Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Helt syk at vi har en egen tråd dedikert til dette fordi det er så fuckings vanlig og dagligdags blitt med islamske angrep.

Ja... Det hadde jo ikke sett ut i forumet om vi skulle hatt en ny tråd for hver hendelse.

Lenke til kommentar

Nå utgjør muslimene totalt  23.4% av verdens befolkning , derav utgjør angrep seg imellom en svært stor andel av "terrorismen" som utføres av dem , for å være ærlig er de seg selv mer utsatt for sin kamp om makt enn det vi er i Europeiske land og det er trolig en god grunn til det, nettopp det at vi har en kultur som gjør at mange av de som bosetter seg i våre land ser idiotien i sin egen religion og blir mindre radikale.

 

Mange av disse er også flyktninger fra muslimske land der de har vært utsatt for mye ekstremt ,da er det logisk at de heller ikke har lyst til å begå slike handlinger selv.

 

Men, det er umulig å hindre at det vil skjule seg mordere som ønsker å sabotere for de som kommer til landet vårt og samtidig skremme oss som bor i landet allerede. Målet er klart, vi må bli så redd at vi ikke tar imot flere flyktninger , vi må bli så redd at vi ikke tørr stå imot terroristene , vi må bli så redd at vi ikke sender militære styrker fordi de da vil trolig begynne å lide enda større tap enn de har.

 

Redselen er terroristene's største makt over oss, for når vi blir redde kan de få mer kontroll, undertrykke mer og ikke minst peke en lang finger på vesten som ikke gjør noe for de stakkars menneskene som blir bombet ihjel av sine egne. 

 

Så hva kan vi gjøre? En ting er klart, vi må begynne å kreve ting fra oss selv og fra andre. Ønsker vi å ha fred i Europeiske land må vi sørge for at det er fred i landene rundt oss og bidra der det ikke er fred , bruker vi ikke ressurser på dette samtidlig som vi stadig vekk gjør landene våre sterkere så er løpet kjørt. Det betyr også at vi må være tilfredse alle sammen med mindre uten at det trenger å gå utover et anstendig og komfortabelt liv, men den Ferrarien vi ønsket oss bør kanskje skrinlegges og at man ved døden skal ha flere milliarder kroner blir kanskje en saga blott.

 

Og når det kommer til religion må nok mye endres, ikke minst Kristne, men også muslimer og andre må finne seg i at religionen ikke lenger har den makten som de sier den har og at det er landet som man bor i og sverger å ta vare på som har noe å si for deg og dine , er du ikke villig til det bør man finne en annen plass å bo der religionene er i fokus.

 

Ekstremisme må fjernes , flere religiøse toppledere bør bannlyses og det må gjøres på alle plan og religioner , så man kan si adjø til paven blant annet.

 

Uansett , jeg tviler på at noe av dette vil komme til å skje i det hele tatt de neste årene....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"power corrupts, absolute power corrupts absolutely"

 

eneste grunnen til at religion ikke er avskaffet totalt og endelig i hele verden. Religioner har mye penger. Mye penger hjelper deg helt til toppen i dagens samfunn dessverre. Selv i Norge kjøper religion seg fri vei i samfunnets regler og normer. Faktisk mer enn gjennomsnittet av utviklede land. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppe i alt dette kommer jeg også til å tenke på den franske sikkerhetssjefen som sier at glasset snart renner over for den jevne franskmann, og at et hvilket som helst nytt angrep på franskmenn kan skape voldelige reaksjoner ifra høyre-ekstreme franskmenn og trigge borgerkrigslignende tilstander.

Han advarte parliamentet to ganger... vi får håpe han tar feil. Men det er nok ikke lenge før vi får se kontra-jihad angrep på muslimske bydeler og interesser... jeg håper jo ikke det, men... det spørs om det lar seg stanse etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Det som er spørsmålet er hvor lang tid det tar før vi ser et massivt angrep rettet mot muslimer bosatt i vesten. Jeg tror en smart løsning er å deportere så mange som mulig før det smeller.

Lenke til kommentar

"If there must be trouble, let it be in my day, that my child may have peace."
-Thomas Paine


Per i dag så etterlater vi alle problemene våre til fremtidens generasjoner. Feige jævler som kaller seg liberalister. Som egentlig bare kappes om å gi bort mest mulig av vestlige lands fellesgoder for å sikre egen populæritet og karriere

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens Tips :Sjekk inn-boks før man begynner med dritt slenging, det kan være at det ligger en forklaring der , noe som kan unngå at man får en advarseløkning via en administrator eller annen moderator som er villig til å gjøre litt mer ut av et personangrep enn den som mottar det. Også lurt å følge retningslinjene...

 

 

Og jeg står gjerne for mine ord , jeg tror ikke at helt vanlige muslimer som er en del av våre samfunn ( altså integrerte muslimer ) har noe ønske om slike terrorangrep, de kan selv risikere å bli offre for "radikale ekstremister".  Jeg kan bare ikke se for meg at Josef Muhammed som i går drakk 3 halvlitere med øl er såpass radikal at han i morgen har på seg en bombevest og sprenger seg selv og hundre andre i filler.

Radikale , hjernevaskede personer som er villige til å tro at de kommer til en gud fordi de sprenger seg selv og andre mennesker i filler fortjener å få  den ekstreme religionen sin ødelagt over tid ved at de om utøver den lærer mer , får kunnskap selv og forstår til slutt hvordan det de tror på ikke kan stemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Og når det kommer til religion må nok mye endres, ikke minst Kristne,

Bra du treffer spikern på hodet.. 

 

da er det logisk at de heller ikke har lyst til å begå slike handlinger selv

 

Dette er bare noe du antar ut fra din forståelseshorisont og har ikke noe med logikk å gjøre.

 

Alt i alt var det ganske mye sosialist-svada i det innlegget ditt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...