Thoto79 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Svenskene fornekter seg ikke.... http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Svenskene-vil-gi-jobb_-penger-og-bolig-til-IS-krigerne-8027369.html Kjenner naiviteten til søta bror ingen grenser? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Så lenge problemet ikke er løst, er det vel heller ingen som har lært .. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Imotsetning til Norge hvor man prøver å unngå segregering, legger man derimot opp til det i Sverige.... IS og etniske svensker i skjønn forening? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Debatt-om-innvandring-er-tabu-i-Sverige-8025558.html Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 det er typisk norsk ¨å være god Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Nu vel, ihvertfall bedre enn sweet Sweeden på innvandring og integrering av disse. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Det er noe galt med hele sverige. Det har gått så langt at det er nært politisk selvmord å i det hele tatt nevne integrering som politiker. Og resultatet av galskapen ser man vel etterhvert. Det er f.eks områder i sverige budsjåfører har sluttet å levere pakker fordi det er for risikabelt å reise inn uten politieskorte. Man kan si mye rart om innvandringspolitikken i norge, men hadde noe slikt skjedd her så tror jeg det ville blitt tatt tak i faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Når jeg snakker med "svensken" hører jeg at de er oppmerksomme på sine utfordringer, og virker å ha tro på at kvalitet vil bli god nok når bare produktet har fått den tiden den trenger, altså at kvalitet er "tid" Vi i Norge tenker kanskje at kvalitet er snakk om "hastighet" Å integrere handler om evolusjon, ikke revolusjon. Svensken har kanskje mer rett enn Ola dunk .. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Mens drøyt 20 prosent av Sveriges unge går uten jobb, skal politikerne i Stockholm ha bestemt at det skal ordnes med både jobb, stønad og bolig til IS-krigere som kommer hjem. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Svenskene-vil-gi-jobb_-penger-og-bolig-til-IS-krigerne-8027369.html FUCK THE SWEDISH NATION AND SWEDISH YOUTH. FUCK SWEDEN! JÆVLA POLITIKERNE SOM IKKE BRYR SEG OM SITT EGET FOLK. HØRES UT SOM ARBEIDERPARTIET. Endret 21. mai 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Svenskene har tatt inn utrolig mange innvandrere de siste årene, men arbeids ledigheten blant de unge har vært synkende siden toppen som var på ca.25% arbeid ledighet blant de unge i slutten av 2009. Sauce Skal hilse fra Sverige å si: Fuck off Rioter, you dont know shit. 2 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Svenskene har tatt inn utrolig mange innvandrere de siste årene, men arbeids ledigheten blant de unge har vært synkende siden toppen som var på ca.25% arbeid ledighet blant de unge i slutten av 2009. Sauce Skal hilse fra Sverige å si: Fuck off Rioter, you dont know shit. Gleder meg til den dagen Norge blir et islamk stat. Merket at 99% flyktninger/innvandrer er 100% muslimer. Selv i Buddhistiske/kristne land skaper muslimer så mye bråk at de kristne og buddhister må jage dem vekk. Til og med buddhist munker er nå sure på muslimer. Har ikke sett buddhist munker bli sure på hinduere, kristne eller jøder i Asia. Men alle er sure på muslimer i det siste. Lurer på hva som er grunnen til dette Endret 21. mai 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Buddhister er mennesker, har jeg hørt, så det er bare tull å forsøke å skape surr med å innbille seg at konseptet befrir noen fra sin egen natur. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Buddhister er mennesker, har jeg hørt, så det er bare tull å forsøke å skape surr med å innbille seg at konseptet befrir noen fra sin egen natur. Hvorfor går buddhistene ikke etter kristne mennesker? Hvorfor dreper buddhistene ikke hinduister, men kun muslimer?? 5% kristne, 4 % Islam, 2% Hinduisme Hvorfor går Myanmar buddhistene kun etter muslimer, men ikke kristne? Burde ikke disse munkene være redd for kristne mennesker ettersom kristne har en større befolkning enn muslimene?? http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Burma Endret 21. mai 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Jeg antar dette kommer seg av kulturelle preferanser og at politiske strøminger. som for tiden for det meste dreier seg om nord mot sør, og da spesielt vår vestlige verdi systemer satt opp i konkurranse mot deres systemer. Edit: dessuten er det for spinkelt grunnlag å si at buddhister gjør dette, fordi en buddhist er vel en som følger buddhas lære, og følges den læren så er man forhindret fra å skape ufred med noen, om det så gjaldt en Bin Laden Endret 21. mai 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Jeg antar dette kommer seg av kulturelle preferanser og at politiske strøminger. som for tiden for det meste dreier seg om nord mot sør, og da spesielt vår vestlige verdi systemer satt opp i konkurranse mot deres systemer. Edit: dessuten er det for spinkelt grunnlag å si at buddhister gjør dette, fordi en buddhist er vel en som følger buddhas lære, og følges den læren så er man forhindret fra å skape ufred med noen, om det så gjaldt en Bin Laden Muslimer stammer fra Midtøsten og ikke vesten. Du er på bærtur. Dessuten så fungerer vestlige verdi systemer helt fint i Asia. Kommunismen som er vestlig oppfinnelse fungerer fint i Vietnam og Kina. Republikken Sør-Korea som er en gresk vestlig oppfinnelse fungerer fint i Sør-Korea. Myanmar er en republikk med vestlige verdier som fungerer helt fint i Myanmar. Ingenting er komfortabelt med Islam. Enten det er vestlig eller Asiatiske verdier. Vesten + Asia = Stabilitet Vesten + Midtøsten = ustabilitet Det er ikke lenge siden disse muslimene krever at det parlamentariske system må erstattes med Sharia system. http://www.dn.no/nyheter/2014/05/23/Innvandring/vil-innfre-sharialover-i-norge Muslimer kommer ikke til Norge for frihet, men for å innføre diktatoriske systemer som Sharia. Hvis muslimske kvinner hadde verdsatt norsk frihet så ville de ikke gått med muslimske klær fra hjemlandet sitt. Tydeligvis ønsker de fleste kvinner ønsker å bli undertrykt av menn. De fleste muslimske kvinner ønsker Sharia slik at de kan bli slaver av det mannlige kjønn. Flere år med kvinne kamp og kvinne rettigheter rett i Dass. Hello Sharia og undertrykkelse. Endret 21. mai 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg gidder ikke diskutere med deg, fordi du har ett altfor fastlåst sort hvitt syn på verden. Ville bare påpeke at ordet eller konseptet "buddhist" ikke betyr noe særlig hvis det ikke praktiseres. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Jeg gidder ikke diskutere med deg, fordi du har ett altfor fastlåst sort hvitt syn på verden. Ville bare påpeke at ordet eller konseptet "buddhist" ikke betyr noe særlig hvis det ikke praktiseres. Islam elskede forræder av den norske nasjon. Endret 21. mai 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Rioter`n har blod på tann idag. Jeg prøvde bare å avdekke den feilslåtte svenske innvandringspolitikken, ikke noe muslimhat. Igjen er det viktig å skille muslimer ifra Islamister. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Rioter`n har blod på tann idag. Jeg prøvde bare å avdekke den feilslåtte svenske innvandringspolitikken, ikke noe muslimhat. Igjen er det viktig å skille muslimer ifra Islamister. Ja det viktig å skille mellom dem, fordi det er ingen forskjell på muslimer og islamister. Begge deler ønsker Sharia. Sverige gjør det like bra som Danmark. De kommer langt inn i integrerings prosessen. Norge henger etter. Endret 21. mai 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 -Ja det viktig å skille mellom dem, fordi det er ingen forskjell på muslimer og islamister. Begge deler ønsker Sharia. Kilde? Sist jeg søkte opp en poll på dette så var det kun 14% av muslimene i Norge som ville innføre Sharia, er ikke disse muslimene virkelig muslimer eller hva er det egentlig som skurrer her? (Se side 9.) 1 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) -Ja det viktig å skille mellom dem, fordi det er ingen forskjell på muslimer og islamister. Begge deler ønsker Sharia. Kilde? Sist jeg søkte opp en poll på dette så var det kun 14% av muslimene i Norge som ville innføre Sharia, er ikke disse muslimene virkelig muslimer eller hva er det egentlig som skurrer her? (Se side 9.) TNS gallup er et telefonselskap som ringer opp andre mennesker. Hvordan vet du personer som svarte var muslimer??? De henter jo bare telefon nummer fra telefon katalogen og ringer folk opp. Hva med folk som har reservert seg mot å offentliggjøre sitt telefon nummer i katalagon. Klarer disse telefon intervju selskapene å få tak i dem? For jeg vet at mitt telefon nummer ikke finnes i telefon katalogen fordi jeg har reservert meg mot offentlig gjøring av mitt telefon nummer. Slike dumme telefonselskap intervjuer og undersøkelse som ringer opp tilfeldige mennesker fra en telefonkatalog er ikke til å stole på. Hva hvis det er en en kristen som utgir seg for å være en muslim? Det vet ikke telefonselskapene noe om. De vet ikke om han er fra midtøsten eller fra Asia. De vet ikke om personen er hvit, gul eller svart. For telefonselskapenes del kan de tro at de har ringt opp en etnisk norsk person, men i realiteten er det en kineser med norsk navn. Det kan hende de ringer opp en pakistaner som i realiteten er en norsk etnisk person med pakistansk navn. Denne personen kan også være kristent eller buddhist. Disse utregningene og variabler blir ikke tatt med i spørreundersøkelsen da. Yong Quing Zhu kom til Norge for å lage Kina-mat. Nå heter han John Helge Dahl. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Vi-kan-sy-en-ferdig-bunad-pa-en-halvtime_-bare-vi-har-mal-8019187.html Endret 21. mai 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg