Haeven Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hei! Jeg har veldig smale øreganger og det er omtrent ingen av øreproppene som går inn i øret som passer meg. Er det noen som kan anbefale noen veldig gode øreproper som ikke går inn i øret? Iphone sine passer ørene mine godt, men lyden er ganske dårlige. Budsjettet er på rundt 500,- Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Lyden i di nyeste klokkene til apple er faktisk bra. Du vil ikke få noe bedre enn apple klokkene for 500kr. Lenke til kommentar
Haeven Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Lyden i di nyeste klokkene til apple er faktisk bra. Du vil ikke få noe bedre enn apple klokkene for 500kr. Propper eller hodetelefoner? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Lyden i di nyeste klokkene til apple er faktisk bra. Du vil ikke få noe bedre enn apple klokkene for 500kr. Bra var vel å ta litt hardt i; de er bedre enn første generasjon 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) du får ikke noe annet som matcher earpods på lyd til den prisen: http://www.lydogbilde.no/test/endelig-apple Hatet di gamle til apple, alle vet jo at masseprodusert telefontibehør ikke er "top notch", men disse overasket meg positivt. Elsker det fyldige lydbilde earpods gir Endret 13. januar 2015 av HArild Lenke til kommentar
TGB Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Helt klart billig å tenke slik; ikke prøv noe med høy kvalitet - da ødelegger du illusjonen 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Du vil ikke legge merke til dårlig lydkvalitet, heller ell positivt overasket over fyldig lyd. Det some er så greit er at disse henger i øret uten sånne ekle gummi svamper som blir klamme som fy etter kort tids bruk. Endret 14. januar 2015 av HArild Lenke til kommentar
Haeven Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Noen som har link til hvor jeg kan få tak i disse? Eller er det bare tilgjengelig ved kjøp av telefon? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Nesten i hver eneste elektrokjede butikk http://www.prisjakt.no/product.php?p=1406702 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Det som er omtalt her er trasige greier imo. Har du vore borti proppar som kjem med forskjellige storleikar? Shure SE215 har ein overkomeleg pris. Det følgjer med proppar av gummi og skum i tre storleikar. Der får du god lydkvalitet og isolasjon, gitt at dei passar deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Støtter HArild her. Apple Earpods er faktisk forbausende bra! Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men de gir faktisk en veldig bra lydopplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå