Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det måtte visst Russere til for å få litt fart på sakene i Syria. Man kan si hva man vil om Putin men en prinsippfast mann av handling er han, noe som er positivt når det sammenfaller med våre interesser:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Russiske-fly-pa-nye-bombetokt-i-Syria-8187981.html

Tipper at de religiøse sadistene skjelver litt ekstra i buksene nå og at rekrutteringen får seg en knekk, så i mine øyne er russernes intervensjon en viktig og gledelig utvikling. Paradoksalt nok må man noen ganger faktisk ty til krig for å oppnå fred.

Wooops.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Russland-skal-ha-bombet-USA-trente-soldater-i-Syria-8188248.html

Er vel en viss risikofaktor med i bildet her av at Russland skal blande seg også ja..

Lenke til kommentar

Ja, du får bare spille det barnslige spillet ditt, jeg hadde giddet bry meg med surret ditt, men tilfeldigvis dukket det opp noe som I det minste underbygger hva jeg "påstår".

Du er da med på dansen, så er påstandene dine bare påstander. Og ikke noe andre gidder å bry seg om.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Trodde hrw, var en passe brunsvidd organisasjon med hang til å kysse USA midt i brunøyet

Greit å se hva folk bøyer seg for ..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ser sånn ut, og kjenner ikke særlig til hrs heller, så det er sagt. Ser at de forankrer verdisytemrt bla. i "lojalitet til nasjonalstaten" .. og det kan jo være så mangt ..

Lenke til kommentar

Fort gjort å blande disse to med tanke på navn, men etter det jeg har forstått så er HRW en stor annerkjent uavhengig aktør med sete i USA som har fokus på menneskerettighetsbrudd over hele verden, mens HRS er en liten norsk organisasjon som først og fremst har fokus på Islam og alt faenskapet det fører med seg. De hadde nok gjort seg selv en tjeneste hadde de utvidet horisonten litt og vært like kritisk mot alle religioner, det er som kjent nok å ta tak i andre steder også om så ikke like graverende galskap.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og når du sier "med sete i usa", gir ikke det noen umiddelbar god følelse. Kraftnasjonalistene uber alles!

Er ellers enig i at alle religioner og styrende ideologier må kunne kritiseres.

Lenke til kommentar

Ja, du får bare spille det barnslige spillet ditt, jeg hadde giddet bry meg med surret ditt, men tilfeldigvis dukket det opp noe som I det minste underbygger hva jeg "påstår".

Du er da med på dansen, så er påstandene dine bare påstander. Og ikke noe andre gidder å bry seg om.

Nei, ikke annet enn ca 500 000 000 buddhister

Det eneste du kommer med er ignoransen din

500 000 000 påstander?

Hvordan kan det være ignorant å være kritisk?

Er alle som sier deg imot ignorante?

Hva baserer du kritikken på konkret?

Hvilken kritikk?

Jeg trodde du hadde seriøs kritikk du ville gi

Jeg vet ikke helt hvor jeg falt av, men jeg tror dere har snakka så mye i sikler at dere er tilbake til start.  :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...