Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med at jeg ikke ser det store skillet mener jeg at jeg ikke ser hvordan vi kan karakterisere den ene parten som human og den andre som inhuman. Klart er det en forskjell. Igjen, dette er utelukkende med fokus på lovlig og ulovlig sex og rus, ikke straffenivå eller noe som helst annet.

Lenke til kommentar

 

Horekunder og narkiser får ikke mye sympati her på bjerget, 'horer' (av begge kjønn) som har ugift sex får neppe særlig mye sympati i Dubai.

 

Ser poenget. Nå har jeg stor sympati for "narkiser", og mener at narkotika bør avkriminaliseres. Og jeg er uenig i sexkjøpsloven også, så lenge den rammer handlinger som er frivillige for begge parter. Det er galt når motivet for lovene er moralisme, her som i Dubai.

 

Geir :)

 

 

Narkotika/dop må avkriminiseres. Narkotika/dop kan selges på apoteket av kvalifiserte helsepersonell.

På denne måten får man ren narkotika/dop og unngår å skade kroppen med blandingsnarkotika fra svarte afrikanere som selger dop i Norge. I tillegg får narkotika/dop brukere profesjonell råd og veiledning fra apoteknikere, reseptarer og farmasøyter på apoteket i Norge.

 

Men politikerne vet best som vanlig og alle politiker ideer er geniale. Aldri hør på folket fordi politikerne vet best :devil:

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Flere som har tenkt at 17 blir farlige greier nå? Har egentlig ikke tenkt det før. Men om jeg bodde i Olso med famile og barn i dag, ville jeg holdt de borte fra folkehopet og barnetoget på karl johan. Man kan jo bare tenke seg, hvis terrorister skulle finne på det. Hvor enkelt vil det ikke være i det kaoset der. Den tanken har dukket opp i mitt hode flere ganger i år. Tror det er skummelt :(  

Lenke til kommentar

Flere som har tenkt at 17 blir farlige greier nå? Har egentlig ikke tenkt det før. Men om jeg bodde i Olso med famile og barn i dag, ville jeg holdt de borte fra folkehopet og barnetoget på karl johan. Man kan jo bare tenke seg, hvis terrorister skulle finne på det. Hvor enkelt vil det ikke være i det kaoset der. Den tanken har dukket opp i mitt hode flere ganger i år. Tror det er skummelt :(  

 

Og det er slik terror er designet å fungere, dessverre. Og det er jo ikke rart at folk blir betenkte i forhold til slike store arrangementer, spesielt etter at det mer eller mindre er rettet direkte trusler mot nasjonen Norge.

Lenke til kommentar

 

Flere som har tenkt at 17 blir farlige greier nå? Har egentlig ikke tenkt det før. Men om jeg bodde i Olso med famile og barn i dag, ville jeg holdt de borte fra folkehopet og barnetoget på karl johan. Man kan jo bare tenke seg, hvis terrorister skulle finne på det. Hvor enkelt vil det ikke være i det kaoset der. Den tanken har dukket opp i mitt hode flere ganger i år. Tror det er skummelt :(  

 

Og det er slik terror er designet å fungere, dessverre. Og det er jo ikke rart at folk blir betenkte i forhold til slike store arrangementer, spesielt etter at det mer eller mindre er rettet direkte trusler mot nasjonen Norge.

 

 

Desverre er terrorister altfor dumme til å tenke smart. Hvis disse idiotene hadde vært smarte så ville de gjort følgende.

 

1. Utfør terror angrep

2. Folket går i tog i gatene for å vise motstand mot terrorister

3. Utfør terror angrep igjen og drep tusenvis av mennesker

 

Hvordan vet jeg dette? Jo fordi etter terror angrepet utført av Anders Behring Breivik så ble det holdt en stor konsert på akerbrygge. Det ble holdt en marking og stor konsert. Tusenvis av mennesker møtte opp.

https://snl.no/Markeringene_etter_terrorangrepene_i_Norge_22._juli_2011

 

Samme i Danmark. I Danmark ble det utført terror angrep og folk gikk i gate uken etter for å vise motstand mot terrorister.

 

I Frankrike same thing. Angrepet mot Charlie Hebdo og uken etter møtte tusenvis av franske folk i gaten for å vise motstand mot terrorister. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorangrepet-mot-charlie-hebdo/rekordmange-viste-sin-avsky-mot-terror/a/23371957/

 

Hvis terrorister er smarte.

1. Så utfører de et lite terrorangrep

2. Venter til folkemarking mot terrorisme

3. Utføre det største terror angrepet noensinne

 

Men terrorister er dumme hulemenn som tilber Allah og flyvende hester. Terrorister er altfor primitive til å utføre moderne terror angrep mot vesten. Selv om disse terror idiotene fra Profetens Ummah i Norge leser denne ideen. Så kommer det aldri til å bli utført slike sofistikerte angrep i Norge. Fordi Allah er dum og alle terrorister som tilber Allah er primitive idioter. Sammenlignet med Anders Breivik Behring så mangler disse Allah idiotene IQ. Islamister bare utfører angrep. De planlegger aldri angrepet.

 

 

Profetens Ummah terroristene i Norge er en gjeng feiginger. De tør aldri å utføre planlagt terror angrep som drepe masse mennesker. Profetens Ummah snakker tøft, men oppfører som en jævla gjeng pyser. Kom igjen da Allah. Angrip oss om dere tør feiginger. Jeg vet det finnes profetens ummah tullinger på dette forumet her. Feiginger er dere alle sammen. Dere i profetens ummah står fram og prater tøft, men oppfører dere som jævla pussies med sosial støtte fra NAV.

 

https://www.youtube.com/watch?v=4OZWcNFAhhU

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Du skriver: "Desverre er terrorister altfor dumme til å tenke smart." Burde vi ikke være glad for det i såfall, og si heldigvis istedet for dessverre?

 

Hvis det er som du sier, er det vel med å underbygge konspirasjons-teorien om 11/9 ganske mye mer. :hmm:

 

Islamister er altfor dumme. De utfører bare små terror angrep som er ekstremt dårlig planlagt.

 

Charlie Hebdo angrepet var ekstremt dårlig planlagt. De hadde ikke planlagt noen rømningsveier, men kjørte av gårde med bilen som om de spiller inn en action film. Angrepet I Danmark var dårlig planlagt. Fyren å rømme fra politiet, men hadde ikke planlagt noen rømningsveier. Jeg tror ikke 9/11 var utført av islamister. De er altfor dumme til sånt.

 

Sammenlign islamister med Breivik. Vi kan tydeligvis se at hvite mennesker er overlegent i IQ når det gjelder planlegging av terror angrep. ABB hadde alt planlagt når han utførte terror. Islamister planlegger ingenting. Islamister skriker Allah i gatene og angriper impulsivt uten å bruke hjernen sin.

 

Helikopter krasjet i Pakistan skyldtes teknisk feil i helikopteret. Taliban sa at de planla terror angrep og skjøt ned helikopteret i Pakistan hvor en norsk ambassadør døde. Dette er bevis på hvor dumme og primitive disse islamistene er.

 

Ambassadørene døde i en ulykke hvor helikopteret hadde tekniske problemer

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/UD-i-sorg-Norges-ambassador-omkom-i-helikopterulykke-8012879.html

 

Taliban er primitive og dumme islamister. Sier at de skjøt ned helikopteret med raketter

http://www.altaposten.no/lokalt/NTB/NTB_utenriks/article10937434.ece

 

Så 9/11 er umulig utført av dumme primitive aper. De planlegger ikke godt nok og er ikke smarte nok heller.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Ja.. Er hvertfall delvis enig i at noe skurre ved den 9/11 affæren. Er ganske usikker på det der.

 

Hvis Islamister var smarte. Så hadde terror gruppen profetens ummah i Norge aldri stått fram offentlig i media og erklært sin støtte til den islamske stat. Hvis terror gruppen Profetens Ummah hadde hatt hjerneceller. Så ville de aldri stått fram offentlig i media. Hadde de vært smarte ville de utført et super stort angrep mot 17 Mai. Men de er dum, dum, dum og planlegger aldri ordentlig. Det finnes jo ca 300 islamister i profetens Ummah. Bare synd de er dumme nok til å stå fram offentlig i media.

 

Islamister planlegger ekstremt dårlig. Står alltid fram offentlig i media og prater tøft, men oppfører seg som pyser.

De er dumme og mangler ekstremt mye hjerneceller. Jeg snakker om disse tullingene her selvfølgelig. Norges største islamist terror gruppe, men oppfører seg som pyser. De har veldig få hjerneceller og er lite intelligente.

 

https://www.youtube.com/watch?v=mvMutWXVxWs

 

Smarte terrorister arbeider fra skyggen og utfører godt planlagte terror angrep. Et eksempel er Anders Behring Breivik. Dumme terrorister står alltid fram i media, prater stort, utfører ingenting og oppfører seg som pyser.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

 

Ja.. Er hvertfall delvis enig i at noe skurre ved den 9/11 affæren. Er ganske usikker på det der.

 

Hvis Islamister var smarte. Så hadde terror gruppen profetens ummah i Norge aldri stått fram offentlig i media og erklært sin støtte til den islamske stat. Hvis terror gruppen Profetens Ummah hadde hatt hjerneceller. Så ville de aldri stått fram offentlig i media. Hadde de vært smarte ville de utført et super stort angrep mot 17 Mai. Men de er dum, dum, dum og planlegger aldri ordentlig. Det finnes jo ca 300 islamister i profetens Ummah. Bare synd de er dumme nok til å stå fram offentlig i media.

 

Islamister planlegger ekstremt dårlig. Står alltid fram offentlig i media og prater tøft, men oppfører seg som pyser.

De er dumme og mangler ekstremt mye hjerneceller.

 

 

 

 

De aller fleste av dem, har det bare i kjeften. De roper og skriker så høyt dem kan, for å skaffe seg mest mulig oppmerksomhet. Men de fleste er for pissredde og feige, til å for eksempel reise til Syria eller Irak. Selv om enkelte av dem beskriver områder kontrollert av IS, som nærmest Himmelrike på jorden. Da er det nok best å holde seg innenfor gå-avstand til nærmeste NAV-kontor i Norge, ja....

Lenke til kommentar

 

Du lever i din egen fantasiverden.

 

Hello Profetens Ummah. Hvordan går det? Utføre terror angrep mot 17 mai snart?

Du er garantert muslim ettersom du aldri kritiserer Islam.

 

Hei Fjell eller skal jeg kalle deg Mopi? Du nektet tidligere for at du har brukt disse navnene på diskusjonen før, men du er vel i virkeligheten den samme personen?

 

Den skråsikre tenåringen med absolutt syn på verdens problemer.

Lenke til kommentar

Å.. Han Roiter her må vel være det man kaller et "troll", eller er han seriøs, syk. Hva gjør vi?  :(

Rioter er en bruker som stadig skifter konto. Tidligere har h*n brukt kontoer med navn som Fjell, Mopi, Pai, Jauboi, Jorin

FreedomAsia, TopGun11 og Ritu. Det tar ikke lang tid før Rioter avslutter sin nåværende konto. Men fortvil ikke, før eller siden kommer trollet tilbake med ny konto og nytt navn. Men med det samme svart-hvitt perspektivet og sine aboslutter.

 

For eksempel:

 

"Ingen kristne klager i vesten"

eller

"Du kritiserer aldri islam"

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor media ikke bare skriver muslimer.

Mellom 0:21 - 0:26 skriker disse tullingene Allahu Ackbar.

http://www.tv2.no/2015/05/11/nyheter/gjengkriminalitet/6906679

 

Se på videoen da hvis dere ikke tror meg......

 

De gjør jo ikke det?? Har lyttet nøye etter med headset bare for å dobbelsjekke det du skriver siden det er så sykt mye piss, og det viser seg jo at dette også bare var sprøyt...

 

Det har gått ganske langt når jeg som ser på meg selv som en fiende av all religion må begynne å beskytte Islam... Jeg mener rett skal være rett og det er så usedvanlig mye å ta Islamistene på at det ikke skal være nødvendig å begynne å dikte opp ting som du gjør.  Dette å påpeke gang på gang at de er uintelligente etc er skivebom. Du får meget intelligente religiøse mennesker, det er ikke der det ligger og det er en farlig undervurdering.

 

Med slik uærlig propaganda som dette setter du alle oss som er kritiske til religionen i dårlig lys. Du må vinkle kritikken din på en helt annen måte om du skal forventer at folk skal ta det seriøst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Litt av problemet  i dag er at det kun fokuseres på de mest ekstreme i media og diskusjoner.

 

Tar man for seg kristendom. Hver gang man slår på tvn møtes man av en overgrepssak fra kirken, " prest putter tissen i rompa på altergutt" hver eneste dag, og det er nok slike saker til å fylle media i daglig i årevis. eller fra gale vekkelsesmøter på vestlandet eller i usa. Kristene fanatikere dreper hundrevis av muslimer daglig.  Hadde man fylt media med dette hadde nok de fleste av oss vært i mot dem også. 

Lenke til kommentar

Litt av problemet  i dag er at det kun fokuseres på de mest ekstreme i media og diskusjoner.

 

Tar man for seg kristendom. Hver gang man slår på tvn møtes man av en overgrepssak fra kirken, " prest putter tissen i rompa på altergutt" hver eneste dag, og det er nok slike saker til å fylle media i daglig i årevis. eller fra gale vekkelsesmøter på vestlandet eller i usa. Kristene fanatikere dreper hundrevis av muslimer daglig.  Hadde man fylt media med dette hadde nok de fleste av oss vært i mot dem også. 

 

Såklart, fokuset skifter i forhold til det man får vite om. Og hadde han visst om alt av uting som skjedde så hadde man ikke vært i stand til å fokusere på alt samtidig. Enhver handling, både god og dårlig, skal vurderes på sine egne meritter til enhver tid. Uavhengig av andre handlinger/situasjoner som ser ut til å være verre eller bedre. En muslim som sprenger seg og et dusin andre i lufta er avskum. En prest som misbruker barn er avskum. En kirke (*host host* katolske) som aktivt dekker og beskytter overgripere er avskum. De som forsvarer den katolske kirke på det området er avskum.

 

Det er mange slags rasshøl ute og går, og det er umulig å kritisere alle, det har man ikke tid til. Men man må se det litt ut i fra konsekvens og kontekst, og kritisere de man i hvert fall får kunnskap om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...