Atle Matheussen Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Kirke i Addis Ababa Ethiopia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 For meg er dette et dokumentarisk godt bilde som forteller meg at det å utføre trosgjerninger i noen områder må gjøres beskyttet av fysiske barrierer. Men det kan godt være at muren ikke tilhører kirka i dette bildet? mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Som Jan sier, et godt dokumentarisk bilde, som i tillegg inneholder flotte linjer og former. Bra komponert, skarpt og fin fargegjenngivelse. Lenke til kommentar
Atle Matheussen Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 For meg er dette et dokumentarisk godt bilde som forteller meg at det å utføre trosgjerninger i noen områder må gjøres beskyttet av fysiske barrierer. Men det kan godt være at muren ikke tilhører kirka i dette bildet? mvh Jan Hei Jan. Er ikkes ikker på om muren tilhører kirken, men ja det er ikke uvanlig i Ethiopia og bygge mur rundt eiendommene!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg