Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"

Anbefalte innlegg

Muslimer stammer fra Midtøsten og ikke vesten.

What? Akkurat som jøder og kristne! Det var i Midtøsten det hele startet!

Men nå finner man jøder, kristne og muslimer over hele verden.

Vesten + Asia = Stabilitet

"Asia" var glad da de europeiske statene avviklet sine kolonier ved avslutningen av WW2.

Vietnameserne gikk til krig for å kaste ut franskmennene fra Indo-Kina på 50-tallet.

De gikk påny til krig for å kaste ut amerikanerne 10 år senere.

Det virker ikke dønn stabilt, spør du meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

What? Akkurat som jøder og kristne! Det var i Midtøsten det hele startet!

Men nå finner man jøder, kristne og muslimer over hele verden.

Vesten + Asia = Stabilitet

"Asia" var glad da de europeiske statene avviklet sine kolonier ved avslutningen av WW2.

Vietnameserne gikk til krig for å kaste ut franskmennene fra Indo-Kina på 50-tallet.

De gikk påny til krig for å kaste ut amerikanerne 10 år senere.

Det virker ikke dønn stabilt, spør du meg.

Asia og Europa er veldig stabilt etter andre verdenskrig hvis du spør meg.

Se på midtøsten etter 2 verdenskrig da. Bare mer krig jo.

Vestlig ideologi er gresk. Lærte du ingenting på skolen eller? Det er ikke midtøstens religion og kristendommen som styrer vesten. Det er gresk ideologi og tankegang som styrer vesten og alle vestlige stater. Bortsett fra Vatikanet som styres av den kongelige paven.

Demokrati, Republikk, ytringsfrihet, menneskerettigheter osv er gresk. Også har man Parlamentarisme osv som bygger på greske verdier. Kristendommen fra midtøsten styrer ikke de moderne Europeiske stater. Det er antikkens greske tankegang og ideologi de moderne Europeiske stater er bygget på.

USA hentet mye av sin grunnlovs inspirasjon fra den Franske revolusjonen. Europa hentet inspirasjon fra USA til sin grunnlov. Ingen grunnlov i Europa og USA er bygget på kristendommen.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Disse utregningene og variabler blir ikke tatt med i spørreundersøkelsen da.

Så da mener du at du står fritt til å finne på dine egne fakta?

Du forventer kanskje til og med at andre skal tro på det du sier?

Kjenner du til Speaker's Corner i London? Der er det fritt fram for folk å fortelle forbipasserende og alle som vil høre på, hva de mener om ulike saker. (Det er ikke fritt for at jeg får litt den samme fornemmelsen her.) En gang var det en fyr som var helt på gråten over at engelskmenn ikke skjønte at verden ville gå under i år 2000 dersom de ikke la om politikken. Jeg vet ikke hva denne fyren driver med i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Disse utregningene og variabler blir ikke tatt med i spørreundersøkelsen da.

Så da mener du at du står fritt til å finne på dine egne fakta?

Du forventer kanskje til og med at andre skal tro på det du sier?

Kjenner du til Speaker's Corner i London? Der er det fritt fram for folk å fortelle forbipasserende og alle som vil høre på, hva de mener om ulike saker. (Det er ikke fritt for at jeg får litt den samme fornemmelsen her.) En gang var det en fyr som var helt på gråten over at engelskmenn ikke skjønte at verden ville gå under i år 2000 dersom de ikke la om politikken. Jeg vet ikke hva denne fyren driver med i dag.

Når muslimer overtar Norge. Flytter jeg til Russland. Denne naiveten av nordmenn er dødsdømt. Bare hjerne døde mennesker i Norge. Ikke noe vits å kjempe for den norske nasjon lenger. Den norske nasjon består av bare pysete vikinger som ønsker å bli voldtatt av muslimsk innvandring.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen grunnlov i Europa og USA er bygget på kristendommen.

Det er ikke så mange måneder siden den Norske Statskirke ble omgjort til den Norske Kirke og kristendommen ikke lenger er staten Norges religion. Den var i hvert fall det i 1814, og Kongen har vært statskirkens overhode (?) siden den gang.

Vi har til og med hatt regler som sa at en viss prosentandel av regjeringens medlemmer måtte tilhøre Statskirken.

Mange ting i sivilrettslige lover har hatt sitt utspring i kristne "regler", som f.eks. eiendomsrettigheter innenfor ekteskap, osv.

Du babler om greske verdier osv., men synes ikke å kjenne til hvordan de greske impulsene kom til "Vesten" over en periode på 2000-3000 år. Som om det som skjedde i den perioden ikke bidro med noe av verdi. Ordet "demokrati" er vel det eneste greske som karakteriserer våre vestlige demokratier. Parlament er i hvert fall ikke gresk. Ytringsfriheten kan vi heller ikke takke grekerne for.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når muslimer overtar Norge. Flytter jeg til Russland. Denne naiveten av nordmenn er dødsdømt. Bare hjerne døde mennesker i Norge. Ikke noe vits å kjempe for den norske nasjon lenger. Den norske nasjon består av bare pysete vikinger som ønsker å bli voldtatt av muslimsk innvandring.

Det ser ut som om du allerede har startet flytteprosessen - ved å skrive stadig dårligere norsk. Men du har kanskje ikke norsk som morsmål (eller farsmål)? Det er gjerne slik at man gjør flere feil på fremmedspråk når man er litt oppskjørtet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nok et angrep fra trollet med de mange kontoer.

Er det ikke på tide å skifte konto snart? Du har jo hatt "Rioter" i snart en måned!

Lenke til kommentar

-Ja det viktig å skille mellom dem, fordi det er ingen forskjell på muslimer og islamister. Begge deler ønsker Sharia.

Kilde?

Sist jeg søkte opp en poll på dette så var det kun 14% av muslimene i Norge som ville innføre Sharia, er ikke disse muslimene virkelig muslimer eller hva er det egentlig som skurrer her?

(Se side 9.)

TNS gallup er et telefonselskap som ringer opp andre mennesker. Hvordan vet du personer som svarte var muslimer??? De henter jo bare telefon nummer fra telefon katalogen og ringer folk opp. Hva med folk som har reservert seg mot å offentliggjøre sitt telefon nummer i katalagon. Klarer disse telefon intervju selskapene å få tak i dem? For jeg vet at mitt telefon nummer ikke finnes i telefon katalogen fordi jeg har reservert meg mot offentlig gjøring av mitt telefon nummer. Slike dumme telefonselskap intervjuer og undersøkelse som ringer opp tilfeldige mennesker fra en telefonkatalog er ikke til å stole på. Hva hvis det er en en kristen som utgir seg for å være en muslim? Det vet ikke telefonselskapene noe om. De vet ikke om han er fra midtøsten eller fra Asia. De vet ikke om personen er hvit, gul eller svart. 

For telefonselskapenes del kan de tro at de har ringt opp en etnisk norsk person, men i realiteten er det en kineser med norsk navn. Det kan hende de ringer opp en pakistaner som i realiteten er en norsk etnisk person med pakistansk navn. Denne personen kan også være kristent eller buddhist. Disse utregningene og variabler blir ikke tatt med i spørreundersøkelsen da.

Yong Quing Zhu kom til Norge for å lage Kina-mat. Nå heter han John Helge Dahl.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Vi-kan-sy-en-ferdig-bunad-pa-en-halvtime_-bare-vi-har-mal-8019187.html

Siden du har meget sterke meninger om dette så ville jeg anbefalt å lese igjennom resten av skrivet. Det besvarer det meste av det du kommer med her.. Dette må jo interessere deg så ivrig som du er?

Men joda, om du vil vise frem en teori her om at NTS gallupp jukser med tallene sine eller at en større gruppe av norske muslimer lyver på telefon-spørreundersøkelser så be my guest.

Også må jeg nesten spørre deg igjen, kunne du vært så vennlig å legge frem en kilde på din opprinnelige påstand?

Lenke til kommentar

Kristne og jøder stammer fra Midtøsten og ikke vesten. Går man langt nok tilbake i tid stammer menneskeheten i sin helhet fra Afrika. Afrika er det åpenbare problemet her, Midtøsten du lissom..

Lenke til kommentar

Kristne og jøder stammer fra Midtøsten og ikke vesten. Går man langt nok tilbake i tid stammer menneskeheten i sin helhet fra Afrika. Afrika er det åpenbare problemet her, Midtøsten du lissom..

På tide å oppdatere deg i teori gamle mann. Mennesker kom fra Asia og ikke Afrika. Afrika er en teori fra 1990 og den stemte ikke.

The whole ‘Out of Africa’ myth has its roots in the mainstream academic campaign in the 1990’s to remove the concept of Race. When I did my degree they all spent a lot of time on the ‘Out of Africa’ thing but it’s been completely disproved by genetics. Mainstream still hold on to it.

http://wakeup-world.com/2013/12/16/dna-evidence-debunks-the-out-of-africa-theory-of-human-evolution/

http://www.huffingtonpost.com/2012/06/04/primate-fossil-human-ancestors-asia-africa_n_1569225.html

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

På tide å oppdatere deg i teori gamle mann. Mennesker kom fra Asia og ikke Afrika. Afrika er en teori fra 1990 og den stemte ikke.

The whole ‘Out of Africa’ myth has its roots in the mainstream academic campaign in the 1990’s to remove the concept of Race. When I did my degree they all spent a lot of time on the ‘Out of Africa’ thing but it’s been completely disproved by genetics. Mainstream still hold on to it.

http://wakeup-world.com/2013/12/16/dna-evidence-debunks-the-out-of-africa-theory-of-human-evolution/

http://www.huffingtonpost.com/2012/06/04/primate-fossil-human-ancestors-asia-africa_n_1569225.html

På tide å få med deg essensen i det jeg formidler, lille gutt. Om det er Afrika, Asia eller Mars var ikke poenget. Jeg bruker din egen resonnering imot deg. Kanskje noe slu gjort, men forholdsvis effektivt retorisk sett.

Da er det i så fall Asia som er problemet da. Midtøsten du lissom... Skjønner tegninga?

Lenke til kommentar

På tide å få med deg essensen i det jeg formidler, lille gutt. Om det er Afrika, Asia eller Mars var ikke poenget. Jeg bruker din egen resonnering imot deg. Kanskje noe slu gjort, men forholdsvis effektivt retorisk sett.

Da er det i så fall Asia som er problemet da. Midtøsten du lissom... Skjønner tegninga?

I følge linken hans er Australia problemet. «probably» ;)

Lenke til kommentar

Du synes ikke det er problematisk at artikkelen i Huffington post synes å si at det var primatenes forfedre (altså ikke "mennesker") som for mange millioner år siden vandret fra Asia til Afrika, for så å dø ut i Asia og så vandre tilbake fra Afrika senere? Den benekter slett ikke at menneskene stammer fra Afrika:

"Africa is the place of origin of man, and Asia is the place of origins of our far ancestors," researcher Jean-Jacques Jaeger, a paleontologist at the University of Poitiers in France, told LiveScience.

Forfatteren av den første artikkelen, Steven Strong, er en australsk ungdomsskolelærer og tidligere arkeolog som sammen med sin bror(?) forsøker å bevise at mennesket stammer fra australske "aboriginals" og at disse seilte til Amerika for 40 000 år siden. Jeg tror du skal lete lenger for å finne noen andre kilder som støtter deres teori

Om man skal bruke flere kilder for å dokumentere en påstand er det antagelig formålstjenlig at de faktisk er noenlunde enige.

Geir :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Noe_så_patetisk. De hater vesten, demokrati og vestlige verdier.

Likevel står disse sand-apene I DANMARK (som i videoen over), men iphonene sine å roper hvor mye de hater alt rundt seg.

Slik søppel bør bli sendt i buss hjem til sandkassa de kom fra, så kan de stå med ropertene sine der nede å skrike allah akbar.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Noe_så_patetisk. De hater vesten, demokrati og vestlige verdier.

Vestlige verdier som for eksempel ytringsfrihet?

Likevel står disse sand-apene I DANMARK (som i videoen over), men iphonene sine å roper hvor mye de hater alt rundt seg.

Slik søppel bør bli sendt i buss hjem til sandkassa de kom fra, så kan de stå med ropertene sine der nede å skrike allah akbar.

Så det skal ikke være ytringsfrihet i Danmark?

Det virker ikke som du støtter vestlige verdier selv.

Ekstremister er ekstremister, uansett religion og livssyn. De vil bestemme over andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...