slin84 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hei, Jeg vil prøve å roote min Samsung S4 Active, men er helt grønn på dette. Grunnen er at jeg vil få vekk alle programmer som ligger installert, som det ikke går an å fjerne, samt kanskje få litt bedre batterilevetid med på kjøpet. Leser på http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4-active#subForums og ROOTE-guiden her på hw, men kan ikke si jeg blir så mye klokere. Virker som det er noe "rusk" med alle forskjellige pakker/roms/etc, og vil helst ikke begi meg ut på noe som ikke virker. Kunne en vennlig sjel lagd ei smørbrødliste over ting som er "failsafe" og relativt lett for denne telefonen? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Kjenner ikke godt til root på Samsung, men du trenger ikke å legge inn ny rom selv om du rooter. Selv har jeg en Sony Xperia Z1 som er rootet, men har original programvare. Du kan da fjerne apper med f. eks Titanium backup. 1 Lenke til kommentar
slin84 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Kjenner ikke godt til root på Samsung, men du trenger ikke å legge inn ny rom selv om du rooter. Selv har jeg en Sony Xperia Z1 som er rootet, men har original programvare. Du kan da fjerne apper med f. eks Titanium backup. Flott, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå