Roar Kneppen Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Komposisjon med lampe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Kjenner igjen gjerdet fra tidligere bilde, denne gangen med lampe flott plassert. Den knall blå bakgrunn skaper kontrast til motivet, og som igjen fremhever lampe og gjerde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Hei igjen Roar,Bare jeg ser thumb'en, så ser jeg at dette faller godt for øyet. Men jeg vet at det ikke er en tilfeldighet Komposisjon og god bruk av komplentære farger (skal aldri undervurdres) gjør at dette sitter i mine øyne. Inverterer man bildet, så sees dette klart.mvhJan Endret 7. januar 2015 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Godt komponert bilde med fin bruk av komplementærfargene som også Jan sier! Hilsen Tove Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Flotte farger og komp. Likte dette, selv om du har noe halo rundt gjenstandene . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg