Ateist Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Det kan sikkert finnes en og annen terrorist. Å bruke det som undskyldning til å ikke hjelpe resten er forkastelig.. Nei, å akseptere at noen av dem er terrorister er forkastelig. Det finnes terrorister blant flyktningene. Terror angrepet i Frankrike er et rent bevis på dette. Men jeg forstår ikke hvorfor Stortinget sender ut barnefamilier, mens de tar imot single hankjønn. Jeg er selv muslim og er fullstendig uenig med denne politikken til Stortinget. Alle single hankjønn burde sendes ut, mens alle familier burde få bli i Norge. Det er feil av Norge å sende ut barnefamilier, mens de tar imot single menn som er potensielle terrorister. Bra forslag, hvis man først skal slippe inn noen så bør det være single kvinner og barnefamilier som i hovedvekt består av jenter. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Enig, ta gjerne inn kvinner og barn. Det er vel disse som har mest behov for beskyttelse også. 3 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Enig, ta gjerne inn kvinner og barn. Det er vel disse som har mest behov for beskyttelse også. Og det er heller ikke disse som begår grove voldshandlinger og sexovergrep. 3 Lenke til kommentar
Gjest bruker-354933 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Enig, ta gjerne inn kvinner og barn. Det er vel disse som har mest behov for beskyttelse også. Mange flyktninger på 16 år som begår overgrep mot kvinner. Festivalen i Sverige er et godt eksempel på det. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Enkelte folk er fortsatt helt blinde for den trusselen Europa står ovenfor. Greit nok, dere blir vel å våkne i de kommende årene, men husk at dere er alle medskyldig i de liv som blir å gå tapt fordi dere handlet for sent. Jeg hjelper flyktninger å integrere seg på fritida, noe som motvirker fremmedgjøring og dermed terrorisme. Hva gjør du, bortsett fra å sitte på datamaskinen din og skrive dine uinteressante meninger basert på tabloide, konfliktfråtsende medier? Daesh ønsker å spre frykt og hat i den europeiske befolkningen mot muslimer generelt og flyktninger generelt. Det utsagnet der tar jeg med en svært stor klype salt. Men fint at du hjelper Daesh å få viljen sin da Er du fortsatt så naiv at du ikke tror det er terrorister blant flyktningestrømmen når de allerede har utført terrorangrep i europa? På tide å ta av skylappene tror jeg. Det kan sikkert finnes en og annen terrorist. Å bruke det som undskyldning til å ikke hjelpe resten er forkastelig.. Du hjelper til å ødelegge landet vårt? Det synes jeg er forkastelig. Og ja, det at det finnes en og annen terrorist blant dem er grunn nok til å ikke slippe de inn hit. Hvis norske liv går tapt som følge av at vi tar inn flyktninger, ja da synes jeg vi skal slutte med det fullstendig. Norske liv har allerede gått tapt som følge av at vi har hatt en alt for liberal asylpolitikk. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/tolv-personer-drept-av-menn-som-skulle-ut-av-norge/a/23577140/ Slutt å slipp inn disse mennene, de hører ikke hjemme her. Dette var ikke terrorister sendt fra IS engang. Siden vanlige drap og voldtekter ikke er nok for dere som vil ha asylsøkerne hit, lykke til med å forsvare asylpolitikken når det skjer islamistisk terrorangrep her i nord. Her er et bedre forslag om hvordan man kan sette opp asylmottakene, hvis man absolutt skal bruke norske penger på det. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/foreslaar-felles-asylmottak-i-tyrkia-som-skal-huse-opp-mot-to-millioner/a/23436638/ Det er fort gjort å bli litt redd, når man leser om alle grusomhetene i verden på pcen sin. Det får deg også til å overse alle de gangene det har gått bra og de tusenvis av menneskene som er takknemlige ovenfor Norge, for at de har fått en sjanse til å skape seg et liv, selv om landet deres lå i grus bak dem. Det er lett å være rebell i kjellerleiligheten sin. Ønsker deg lykke til videre med det. 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Ja man er litt rebelsk når man ikke ønsker tyske/svenske tilstander i norge. Man har automatisk leilighet i en kjeller også da. 4 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Ja man er litt rebelsk når man ikke ønsker tyske/svenske tilstander i norge. Man har automatisk leilighet i en kjeller også da. Regner med at du muligens har gått glipp av denne låta, siden du ikke tok referansen? Karpe Diem - Lett å være rebell i kjellerleiligheten din Endret 23. januar 2016 av Aiven Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Nope, hører ikke på norsk søppelrap dessverre. 4 Lenke til kommentar
Finland Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Nope, hører ikke på norsk søppelrap dessverre. Nordmenn lagde bedre musikk på 2000 tallet. Etter 2008 har det kun vært søppel musikk. Endret 23. januar 2016 av Finland Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Nope, hører ikke på norsk søppelrap dessverre. Hører heller ikke på "norsk" søppelrap. Rart at han forventer at folk skal skjønne den, som om alle hører på møkk. 3 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Sangen har fått veldig mye medieomtale. Hvis du de siste ukene har hørt en time sammenhengende på radio, eller lest VG/Dagbladet, så er det et under om du ikke har fått det med deg. 3 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Enig, ta gjerne inn kvinner og barn. Det er vel disse som har mest behov for beskyttelse også. Mange flyktninger på 16 år som begår overgrep mot kvinner. Festivalen i Sverige er et godt eksempel på det. 16 årige gutter er ikke den type "barn" vi bør ta i mot. Kvinner og gutter under 6 år. 2 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Sangen har fått veldig mye medieomtale. Hvis du de siste ukene har hørt en time sammenhengende på radio, eller lest VG/Dagbladet, så er det et under om du ikke har fått det med deg. Radio sender mest pop søppel, plugger i egen mix i bilen. Nettaviser kan man lese gratis, fra utenlandske kilder som er mindre subjektive enn VG/Dagbladet. Endret 23. januar 2016 av Ateist 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Det er selvsagt opp til deg selv, jeg bare påpeker at det ikke er veldig rart å forvente at noen 'tar' en av de mest åpenbare referansene det er mulig å bruke om dagen. Nå gikk ikke det som planlagt, men både du og Apox vil forstå neste gang. Endret 23. januar 2016 av Sheasy Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Nope, hører ikke på norsk søppelrap dessverre. Nordmenn lagde bedre musikk på 2000 tallet. Etter 2008 har det kun vært søppel musikk. https://www.youtube.com/watch?v=0GU4V3iSNV8 Selv jeg som er rocker kan like den sangen. Kinda Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Det er selvsagt opp til deg selv, jeg bare påpeker at det ikke er veldig rart å forvente at noen 'tar' en av de mest åpenbare referansene det er mulig å bruke om dagen. Nå gikk ikke det som planlagt, men både du og Apox vil forstå neste gang. Den er nok glemt til neste gang, gadd ikke klikke på linken. Lenke til kommentar
Finland Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Selv jeg som er rocker kan like den sangen. Kinda Kid rock er jo tradisjonell rock? Endret 23. januar 2016 av Finland Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Enkelte folk er fortsatt helt blinde for den trusselen Europa står ovenfor. Greit nok, dere blir vel å våkne i de kommende årene, men husk at dere er alle medskyldig i de liv som blir å gå tapt fordi dere handlet for sent. Rart at du som Ateist hopper bukk over humanisme og klarer å bli såpass kynisk når det kommer til folk som ikke ser helt like ut eller oppfører seg helt likt som deg selv. Hadde ikke nicket ditt fortalt noe annet hadde jeg vært sikker på at du var en slags anti-muslimsk kristen mørkemann, siden det er jo av disse kristenfundamentalistene vi er vant til å høre den slags generalisering av mennesker ifra midt-østen. Tror du skal sette deg litt inn i human-etikk og spørre deg selv hva du egentlig tror på siden den fremmedfrykten du viser her er ikke verdig en opplyst Ateist. Du ender jo opp som langt mer trangsynt enn disse menneskene som du tilsynelatende anklager for å stå for alle problemer i samfunnet vårt. 4 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Enkelte folk er fortsatt helt blinde for den trusselen Europa står ovenfor. Greit nok, dere blir vel å våkne i de kommende årene, men husk at dere er alle medskyldig i de liv som blir å gå tapt fordi dere handlet for sent. Rart at du som Ateist hopper bukk over humanisme og klarer å bli såpass kynisk når det kommer til folk som ikke ser helt like ut eller oppfører seg helt likt som deg selv. Hadde ikke nicket ditt fortalt noe annet hadde jeg vært sikker på at du var en slags anti-muslimsk kristen mørkemann, siden det er jo av disse kristenfundamentalistene vi er vant til å høre den slags generalisering av mennesker ifra midt-østen. Tror du skal sette deg litt inn i human-etikk og spørre deg selv hva du egentlig tror på siden den fremmedfrykten du viser her er ikke verdig en opplyst Ateist. Du ender jo opp som langt mer trangsynt enn disse menneskene som du tilsynelatende anklager for å stå for alle problemer i samfunnet vårt. Blir artig å høre hva du har å si når neste paris-massakre er gjennomført 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Enkelte folk er fortsatt helt blinde for den trusselen Europa står ovenfor. Greit nok, dere blir vel å våkne i de kommende årene, men husk at dere er alle medskyldig i de liv som blir å gå tapt fordi dere handlet for sent. Rart at du som Ateist hopper bukk over humanisme og klarer å bli såpass kynisk når det kommer til folk som ikke ser helt like ut eller oppfører seg helt likt som deg selv. Hadde ikke nicket ditt fortalt noe annet hadde jeg vært sikker på at du var en slags anti-muslimsk kristen mørkemann, siden det er jo av disse kristenfundamentalistene vi er vant til å høre den slags generalisering av mennesker ifra midt-østen. Tror du skal sette deg litt inn i human-etikk og spørre deg selv hva du egentlig tror på siden den fremmedfrykten du viser her er ikke verdig en opplyst Ateist. Du ender jo opp som langt mer trangsynt enn disse menneskene som du tilsynelatende anklager for å stå for alle problemer i samfunnet vårt. Blir artig å høre hva du har å si når neste paris-massakre er gjennomført Poenget er at skytset rettes mot feil folk da skjønner du vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg