Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

 

 

Ikke overraskende nok har en PK feminist fra Sverige vært ute og slengt med kjeften, hvor hun uttalte at ofrene for terroren ikke var uskyldige.

 

Nei, er tvertimot ansett politisk ukorrekt å antyde at ofrene la opp til det selv. Så hun er ikke PK

 

Nja. Politisk korrekt er nå omtrent synonymt med å støtte muslimer og islam, selv om det ikke er den presise betydningen.

 

 

Vel, det kan diskuteres. Enkelte omgir seg med "PK" og "Sosialister" i hytt & pine, i alle mulige retninger.

 

I det konkrete tilfelle er denne dama helt klart politisk-ukorrekt. På samme måte som det er politisk-ukorrekt å antyde at voldtektsoffer som var beruset og ble med tilfeldige folk hjem, selv må ta del av ansvaret, osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan skal man utfordre slike på en demokratisk måte?

 

Disse innvandrerne her hater Norge såpass mye at de burde ikke utfordres demokratisk, de burde hives ut (til den islamske stat, så kan USA slippe litt bomber). Mye kjekkere sånn, så kan noen ordentlige folk få komme inn i stedet.

Endret av BrentPizzaMedBanan
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Og apropos Islam Net og deres smått mistenkelige manglende aktivitet... her er noe fra Sverige

 

"Nu får äckliga grisarna tänka en extra gång innan de får för sig att håna Allah och Hans profet"
"Be Allah att mångdubbla sådana attentat och acceptera syskon som deltar i sådant."
"Dessa grisar blev skickade till Jahannam [helvetet], de hade varit med och ritat och spridit karikatyrbilden på profeten salla Allahu 'aleyhi wa sallam [välsignande fras eller fredshälsning]"
Dette er selvfølgelig på et lukket fora...
Lenke til kommentar

Skulle likt å sett svensk media spore opp folka bak ytringene der og konfrontert dem hjemme på døra deres slik de gjorde med folka bak innvandringsfientlige ytringer på et forum.

 

Men det skjer jo selvfølgelig ikke.

 

Du liker med andre ord ikke Trolljegerne?

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis så er det en naturlig nedgang i brukere av radikale islamistiske nettsteder og forum i Norge etter det konstruktive oppgjøret muslimer selv hadde med seg selv i forbindelse med radikalisering og IS her i sommer, samt en Nobels fredspris vinner med mye samme fokus. Så det er vel lov å håpe på at verden går litt framover ihvertfall her hjemme...

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis så er det en naturlig nedgang i brukere av radikale islamistiske nettsteder og forum i Norge etter det konstruktive oppgjøret muslimer selv hadde med seg selv i forbindelse med radikalisering og IS her i sommer, samt en Nobels fredspris vinner med mye samme fokus. Så det er vel lov å håpe på at verden går litt framover ihvertfall her hjemme...

 

Jeg er redd dette er ønsketenking av ypperste klasse...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Forhåpentligvis så er det en naturlig nedgang i brukere av radikale islamistiske nettsteder og forum i Norge etter det konstruktive oppgjøret muslimer selv hadde med seg selv i forbindelse med radikalisering og IS her i sommer, samt en Nobels fredspris vinner med mye samme fokus. Så det er vel lov å håpe på at verden går litt framover ihvertfall her hjemme...

 

Jeg er redd dette er ønsketenking av ypperste klasse...

 

 

Om det som skjer ellers i verden til en viss grad også speiles i Norge, så er det nok dessverre det ja.

 

Forøvrig, i NRK debatten, den ene stemmen som tok avstand ifra religionskritiske tegninger i mediene var selvfølgelig en annen hjernevasket (redaktøren i Vårt Land)...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortsatt litt tidlig å konkludere, men dette overrasker meg ikke: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorangrepet-mot-charlie-hebdo/terrormistenkt-beskrives-som-en-rappende-hasjroeykende-deltidsmuslim/a/23370404/

 

Mange unge som faller utenfor i Frankrike og som på forskjellig vi forsøker å gjøre noe meningsfullt, dessverre er jihad en del av det hele. Politisk islam er selvsagt et problem, men det en annen del av problemet er at unge ikke føler at de er en del av samfunnet de vokser opp i. Det siste vil kun bli verre om det blir mer fremmedfrykt.

Lenke til kommentar

Og muslimske Abid Raja er en person som ikke sitter fast i fortiden., forhåpentligvis image.gif

 

uansett han er viktig på en eller annen måte i det nye samfunnet som Norge nå må innrette seg etter.

 

 

http://www.dagbladet.no/2015/01/08/nyheter/krig_og_konflikter/terrorisme/politikk/islam/37084370/

 

Det må jeg si, jeg har hatt sansen for Raja lenge, men det var tøff og overraskende (og ikke minst riktig) kritikk av de andre "offermuslimene". Hadde flere muslimer reagert slik hadde det nok vært langt bedre for omdømmet og medlidenheten enn den ikke-dømmende, unnvikende offerlinjen som de fleste andre legger seg på.

 

Slikt trenger vi mer av! Bravo Raja!

 

Edit:

 

Slenger like godt med et par sitater, det siste er meget bra...

 

 

Jeg reagerer på at han bruker taletiden til å si «respekter vår profet», istedenfor å uttrykke hvor lei seg norske muslimer er over angrepet i Paris. Jeg tror dette støter nordmenn flest. Som muslim skammer jeg meg over at denne personen skal uttale seg på vegne av norske muslimer, sier Raja.

 

...og

 

 

Det jeg skulle ønske at han hadde sagt, det var: Selv om norske redaktører velger å trykke karikaturtegningene, så skal vi tåle det. Vi kommer ikke til å like det, vil komme til å bli såret og krenket, noen vil bli støtt, men vi skal tåle det. For det er deres rett og ingen ugjerning skal skje som følge av det, fordi det er ytringsfrihet, sier Raja.

 

...for de som av en eller annen grunn ikke vil lese artikkelen :) Noe av det beste jeg har lest fra en muslim i kjølvannet av en tragisk hendelse. Her treffer han spikeren på hodet, og han har nok rett i at mange nordmenn støtes (eller i alle fall undrer seg) når "talsmuslimene" våre bruker all tid på å male opp et "vi er de egentlige ofrene"-bilde ved en hver anledning. Raja kaller en spade for en spade, og viser en moderne forståelse av demokratiet (det burde man vel kunne forvente av en politiker, men likevel, han må balansere to roller).

 

Det er jammen godt at vi har noen slike representanter og, så man ikke blir helt motløs...

Endret av pifler
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvordan skal man utfordre slike på en demokratisk måte?

 

Disse innvandrerne her hater Norge såpass mye at de burde ikke utfordres demokratisk, de burde hives ut (til den islamske stat, så kan USA slippe litt bomber). Mye kjekkere sånn, så kan noen ordentlige folk få komme inn i stedet.

 

Hva får deg til å tro at jeg hater Norge?

Lenke til kommentar

Hei er du tilbake igjen? Jeg har et spørsmål som kan skremme deg bort:

 

 

Hvor i Koranen står det at det er dødsstraff å forlate islam?

Hvor i diskusjonen er det påstått at det står i koranen at det er dødsstraff å forlate islam?

 

Hva får deg til å tro at jeg hater Norge?

Tilhører du den gruppen som de snakker om? Isåfall burde vi varsle PST. Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei er du tilbake igjen? Jeg har et spørsmål som kan skremme deg bort:

 

 

Hvor i Koranen står det at det er dødsstraff å forlate islam?

Hvor i diskusjonen er det påstått at det står i koranen at det er dødsstraff å forlate islam?

 

Hva får deg til å tro at jeg hater Norge?

Tilhører du den gruppen som de snakker om? Isåfall burde vi varsle PST.

 

Skremme meg bort?

 

Thoto79 sa at det er dødsstraff å forlate islam, og da lurte jeg på hvor dette står i Koranen?

 

hadde jeg sagt feks Jesus sa: Alle som har rødt hår, skal brenne i helvete, så hadde vel du også lurt på hvor i Bibelen dette står?

 

Leste bare "disse" innvandrerne" hater Norge. Og jeg er fra en innvandrerfamilie ja. Så jeg trodde han mente meg bla.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...