AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg fikk flyttet ut, det gikk veldig greit. Jeg syntes utrolig synd på henne, så synd at jeg nesten tilga alt og kom liggende tilbake. Det er ikke enkelt å forlate en som trygler og bønnfaller deg om å bli.. Vi har pause nå, men jeg gjør det offisielt og slår opp om høyst noen dager. Jeg føler meg lettet og fullstendig bekymringsløs. Jeg er fri. Hun er et fantastisk menneske med store kvaliteter, men vi er ingen god match som kjærester, rett og slett. Takk for kommentarer og støtte Anonymous poster hash: 0df1d...683 4 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg kan tenke meg du er lettet. Det er på mange måter et nytt liv som starter for deg nå. Lykke til. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Gratulerer, det er ikke alltid så lett å ta tunge men nødvendige avgjørelser. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Gratulerer Du må for all del ikke gå tilbake, da vil hun få fullstendig kontroll over deg! "Jeg tror ikke hun er frisk, jeg kan ikke snakke om noen om dette for det stiller oss begge i et dårlig lys. Hun blir så sint at hun river av seg hår, skjærer seg til blods når hun lager mat, kaster og knuser ting, mobilen min fløy en gang ut fra fjerde etasje. Hun kan og slå og smelle dører igjen med kraft i meg." Dette er virkelig tegn på at denne personen er syk og ikke vil gi deg et godt liv. Godt mulig at hun har sine gode sider og, men det virket som om hun hadde temmelig mange dårlige og. Nyt friheten Endret 5. februar 2015 av Jedi Jordal Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Det var godt å høre. Denne dama vil du ikke ha som mor til barna dine. Vær forberedt på motstand når du gjør det endelig slutt, og stå i mot med alle krefter. Det går over. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Selv om man ikke bør gi opp lett, så er det noen ganger slik at det er den beste løsningen. Det virker ikke som dere har barn og på mange måter er det en fordel, for da slipper du å forholde deg til henne etter bruddet. Når man har barn så er det ofte vanskeligere å gå til steget, men likevel mener jeg at i noen tilfeller har man det bedre fra hverandre enn med hverandre. Det virker som TS har tenkt nøye gjennom dette og utifra det jeg leser så kan jeg ikke annet enn å støtte avgjørelsen. Lykke til! Det er ting jeg har opplevd som jeg ikke ønsker å brette ut her, men jeg kan godt "lytte"/gi råd via pm. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Fremdeles pause mellom meg og samboer/eksen, men vi kom tilfeldigvis litt i samtale.Hun har ikke reagert som jeg forventet, ingen "bitchy" eller barnslig oppførsel. Hun er helt knust, rett og slett, og hun vil virkelig ha meg tilbake, men er redd for å gjøre vondt verre.Har aldri sett henne slik før, fullstendig knefall. Jeg har overdrevet raseriutbruddene hennes tidligere i tråden en smule, hun er ikke gal/farlig slik jeg ser det men innenfor kategorien mennesker som behøver profesjonell hjelp - noe som er helt normalt etter slik sorg hun har gått gjennom. Det er i utgangspunktet to muligheter fremover, vi eller jeg finner ut at det er slutt, ikke noe å satse på videre.Eller vi gir forholdet en sjanse til, men på andre premisser og ikke som samboere med det første.Det var ikke dette jeg hadde i tankene når jeg flyttet, på en måte føltes det som et tilbaketog men på en annen side så kan det være et skritt videre i prosessen å gjøre det slutt. Kan aldri bli for sikker på at en tar det riktige valget. Anonymous poster hash: 0df1d...683 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Dersom du tror det blir noe mer så kan dere ha en lang prat om hvordan det har vært og hvordan dere vil ha det. Bra hun ikke har reagert så ille som du trodde/fryktet da Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Men er det lurt å være kjæreste med, og ha sex med noen som du ikke kan bli samboer med? Er hun desperat nok, lurer hun deg til å bli far og da føler du deg nødt til å bli samboer igjen også. I din situasjon ville jeg vært veldig redd for å ha sex med henne. Det er visst et økende antall unge foreldre som velger å ha hver sin bolig, samtidig som de er kjærester. Men det kan da ikke være noen optimal løsning for barna, som da blir behandlet omtrent som skilsmissebarn. I tilfelle vil du ikke kunne være der med barna og eventuelt skjerme dem mot hennes raserianfall. Dette er kanskje å dra det litt langt, men de fleste mennesker kan få barn, så det er absolutt verdt å tenke over. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 Hun kom på uventet besøk hos meg i går, hun var veldig lei seg, og veldig ensom.Jeg er så lei av å trøste henne, jeg flyttet ut for å komme meg vekk fra den emosjonelle berg-og-dal-banen, og nå kom den tilbake.Hun har sterke følelser for meg, mens jeg ikke lenger har det for henne. Jeg er ikke redd for å miste henne eller å aldri se henne igjen, dette merker hun og det gjør henne enda mer lei seg. Jeg skjønner at hun blir lei seg, kjærlighet som ikke er (like) gjensidig kan være en utrolig tung og vanskelig påkjenning. Hun tryglet meg om å få bli, sa hun var utrolig ensom og ikke ville være alene. Flere ganger kledde hun på seg jakke og sko og var klar til å gå, hun ville jeg skulle stoppe henne, men tror vi og spesielt henne vil få det bedre hver for oss. Da verken vil eller klarer jeg å vise hvor mye hun betyr for meg.Men det endte med at hun overnattet og vi hadde sex. Det var egentlig litt koselig og gav vel oss begge håp om at vi kunne ordne opp i ting, vi fikk snakket ut og hadde en god samtale. Men...For meg så føltes det er og mer som vi er/blir friends with benefits.Samtidig så planlegger hun fremtiden sin rundt meg.Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men jeg må fortelle henne dette snart. Så får hun selv velge om hun vil bli eller om hun vil gå. Anonymous poster hash: 0df1d...683 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 Tvillingsjel, Jeg tror vi skulle hatt den samtalen for lenge siden, men nå hadde vi den nettopp, det hjalp litt Frankline, Nei, det er ingen god ide egentlig, men med beskyttelse så går det greit.Jeg vil ikke ha barn nå, og ikke med henne på dette stadiet.Hun har tatt seg mye sammen den siste tiden og hun prøver å skjerpe seg, men det er ikke aktuelt å bli samboere igjen med det første.. Samme hva som skjer, skal vi få det bedre sammen må det skje mer på mine premisser. Ikke fordi jeg vet best, men fordi forhold handler om å gi og ta. For meg var det veldig vanskelig når vi bodde så tett. Anonymous poster hash: 0df1d...683 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå