Gå til innhold

Backpacker sekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktigste er at dere finner sekker som er behagelige å bære på. Ellers er det greit å kunne justere ryggen og skulderstroppene. Det kan også være greit med diverse små rom til å ha småting i.

Når det gjelder størrelse er det litt avhengig av hvor lenge dere skal være borte. Jeg har selv vært på 3 ukers backpacking i Europa med en sekk på 40 liter men dette kan være litt knapt. Skal dere ha plass bør dere gå opp til 75-80 liter.

Lenke til kommentar

Jeg reiste et halvt år rundt i Europa og Midtøsten med en 40 liters sekk fra Osprey (Osprey Farpoint 40, for å være nøyaktig), skal ikke påstå at det var supergod plass, men jeg klarte meg helt fint. Hvor skal dere? Destinasjonen, og dermed utstyret som må medfølge, bestemmer også litt hvor stor sekk man bør ha.

Lenke til kommentar

Jeg har en Osprey-et-eller-annet på 50 liter, holdt fint for 4 uker i sommervarme, selv med ekstra skift pene klær for jul/nyttår. Er ikke veldig mas og lempe en håndfull t-skjorter, undertøy og en shorts i en vaskemaskin en gang eller to i løpet av reisen syns jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...