Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Islam er ansvarlig for fler antall døde enn kristendommen, fascismen, nazismen og kommunismen til sammen.

Kilde eller egne tall? Fascismen og nazismen står ansvarlig for titalls millioner døde, kommunismen enda mer. Kristendommen har jeg ikke tall på da den har operert over hele verden i nesten to tusen år.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Islam er ansvarlig for fler antall døde enn kristendommen, fascismen, nazismen og kommunismen til sammen.

Kilde eller egne tall? Fascismen og nazismen står ansvarlig for titalls millioner døde, kommunismen enda mer. Kristendommen har jeg ikke tall på da den har operert over hele verden i nesten to tusen år.

 

 

 

Litt avhengig av kilder har Islam ved jihad og slavehandel tatt livet av mellom 220-275 millioner mennesker.

 

Mye er jo basert på historiske antagelser, i likhet med historie generelt, og jo lengre man går tilbake i tid jo vanskeligere blir det å si noe særlig med sikkerhet. Men det man vet sikkert er at jihadister har drept voldsomt mange mennesker i Afrika og Asia og også en del i Europa - dog klarte europeere å forsvare seg bedre, og måtte til slutt ty til korstog for å hive dem ut igjen.

 

I grove trekk:

 

-Slavehandel i Afrika 25 millioner tatt til fange, 50-125 millioner drept

-Kristne, 60 millioner drept, hovedsakelig ortodokse i Lille-Asia

-Opptil 80 millioner i India

-Rundt 10 millioner buddhister

-Et ukjent antall jøder

Lenke til kommentar
 

 

Dette er jo en villet utvikling dette, så vi må holde kjeft.
 
"Ja, vi må jo tåle et par angrep når vi skal hjelpe muslimer. Men, de fleste er faktisk fredelige"
 
Lol.
 
Jeg skal gå minst 20 meter unna hver muslim jeg ser fra i dag. Eller så langt unna jeg klarer. De skal herved bli undertrykt fra min side. Sykt? Ja, jeg er neste HITLER, ihvertfall i følge sosialistmedier.
 
 
TRUMP FOR PRES!!!!!!!!!

Hvis du behandler vanlige muslimer dårlig, så vil de også føle seg dårlig. Hvem tror du vil at vanlige muslimer skal føle seg dårlig?

Jeg tror ikke terroristene har noe imot at du fremmedgjør vanlige muslimer. Klart det er en villet utvikling!

 

 

 

Jeg gir egentlig faen. De får dra til et sted de føler seg bra da veitu. Noen synes det tydeligvis ikke er bra nok nå uansett, så de synes det er verdt å sprenge seg selv i luften for det.

 

"vanlige muslimer"

Spar meg...

 

Jeg kommer til å holde meg unna muslimer uansett. Driter i at noen ødelegger for mange. For man vet ikke hvem som skal sprenge seg selv i lufta ved siden av småbarn. Sånn har det blitt. Du får diskutere videre, men du prater til en vegg om du skal prøve å overbevise meg om hvor snille dine hjernedøde venner er.

Endret av hfthomas
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er akkurat som alle plutselig lider av delirium her og betegner terroristene som muslimer, altså den homogene gruppen på 1,7 milliarder mennesker(!), istedenfor da det langt mindre ignorante og veldig mye mer presise, Islamister. Det er nok sikkert enda større avgjørende ideologiske forskjeller mellom en norsk pakistaner som av kulturelle og sosiale grunner går i moskeen og salafister og jihadister som dyrker wahhabismen, enn det er mellom meg/deg og for eks Jan Hanevold...

 

Sånn generalisering av muslimer er så utrolig destruktivt og urettferdig, at man da samtidig skaper nettopp nye radikale, det er vel ganske grunnleggende at om man føler seg uthengt, mistrodd, urettferdig behandlet, så er ikke veien lang til å la seg overbevise av en mørkemann i imamdrakt. Så man skaper altså det man ønsker å forhindre fordi man ikke viser noe respekt eller forståelse, og får det jo da selvfølgelig heller ikke i retur. Det hele blir så lite gjennomtenkt.

Lenke til kommentar

Du er på den ene siden, barnet ditt er på den andre siden. I midten finner du muslimer. Du avviser risikoen muslims innvandring stiller, og det kan godt hende du avviser terroristen som dreper barnet ditt. Da har muslimene og deg plutselig mer til felles.

 

Du har større sjanse til å bli slått ned av lynet. Om du sitter med en generell dødsangst så for gudsskyld ikke kjør bil eller oppholde deg på badet, folk dør av fluer av disse ting, livet er livsfarlig. Men når det kommer til ett Islamistisk bombeangrep som finner sted akkurat der du måtte befinne deg, gjør du deg selv en gedigen bjørnetjeneste om du går og er engstelig for. Med tanke på den ubegripelige lave oddsen for å rammes av det, så må en slik angst bli mer som en psykose å regne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det må vel være lov å generalisere når man snakker om en majoritet?

 

 

Nei dette er en misforståelse. Det er ikke dette for eks Sam Harris snakker om når han viser til disse famøse, men såvidt jeg vet, godt dokumenterte tall og troverdige undersøkelser. Man snakker om holdningene innad i religionen, hva som ligger i grunn og latent i tekstene og antall mennesker som faktisk velger å tro på og godta disse doktrinene. Dette må på ingen måte forveksles med antallet Islamister som faktisk er kapable til å gå all the way og ofre livet for den falske profet med bombebelte på for å drepe flest mulig uskyldige. Om "alle" muslimer hadde vært istand til å utøve slik sadisme, så er det helt usaklig at det enda ikke har smelt i for eks Norge.

 

Men jeg skal sånn circa være den siste til å forsvare Islam, det har jeg overhodet ikke noe interesse av da jeg ser på det hele som en ondsinnet løgn skapt for å kue massene og som religioner flest, også skapt slik at mennesker kan ta liv og samtidig kan opprettholde en guddommelig god samvittighet over det hele.. Men jeg skal derimot ikke være den siste til å forsvare uskyldige mennesker og da selvfølgelig helt uavhengig hvilken gruppe, nasjonalitet eller religion de måtte tilhøre.

Endret av Thoto79
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du har større sjanse til å bli slått ned av lynet.

 

 

 

Vel. Det er uhyre sjelden noen blir truffet av lynet i Norge. Det faktum at vi ikke har hatt noen store islamistiske terroranslag betyr ikke at risikoen ikke er overhengende. Altså, man kan ikke uten videre argumentere med deres fravær, særlig når det settes inn så store ressurser på å forhindre dem mens lite gjøres generelt for å trygge folk ifra lynet :p

 

Islam utgjør ikke bare en stor terrortrussler mot Norge, men det finnes potensiale for virkelig store aksjoner, aksjoner med masseødeleggelsesvåpen, for ikke å nevne en eksistensiell trussel på lengre sikt.

Lenke til kommentar

En skremmende tanke er jo at kanskje hvem som helst om 100år kan lage en hjemmesnekra bombe med sprengkraft på lik linje med dagens atomvåpen.

 

Dette er den skumle baksiden ved teknologisk fremskritt.

Det gode derimot med teknologi er jo at vi sikkert har enda bedre måter å finne tullinger på før de utfører slike aksjoner på den tiden.

Lenke til kommentar

Det understreker jo egentlig bare at gærne folk gjør gærne ting, og bruker de virkemidlene de har til disposisjon. Det er den underliggende årsaken som må bekjempes, altså folks ønske om å skade andre for hvilken som helst årsak. I stedet for å prøve å forringe deres evne til å gjennomføre det. For det første vil ikke sistnevnte fungere i praksis, og for det andre vil det føre til mindre privatliv og totalitærstatlige forhold for resten av den lovlydige befolkningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nok en hendelse fra fredens religions utøvere, som ikke likte at en muslimskfødt mann ønsket God påske på internett.

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3509367/Muslim-shopkeeper-stabbed-death-hours-posted-happy-Easter-message.html

 

De ser det jo antagelig for en vantro hund sin handling å ønske god påske, siden det er en jødisk-kristen høytid. Videre har de konkludert med at han var en frafallen muslim, som fortjente å trampes på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...