InToRv Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hei og hopp! Jeg og madamen skal ut på tur og ønsker å reise med kun en sekk hver. Noen her som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Det viktigste er at dere finner sekker som er behagelige å bære på. Ellers er det greit å kunne justere ryggen og skulderstroppene. Det kan også være greit med diverse små rom til å ha småting i. Når det gjelder størrelse er det litt avhengig av hvor lenge dere skal være borte. Jeg har selv vært på 3 ukers backpacking i Europa med en sekk på 40 liter men dette kan være litt knapt. Skal dere ha plass bør dere gå opp til 75-80 liter. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg reiste et halvt år rundt i Europa og Midtøsten med en 40 liters sekk fra Osprey (Osprey Farpoint 40, for å være nøyaktig), skal ikke påstå at det var supergod plass, men jeg klarte meg helt fint. Hvor skal dere? Destinasjonen, og dermed utstyret som må medfølge, bestemmer også litt hvor stor sekk man bør ha. Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg har en Osprey-et-eller-annet på 50 liter, holdt fint for 4 uker i sommervarme, selv med ekstra skift pene klær for jul/nyttår. Er ikke veldig mas og lempe en håndfull t-skjorter, undertøy og en shorts i en vaskemaskin en gang eller to i løpet av reisen syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå