort ifra slike sjuke sekter i b.la usa .

Åja, du mener vi kan se bort fra sjuke kristne sekter slik vi IKKE kan med sjuke muslimske ekstremister. Jeg forstår.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...