Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

Kulturberikelsen i Sverige bare fortsetter:

 

http://www.dagbladet.no/kultur/35-nye-anmeldelser-om-seksuell-antasting-pa-festivaler-i-sverige/60266204

 

Lurer på om hun der Zara larsson er sånn feminist som hater menn som tafser men som elsker muslimer? Det jo ofte slik det er på venstresiden. Mannfolk er noen svin, og påpeker en at det er en patriarkalsk kultur som er direkte nedverdigende for kvinner, så er en rasist...

 

Spørsmålet er jo hvordan i alle dager svenskene ser for seg at de skal få bukt med problemet der deres nye landsmenn mener at kvinner og jenter uten hijab og uten mannlig følge er skitne skapninger som er til for å trakasseres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer egentlig på hva som skal til for at enkelte skal våkne. Det står i koranen gang på gang at man skal drepe ikke-muslimer. Det er vel forsåvidt ikke noe de benekter heller?

Det står også i gamle testamentet at vantro skal steines - tror du alle kristne følger det?

Lurer på når enkelte skal våkne og korte inn kammen sin til en mer realistisk bredde..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mye løsna vel når protestantene fikk sitt inntog og løsrev seg ifra den katolske galskapen, før det så var jo Kristendommen like jævlig som Islam og Jødedommen, kanskje ikke så rart når alle tre er hver sin versjon av samme løgn.

 

Enig i at man må kunne ha ett ekstra fokus på Islam pr nå som det er denne av disse som er farligst. Men å tro at man bare trenger å fjerne/bekjempe èn av disse tre og at vi med det kan leve i fred og fordragelighet i fremtiden uten å måtte ta grep om de to andre, tror jeg er å tro på julenissen, eller gud om du vil. De kommer og går etter tur hvilken som har vært farligst for oss, de Abrahamske religionene er tross alt menneskefiendelige av natur og laget for å undertrykke massene og gjøre mennesker lette å lede. Utrolig at dette 2000 år gamle trikset til en viss grad funker enda...

Lenke til kommentar

Og de er svært flinke til å drepe andre muslimer ser det ut som : http://www.vg.no/nyheter/utenriks/irak/afp-doedstallet-etter-terroren-i-bagdad-har-steget-til-213/a/23730540/

 

Og ikke minst i Saudi Arabia : http://www.vg.no/nyheter/utenriks/saudi-arabia/tre-selvmordsangrep-paa-ett-doegn-i-saudi-arabia/a/23731289/

 

Om dette fortsetter sånn blir det ikke mange muslimer igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og de er svært flinke til å drepe andre muslimer ser det ut som : http://www.vg.no/nyheter/utenriks/irak/afp-doedstallet-etter-terroren-i-bagdad-har-steget-til-213/a/23730540/

 

Og ikke minst i Saudi Arabia : http://www.vg.no/nyheter/utenriks/saudi-arabia/tre-selvmordsangrep-paa-ett-doegn-i-saudi-arabia/a/23731289/

 

Om dette fortsetter sånn blir det ikke mange muslimer igjen.

 

Ja muslimene er utvilsomt sin egen verste fiende, hele religionen skriker jo etter en reformasjon nå.

Lenke til kommentar

 

Jeg lurer egentlig på hva som skal til for at enkelte skal våkne. Det står i koranen gang på gang at man skal drepe ikke-muslimer. Det er vel forsåvidt ikke noe de benekter heller?

Det står også i gamle testamentet at vantro skal steines - tror du alle kristne følger det?

Lurer på når enkelte skal våkne og korte inn kammen sin til en mer realistisk bredde..

 

Seperasjon mellom kirke og stat. Islam har ikke gjort dette. Islam bruker Sharia lov.

 

Her i Norge er kristendommen en religion: Noe personlig. I Saudi Arabia(for eksempel) er det både personlig OG loven. Er "litt" forskjell på de to religionene og hvordan folk forholder seg til dem.

 

Viser hvor mye "kjærlighet" de viser ovenfor ikke-muslimer, homofile, trans folk, folk som har sex utenfor ekteskap, etc når de lyver, dreper, terroriserer og trakasserer folk. Har du sett alle klippene hvor muslimer kaster homofile fra tak? Burde finne en og se på. Utrolig underholdene å se hva muslimene gjør mot sine egne. Og folk FORSVARER dette søppelet av en religion. Tragisk.

 

Kristendommen og Islam er like på ting, men en har tilpasset seg mer den moderne verden, mens den andre sitter fast i det 5. århundre.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

 

 

Jeg lurer egentlig på hva som skal til for at enkelte skal våkne. Det står i koranen gang på gang at man skal drepe ikke-muslimer. Det er vel forsåvidt ikke noe de benekter heller?

Det står også i gamle testamentet at vantro skal steines - tror du alle kristne følger det?

Lurer på når enkelte skal våkne og korte inn kammen sin til en mer realistisk bredde..

Seperasjon mellom kirke og stat. Islam har ikke gjort dette. Islam bruker Sharia lov.

 

Her i Norge er kristendommen en religion: Noe personlig. I Saudi Arabia(for eksempel) er det både personlig OG loven. Er "litt" forskjell på de to religionene og hvordan folk forholder seg til dem.

 

Viser hvor mye "kjærlighet" de viser ovenfor ikke-muslimer, homofile, trans folk, folk som har sex utenfor ekteskap, etc når de lyver, dreper, terroriserer og trakasserer folk. Har du sett alle klippene hvor muslimer kaster homofile fra tak? Burde finne en og se på. Utrolig underholdene å se hva muslimene gjør mot sine egne. Og folk FORSVARER dette søppelet av en religion. Tragisk.

 

Kristendommen og Islam er like på ting, men en har tilpasset seg mer den moderne verden, mens den andre sitter fast i det 5. århundre.

Men nå er det en gang ikke muslimene som bor i Sharia-land folk er redde for, det er de som bor i/flykter til vesten, med separert kirke og stat. Så jeg kan ikke se at argumentet ditt er relevant for å skjære alle muslimer over en kam. Det finnes nok av kristne, buddhistiske og andre land som heller ikke har skilt kirke og stat for den saks skyld. Det har ikke noe med kristne og buddhister i tyskland og Norge å gjøre. Endret av toth
Lenke til kommentar

Men nå er det en gang ikke muslimene som bor i Sharia-land folk er redde for, det er de som bor i/flykter til vesten, med separert kirke og stat. Så jeg kan ikke se at argumentet ditt er relevant for å skjære alle muslimer over en kam. Det finnes nok av kristne, buddhistiske og andre land som heller ikke har skilt kirke og stat for den saks skyld. Det har ikke noe med kristne og buddhister i tyskland og Norge å gjøre.

 

PROBLEMET er at mesteparten av disse "Sharia-land" folka tar med seg en religion, kultur og sosiale normer som ofte motstrider de vi har i vesten. Og er ikke interessert i å følge lovene i landet de flytter til.

 

Fakta: Noen nasjonaliteter, religioner og folkegrupper har statistisk sett en høyere sjanse for å gjøre kriminelle handlinger. Jeg har aldri sagt at det å børste alle i en gruppe med samme kam er ok.

Fakta: Islam står for 90%+ av alle terror aksjoner i dag.

 

Fakta: Størsteparten av alle muslimer hater homofile og vil ha Sharia lov.

 

Jeg er ikke imot at folk flytter. Jeg er imot folk som ikke har noen hensikt til å integrere/assimilere seg selv inn i et samfunn som er helt annerledes enn dems egen. Da har du ingenting der å gjøre i første omgang.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke imot at folk flytter. Jeg er imot folk som ikke har noen hensikt til å integrere/assimilere seg selv inn i et samfunn som er helt annerledes enn dems egen.

Dette er vi skjønt enige om, uansett om det gjelder polygame mormonere, muslimer eller noen fra en indonesisk sekt - ekstremisme er en uting uansett religion, og det samme er motstand mot å integreres i fornuftig grad.

Jeg forventer at alle som kommer til Norge følger norsk lov, holder ungene på norsk skole og læreplan, og prøver å lære seg et språk de fleste nordmenn(norsk eller engelsk) forstår.

Akkurat som jeg ville gjort om jeg flyttet til spania eller kina.

Jeg forventer også at de gjør alt de kan for å forsørge seg selv gjennom lovlig arbeid.

Lenke til kommentar

Islam er designet for å motvirke assimilering og integrering. Islam er designet for å skille seg ut, alle aspekter i livet, sosialt, juridisk, politisk, seksuelt og språklig er påvirket av Islam

Igjen, ikke veldig annerledes fra andre religioner. Bibelen forteller også kristne at de ikke skal pleie unødig omgang med vantro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Islam er designet for å motvirke assimilering og integrering. Islam er designet for å skille seg ut, alle aspekter i livet, sosialt, juridisk, politisk, seksuelt og språklig er påvirket av Islam

Igjen, ikke veldig annerledes fra andre religioner. Bibelen forteller også kristne at de ikke skal pleie unødig omgang med vantro.

 

Den kristne delen av verden har dog stort sett sluttet å følge bibelen så slavisk som mange muslimer følger koranen, hvis en ser bort ifra slike sjuke sekter i b.la usa .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Islam er designet for å motvirke assimilering og integrering. Islam er designet for å skille seg ut, alle aspekter i livet, sosialt, juridisk, politisk, seksuelt og språklig er påvirket av Islam

Igjen, ikke veldig annerledes fra andre religioner. Bibelen forteller også kristne at de ikke skal pleie unødig omgang med vantro.

 

 

Å hvor mange følger kristendommen her i Norge da? Jeg kjenner absolutt INGEN.. Men det er sikkert morro å sitte å kverrulere å være helt idiot, da. :)

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Slapp av folkens! Ikke noe å bekymre seg for. Dette er OGSÅ et isolert enkelttilfelle. Det er ingen rød tråd med noen som helst bestemt kultur eller religion. Bare isolerte enkelttilfeller.

Lenke til kommentar

Enda en sprekk i den flerkulturelle drømmen.

 

Postet en tråd for en stund siden som viser at Franske myndigheter ikke ville tillate populasjonen å feire åpent i gatene i frykt for terror skulle de vinne i fotball.

 

Artikkelen for de som er interesserte

 

Og så skjer dette.

 

Igjen, dette er ikke vanlige muslimer som står bak.

Dette er terrorister som kommer fra land under krig og siden de nå begynner å tape krigen så gjør de ekstreme tiltak for å skremme vesten.

 

Om samtlige muslimer nå springer ut til gatene og feier storstilt i alle europeiske land så burde vi trolig være ganske så bekymret , men i hovedsak så vil nok kun de mest gærne ekstremsistene i våre land feire dette.

 

Men, det gir Frankrike en god grunn til å utøve sin militære makt ovenfor sine fiender, det triste er nok at svært mange uskyldige liv vil også gå tapt i de landene som vil bli bombet. Begynner nesten å tro at Nostradamus hadde rett og at vi nå nærmer oss den første store og drøye krigen før vi går mot slutten , får nesten krysse fingrene og håpe at det ikke blir rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, for den mentaliteten har jo funket veldig bra så langt.

 

Det er aldri "de ekte" muslimene som står bak, alltid "de ekstreme".

 

Mens importen av dem fortsetter som vanlig, bare at "denne gangen så skal det nok gå fint" ;)

 

ae.jpg

 

List of violent events since 2010:

 

 vxCKM2W.png

 

Endret av geita_
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...