Simkin Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Noe_så_patetisk. De hater vesten, demokrati og vestlige verdier. Vestlige verdier som for eksempel ytringsfrihet? Likevel står disse sand-apene I DANMARK (som i videoen over), men iphonene sine å roper hvor mye de hater alt rundt seg. Slik søppel bør bli sendt i buss hjem til sandkassa de kom fra, så kan de stå med ropertene sine der nede å skrike allah akbar. Så det skal ikke være ytringsfrihet i Danmark? Det virker ikke som du støtter vestlige verdier selv. Ekstremister er ekstremister, uansett religion og livssyn. De vil bestemme over andre. Men hvorfor skal de være her, når de hater alt som er her? Det må jo være mye bedre for både oss og dem att de drar ned til sandkassa si igjen? Oppfordring til vold og drap har ingenting med ytringsfrihet å gjøre. Endret 22. mai 2015 av Simkin Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Dansk lov bestemmer hva som er straffbare ytringer i Danmark. Alle som lovlig oppholder seg i et demokrati har vel rett til å ytre seg om hvordan de ønsker å forandre samfunnet de er en del av? Skulle vi ha brukt din oppskrift i Norge, så hadde vi kastet ut Anders Lange og Pål Steigan (m.fl.) på 70-tallet. Men er vi en bananrepublikk med en diktator som styrer etter eget forgodtbefinnende? Nei. Så da får vi tåle drittprat fra folk vi ikke liker, og så får vi benytte vår rett til å si hva vår mening om saken er. Om saken, ikke personene. 1 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Noe_så_patetisk. De hater vesten, demokrati og vestlige verdier. Vestlige verdier som for eksempel ytringsfrihet? Likevel står disse sand-apene I DANMARK (som i videoen over), men iphonene sine å roper hvor mye de hater alt rundt seg. Slik søppel bør bli sendt i buss hjem til sandkassa de kom fra, så kan de stå med ropertene sine der nede å skrike allah akbar. Så det skal ikke være ytringsfrihet i Danmark? Det virker ikke som du støtter vestlige verdier selv. Ekstremister er ekstremister, uansett religion og livssyn. De vil bestemme over andre. Men hvorfor skal de være her, når de hater alt som er her? Det må jo være mye bedre for både oss og dem att de drar ned til sandkassa si igjen? Oppfordring til vold og drap har ingenting med ytringsfrihet å gjøre. Det er opp til de det gjelder. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Skjønner ikke at det er så vanskelig å stoppe disse drittungene. Kan ødelegge oldtidsby Vi har jo Nato og alt dette, hvorfor kan de ikke gå inn og verne disse stedene? Burde ikke være vanskelig. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 En vesentlig underliggende årsak til problemene i Midtøsten er jo nettopp vestlig innblanding. Ikke at dette har all skyld, men dog. 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Skjønner ikke at det er så vanskelig å stoppe disse drittungene. Kan ødelegge oldtidsby Vi har jo Nato og alt dette, hvorfor kan de ikke gå inn og verne disse stedene? Burde ikke være vanskelig. Du vil hjelpe Assad, altså? Da må du spise lunsj alene på neste FN-møte. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Skjønner ikke at det er så vanskelig å stoppe disse drittungene. Kan ødelegge oldtidsby Vi har jo Nato og alt dette, hvorfor kan de ikke gå inn og verne disse stedene? Burde ikke være vanskelig. Du vil hjelpe Assad, altså? Da må du spise lunsj alene på neste FN-møte. Assad har vel reklamert med at det enten er han eller terroristene som styrer. Og nå stemmer vel kanskje det. Skal ikke se bort ifra at han ser positivt på IS sine herjinger og ikke har helt rent mel i posen i forhold til det, med tanke på hans egen politiske situasjon. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Assad? Må vel kunne heve oss over Assad når det gjelder sånt. Det er bare snakk om å bruke vett. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Ja, for vestlig styrting av styrer i diverse østlige land (selv de horrible) har funket fantastisk så langt. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Assad har vel reklamert med at det enten er han eller terroristene som styrer. Og nå stemmer vel kanskje det. Skal ikke se bort ifra at han ser positivt på IS sine herjinger og ikke har helt rent mel i posen i forhold til det, med tanke på hans egen politiske situasjon. Det kommer an på hvem man kaller for terrorister. IS kommer ikke til å styre Syria, uavhengig av hva som skjer med Assad og gjengen hans. Det betyr dessverre ikke at alternativene er veldig mye bedre. Assad? Må vel kunne heve oss over Assad når det gjelder sånt. Det er bare snakk om å bruke vett. Jeg håper dette er uttrykk for frustrasjon, og ikke at du faktisk tror at dette er en enkel situasjon å ordne opp i. I så fall vet jeg ikke hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Fredens religion hater demokratiTrollet hater gamle kontoer. Er det ikke på tide å lage en ny snart? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Svenskene fornekter seg ikke.... http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Svenskene-vil-gi-jobb_-penger-og-bolig-til-IS-krigerne-8027369.html Kjenner naiviteten til søta bror ingen grenser? Når man er inne på svenskene. Her ser man begynnelsen på hva man har i vente med åresvis med feilslått innvandring og integreringspolitikk. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/krim/ungdommer-angrep-svensk-politi-med-brannbomber/a/23457494/ La oss håpe noen i norge lærer av at svenskene feiler, men jeg har mine tvil. Endret 22. mai 2015 av Apox Lenke til kommentar
Spider Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Når man er inne på svenskene. Her ser man begynnelsen på hva man har i vente med åresvis med feilslått innvandring og integreringspolitikk. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/krim/ungdommer-angrep-svensk-politi-med-brannbomber/a/23457494/ La oss håpe noen i norge lærer av at svenskene feiler, men jeg har mine tvil. Hvor i denne artikkelen gjenspeiles feilslått innvandring og integreringspolitikk? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Man skal være ganske naiv for å tro at dette er etnisk svensk ungdom ja, selv om etnisitet utelates fra avisene. 2 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Man skal være ganske naiv for å tro at dette er etnisk svensk ungdom ja, selv om etnisitet utelates fra avisene. Er det nå vi skal gå gjennom 22. juli-tråden og se hva vi finner? 2 Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Svenskene har de mest naive og politisk korrekte politikerne i Europa. Store deler av landet vil bli som Rosengård innen få år hvis de forsetter denne masseinnvandringen. Vi kan allerede se på enkelte bydeler i Oslo at vi går samme vei som dem. 4 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Svenskene har de mest naive og politisk korrekte politikerne i Europa. Store deler av landet vil bli som Rosengård innen få år hvis de forsetter denne masseinnvandringen. Vi kan allerede se på enkelte bydeler i Oslo at vi går samme vei som dem. Multikulturell berikelse på høyt nivå. Med tåke jonas ute i avisene håper jeg fler og fler får øynene opp for AP og deres innvandrings politikk. Jeg merker fler å fler i min omgangskrets som vanligvis ikke er så opptatt av politikk, begynner å få opp øynene, noe også meningsmålingene i det siste viser. Å bra er det. Jeg håper tåke jonas&Co kommer med mer syria prat, så får vi forhåpentigvis ikke disse ved makta i 2017. Endret 23. mai 2015 av Simkin Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Svenskene har de mest naive og politisk korrekte politikerne i Europa. Store deler av landet vil bli som Rosengård innen få år hvis de forsetter denne masseinnvandringen. Vi kan allerede se på enkelte bydeler i Oslo at vi går samme vei som dem. Multikulturell berikelse på høyt nivå. Med tåke jonas ute i avisene håper jeg fler og fler får øynene opp for AP og deres innvandrings politikk. Jeg merker fler å fler i min omgangskrets som vanligvis ikke er så opptatt av politikk, begynner å få opp øynene, noe også meningsmålingene i det siste viser. Å bra er det. Jeg håper tåke jonas&Co kommer med mer syria prat, så får vi forhåpentigvis ikke disse ved makta i 2017. Det skumle er at Jonas sa selv til media for noen år siden at han ønsker et multikulturelt Norge. Så vi får håpe Ap ikke kommer til regjeringen under neste valg. Lenke til kommentar
Burrum Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) "Vi har hevnet profeten Muhammed. Charlie Hebdo er død" lød ordene fra en av terroristene bak angrepet på satireavisen som tok livet av 12 mennesker. http://www.dagbladet.no/2015/01/07/nyheter/terrorisme/krig_og_konflikter/37051742/ Hva skal man si? Slike angrep som dette begynner jo nesten å bli en vanesak, med tanke på at islamister som Mullah Krekar snart slippes ut så er vel ikke faren for et slikt angrep i Norge akkurat mindre enn andre steder i Europa. Spesielt ikke når enkelte politkere på venstresiden kun fokuserer på trusselen fra høyreekstreme og har et blindt øye på islamisne, som Støre da han uttalte seg om at radikal islam ikke er et problem i Norge http://www.vg.no/nyheter/innenriks/stortingsvalget-2009/stoere-radikal-islam-ikke-noe-problem-i-norge/a/556746/ Når "våkner" Europa? Terrorangrep fra skjeggete jihadister som dreper i profetens navn kommer det det bare til å bli fler av, og de minsker ikke akkurat med all den innvandringen Europa har i dag. Fredens religion? Hva med å kalle en spade for en spade, dette er ikke et angrep fra noen som helst religion....det er et angrep ifra terrorister. Hvorvidt disse er troende eller ikke er uinteresant. De har tolka koranen slik at de har hjemmel til å drive terrorvirksomhet i Guds navn. Det er svært ulikt hvordan majoriteten av muslimer tolker koranen, så utsagnet ditt blir da basert på uvitenhet om hva terrorisme og Islam er. Endret 23. mai 2015 av Burrum 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Det skumle er at Jonas sa selv til media for noen år siden at han ønsker et multikulturelt Norge. Så vi får håpe Ap ikke kommer til regjeringen under neste valg. "Multikultur" er i seg selv et meget bredt begrep, og avhengig av kontekst er det både positivt og negativt. Selv blant etniske nordmenn er det kulturforskjeller, om enn kanskje ikke like radikale, men dog. Dersom man er av oppfatningen at man skal finne én enkelt kultur som dekker alle områder "korrekt" så tror jeg man har et evighetsprosjekt på gang, bokstavelig talt. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg