toth Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Fredens religion beriker terrorister angriper akkurat nå innvandrer- og diplomat- kvartalet i Dhaka i Bangladesh. To politimenn døde, rundt førti skadde og rundt tyve personer tatt som gisler av minst ni gjerningsmenn. . Fixed Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Islam er 1400 år med terror, krig og undertrykkelse. Ordet Islam betyr underkastelse. Muhammed var en krigsforbryter, massemorder og pedofil.Spiller ingen rolle hvor mange ganger dere forsøker å skrive om virkeligheten. Islam er terror, krig og undertrykkelse. Endret 2. juli 2016 av misanthrope 3 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Islam er 1400 år med terror, krig og undertrykkelse. Ordet Islam betyr underkastelse. Muhammed var en krigsforbryter, massemorder og pedofil. Spiller ingen rolle hvor mange ganger dere forsøker å skrive om virkeligheten. Islam er terror, krig og undertrykkelse. Og vi har over 5000 år med kristen Idioti, slaveri , pedofili osv osv. Ikke tro at de hvite er noe bedre heller. Vi er alle like korrupte og glade i makt hele jævla gjengen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Islam er 1400 år med terror, krig og undertrykkelse. Ordet Islam betyr underkastelse. Muhammed var en krigsforbryter, massemorder og pedofil. Spiller ingen rolle hvor mange ganger dere forsøker å skrive om virkeligheten. Klart du har rett - fordi i din forståelse betyr ordet akkurat det, men for andre kan det bety noe helt annet, og du gir vel såpass frihet at det er greit, eller skal vi alle underkaste oss din tolkning? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Islam er 1400 år med terror, krig og undertrykkelse. Ordet Islam betyr underkastelse. Muhammed var en krigsforbryter, massemorder og pedofil. Spiller ingen rolle hvor mange ganger dere forsøker å skrive om virkeligheten. Islam er terror, krig og undertrykkelse. https://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y Og vi har over 5000 år med kristen Idioti, slaveri , pedofili osv osv. Ikke tro at de hvite er noe bedre heller. Vi er alle like korrupte og glade i makt hele jævla gjengen. For så vidt sant, men greit å ikke blande ideologi og etnisitet. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 For så vidt sant, men greit å ikke blande ideologi og etnisitet. Tror du folk som misanthrope snakker om folk fra Mauritius, Singapore eller Madagaskar når de sier muslimer? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Min kommentar var mer siktet til "vi hvite er ikke noe bedre". Som om muslimsk ideologi er begrenset av hudfarge. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Og jeg sier at de som snakker om "muslimer" ikke egentlig mener muslimer, men noe mer spesifikt. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Noe jeg kan være enig i, og som jeg forsøkte å belyse med min lille kommentar. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Islam er 1400 år med terror, krig og undertrykkelse. Ordet Islam betyr underkastelse. Muhammed var en krigsforbryter, massemorder og pedofil. Spiller ingen rolle hvor mange ganger dere forsøker å skrive om virkeligheten. Islam er terror, krig og undertrykkelse. Og vi har over 5000 år med kristen Idioti, slaveri , pedofili osv osv. Ikke tro at de hvite er noe bedre heller. Vi er alle like korrupte og glade i makt hele jævla gjengen. For så vidt sant, men greit å ikke blande ideologi og etnisitet. Mente selvsagt ikke å blande etnisitet her , "hvite er en generalisering i forhold til kristendommen" , jeg er klar over at det er flere "hudfarger" med inn i bildet. Men ja, vi trenger utvikling og forståelse og det må vi gå til grunns i hva som er lov til å si i en religion i Norge , ting som definitivt er ødeleggende for samfunnet bør fjernes. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Og vi har over 5000 år med kristen Idioti, slaveri , pedofili osv osv. Ikke tro at de hvite er noe bedre heller. Vi er alle like korrupte og glade i makt hele jævla gjengen. 5000 år faktisk. Imponerende med tanke på at kristendom bare har eksistert i rundt 1865 år Og nei, kristendommen har aldri vært like ille som islam. Ei heller er den så ille i dag som Islam er. 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 For så vidt sant, men greit å ikke blande ideologi og etnisitet. Tror du folk som misanthrope snakker om folk fra Mauritius, Singapore eller Madagaskar når de sier muslimer? Du har igrunn litt rett. Islam er arabernes religion, og hovedproblemet er arabere. Det var grunnen til at de arabiske krigsherrene og kalifene valgte Islam som sin nye religion. Den kunne de tre over hodet på resten av verdens folk, og ha hovedsete i Mekka, til tross for at Muhammed var født på kanten av Østromerriket. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 5000 år faktisk. Imponerende med tanke på at kristendom bare har eksistert i rundt 1865 år Og nei, kristendommen har aldri vært like ille som islam. Ei heller er den så ille i dag som Islam er. Nå er Kristendommen en videre utvikling av flere religioner som var før og som daterer mange tusen år tilbake. Og den har både vært bedre og dårligere en Islam. Noe av historien https://en.wikipedia.org/wiki/Origins_of_Christianity Det finnes dog grundigere studier som bør leses. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Noe jeg kan være enig i, og som jeg forsøkte å belyse med min lille kommentar. Jeg ser at jeg nok leste den feil. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Noe jeg kan være enig i, og som jeg forsøkte å belyse med min lille kommentar.Jeg ser at jeg nok leste den feil. No harm done. For å si det på godt norsk. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 5000 år faktisk. Imponerende med tanke på at kristendom bare har eksistert i rundt 1865 år Og nei, kristendommen har aldri vært like ille som islam. Ei heller er den så ille i dag som Islam er. Nå er Kristendommen en videre utvikling av flere religioner som var før og som daterer mange tusen år tilbake. Og den har både vært bedre og dårligere en Islam. Noe av historien https://en.wikipedia.org/wiki/Origins_of_Christianity Det finnes dog grundigere studier som bør leses. Jeg er imot alle religioner, men det stemmer rett og slett ikke at kristendommen var verre enn islam. Islam ligner mer på jødedommen enn kristendommen gjør. Kristendommen, det vil si nye testamentet, henter inspirasjon ifra både hellenismen og fjerne østen mens gamle testamentet er basert på blodguden, akkurat som islam og jødedom. Forskjellen er at jødene var mer konservative, og der hvor Jesus abrogerer blodguden, så omfavner Muhammed ham fullstendig. 3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Islam er 1400 år med terror, krig og undertrykkelse. Ordet Islam betyr underkastelse. Muhammed var en krigsforbryter, massemorder og pedofil. Spiller ingen rolle hvor mange ganger dere forsøker å skrive om virkeligheten. Islam er terror, krig og undertrykkelse. https://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y Har det noensinne gått opp for deg at islam har like mange personlige retninger som kristendom? Tror du pinsevenner, russiskortodokse, KKK, statskirken og frelsesarmeen har likt syn på det meste? Eksempel: noen av disse mener misjon er synd, noen mener misjon er en plikt. Like store variasjoner kan du finne innen islam, så å dra alle muslimer/hele paraplyreligionen vil du aldri noensinne i ditt høyst sannsynlig terrorfrie liv komme noen vei med. Det eneste du oppnår er å fremstå som ignorant og uopplyst, samt full av confirmation bias. 3 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) foreslår en poll jeg.. Hvor sprenger neste muslim seg i lufta/begår terrorangrep.. med den hyppige frekvensen muslimer driver på nå, burde dette bli en poll som vi kontinuerlig kan gjette oss frem på.. Jeg gjetter Tyskland... neste... Endret 2. juli 2016 av Simkin Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Islam er 1400 år med terror, krig og undertrykkelse. Ordet Islam betyr underkastelse. Muhammed var en krigsforbryter, massemorder og pedofil. Spiller ingen rolle hvor mange ganger dere forsøker å skrive om virkeligheten. Islam er terror, krig og undertrykkelse. Sant det! Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg lurer egentlig på hva som skal til for at enkelte skal våkne. Det står i koranen gang på gang at man skal drepe ikke-muslimer. Det er vel forsåvidt ikke noe de benekter heller? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg