Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går ikke å stoppe Islam. Islam vil overta hele verden uten kamp. Det starter med foreldrene også går det over til barna og slik blir hele verden Muslimer. Det ser ut som at Islam er guds vilje. Flere og flere etniske hvite konverterer til Islam i Europe. Disse er så søte små islamske hvitinger fra Europa. Islam vil bli guds religion i Norge også. Etniske nordmenn må akseptere Islam og gud etterhvert. Siden Norge om 50 år fra nå av vil være et islamsk kalifat.

 

wlXuQrE.jpg

 

rzEAvnE.jpg

 

5NOS2Mi.jpg

 

PhPrI4G.jpg

Lenke til kommentar

Man undergraver jo hele debatten om Islam og problemene innad i religionen når man begynner med bullshit som dette, absolutt alle som påstår at det bare er ett tidsspørsmål før Norge er en del av ett Islamsk kalifat har bare dratt tallene ut av ræva for jeg har sjekket det opp og det stemmer ikke. Det vil ta hundrevis, om ikke tusener av år før dette kunne ha blitt en realitet. Men så må man jo ta med i beregningen at det hadde blitt over min, og de fleste andre nordmenns, både kristne og ateister`s, dead body. Det i seg selv er vel ett solid hinder i veien for akkurat denne ene av de mange andre religioner som jo ville fått mindre motstand i vesten.

 

Uansett så utgjør etnisk norske konvertitter ett par hundre mennesker, så da kan du jo begynne å regne på når dette tallet vil vokse til å utgjøre over 50% av befolkningen. Det er jo først da demokratiet vil bli misbrukt til å avvikle nettopp demokratiet.

 

Så når disse fugleskremslene er ryddet bort så kan man begynne å se konstruktivt på hvordan man kan begrense religion og religionslære i Norge med en litt mer edruelig approach enn at nå blir juleribba snart avviklet... :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bildene er forøvrig ikke av "islamske hvitinger", men av engelske skoleklasser på besøk i en moske som ledd i et program i religionsundervisningen.

 

Om små barn burde ha religionsundervisning på den måten kan selvsagt diskuteres, men når de først har det er det vel rimelig at de får lære om alle de religionene som har en viss innflytelse i samfunnet.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det du sier er riktig er det å regne som kildefusk. Det er ren svindel da bildene ble presentert som noe helt annet enn det de virkelig var.

 

Dette er ikke noe annet enn provokasjon og ren trolling fra den useriøse brukeren "Rioter". Muligvis falsk konto laget av en annen bruker på forumet her.

Lenke til kommentar

Religionsundervisning er greit sålenge det gjøres nøytralt og ikke som en del av en prosess for å rekruttere flere følgere. Kanskje de også burde vente til folk er litt voksnere, muligens innføre det først på videregående?

 

Det burde også være ulovlig å tvinge på barna sine en religion. Det burde gå under barnemishandling og blitt en sak for barnevernet.

 

For min del så hadde vi "kristendom" (som det da het) fra barneskolen av, og det ble ikke presentert objektivt, men heller som en god ting alle burde være en del av. Dette er ufyselig, og jeg priser meg lykkelig over at jeg har klart å motstå indoktrineringen og ikke blitt religiøs.

Endret av Apox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bildene er forøvrig ikke av "islamske hvitinger", men av engelske skoleklasser på besøk i en moske som ledd i et program i religionsundervisningen.

 

Om små barn burde ha religionsundervisning på den måten kan selvsagt diskuteres, men når de først har det er det vel rimelig at de får lære om alle de religionene som har en viss innflytelse i samfunnet.

 

Geir :)

 

Nei, de prøvde vel å framstilles som ny-konvertitter klare for Jihad..

 

Om det er 100 % frivillig og tilbudet er der ser jeg ikke noe problem at de besøker en moske, selv om de der får servert ett glansbilde av religionen. Virkeligheten egner seg ikke for barn. Problemet oppstår så fort det ikke er noe alternativt human-etisk undervisningstilbud som jo har ett mer objektivt perspektiv på religionslære.

Lenke til kommentar

Religionsundervisning er greit sålenge det gjøres nøytralt og ikke som en del av en prosess for å rekruttere flere følgere. Kanskje de også burde vente til folk er litt voksnere, muligens innføre det først på videregående?

 

Det burde også være ulovlig å tvinge på barna sine en religion. Det burde gå under barnemishandling og blitt en sak for barnevernet.

 

For min del så hadde vi "kristendom" (som det da het) fra barneskolen av, og det ble ikke presentert objektivt, men heller som en god ting alle burde være en del av. Dette er ufyselig, og jeg priser meg lykkelig over at jeg har klart å motstå indoktrineringen og ikke blitt religiøs.

Ettersom jeg og mange med meg er av helt motsatt oppfatning, så er jeg glad at vi lever i et demokrati, så vi kan få til kompromisser.

Lenke til kommentar

Hva er det du har helt motsatt oppfatning av? At barne-, ungdoms- og videregående skole før og nå presenterer kristendommen som et glansbilde alle burde tro på? Eller at religionsundervisningen bør være nøytral og ikke-forkynnende? Eller *grøss* det skal være forbudt å tvinge barn til å tro på religion?

Lenke til kommentar

Hvis det du sier er riktig er det å regne som kildefusk. Det er ren svindel da bildene ble presentert som noe helt annet enn det de virkelig var.

 

Dette er ikke noe annet enn provokasjon og ren trolling fra den useriøse brukeren "Rioter". Muligvis falsk konto laget av en annen bruker på forumet her.

 

Hva mener du med falsk konto? Alle på dette forumet har samme type brukerkonto. Det er ikke mulig å lage falsk konto på dette forumet.

Lenke til kommentar

Hva mener du med falsk konto? Alle på dette forumet har samme type brukerkonto. Det er ikke mulig å lage falsk konto på dette forumet.

 

Han mener nok en ekstra konto registret av en allerede eksisterende bruker. Retningslinjene for forumet sier at "Du kan ikke ha mer enn én konto."

 

Mer interessant er om du visste hva bildene var av, eller om du fant dem på en islam- eller innvandringskritisk side og postet dem uten å utøve kildekritikk.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dessverre ikke overraskende. Heldigvis er Amerikanerne pro-aktive med tanke på sikkerheten rundt slike arrangementer og sto klare og "venta" på dem. Bra! For håpe vi er like godt rustet og klare den dagen ett liknende angrepet kommer til Norge selv om jeg har mine tvil om akkurat det.

Lenke til kommentar

Dessverre ikke overraskende. Heldigvis er Amerikanerne pro-aktive med tanke på sikkerheten rundt slike arrangementer og sto klare og "venta" på dem. Bra! For håpe vi er like godt rustet og klare den dagen ett liknende angrepet kommer til Norge selv om jeg har mine tvil om akkurat det.

Vel, det å ha et politi som skyter deg enten du har stjålet en snickers eller er terrorist, har sine sider det også...

Lenke til kommentar

På tide at Islam tar et internt oppvask møte i religionen sin.. Imamene, Mullahene og Shaikene burde kanskje gå ut med at alt av terror burde bli ansett som å trosse Allah/Blasfemi og konsekvensene er Jahannam/Helvete, eller noe lignende.. jeg vet ikke hva fanatikerne behøver for å bli overtalt, men noe må gjøres.

 

Fredens Religion er virkelig blitt til fryktens religion og det ser ikke ut til å snu.

Lenke til kommentar

 

Dessverre ikke overraskende. Heldigvis er Amerikanerne pro-aktive med tanke på sikkerheten rundt slike arrangementer og sto klare og "venta" på dem. Bra! For håpe vi er like godt rustet og klare den dagen ett liknende angrepet kommer til Norge selv om jeg har mine tvil om akkurat det.

Vel, det å ha et politi som skyter deg enten du har stjålet en snickers eller er terrorist, har sine sider det også...

 

 

Ja det første kommer jo av trigger happy (rasistiske?) tjenestemenn noe som selvfølgelig er helt uakseptabelt og som fører/skal føre til fengsel på lik linje med andre drap.

 

Dette derimot er en heltmodig og avgjørende innsats for ytringsfriheten og vår alles sikkerhet. Ingen grunn til å spare på kruttet overhodet, Jihadistene har tatt ett valg som skal medføre døden, noe det heldigvis også gjorde her. En ryddig aksjon og moralsk helt innenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...