Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Særemne - Twilight Princess og Shadow of the Colossus

Anbefalte innlegg

Heisann! Da har jeg endelig bestemt meg for særemne, og etter godkjenning fra læreren skal jeg sammenligne dataspillene The Legend of Zelda: Twilight Princess og Shadow of the Colossus!

Jeg vet allerede at jeg skal sammenligne historien i spillene, og skal ta et utgangspunkt i at Shadow of the Colossus spiller mer på en historie enn Twilight Princess, og at begge spillene ligger innenfor eventyr sjangeren og videre skal jeg forklare forskjeller og likheter med målene til heltene. Jeg skal også forklare hovedkarakterene i begge spillene, da gjennom øynene til andre karakterer og handlingene som hovedkarakterene utfører. Jeg skal også beskrive hvilke følelser som blir vekt når en spiller spillene, og etikken og moralen (om noen) som viser seg i spillene.

Er det noen andre som har andre idéer til hva jeg kan skrive om? Har en ganske god idé allerede, men vet ikke hvordan jeg skal sette alt sammen... Finner ikke noen særemner/fordypningsemner som tar for seg noe lignende medier (finner lite selv om film), så vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram.

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...