Gjest member-296438 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Folk - Ingen å kjøpe blomster til.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Flott gatefoto igjen Pentaxen og god historie. Jeg prøvde meg med et kvadratisk crop rundt de to mennene - de fremsto da som mer polare etter mitt hue og forsterket kanskje uttrykket dem imellom? mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 En god billedfortelling dette Pentaxen. Den eldre herren går videre og blomterhandlreren ser en annen vei helt uinteressert. Det er en realitet at når man blir eldre så blir omgangskretsen av jevngamle redusert. Kanskje han pleide å kjøpe blomster til sin kjære , og blir minnet på savnet av henne ved synet av blomsterboden. En rørende historie. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Sammen fortellende historie som ditt forrige bilde. Gode bidrag begge to. I mine øyne ville jeg vurdert hvorvidt hovedmotivet burde vært mindre midtstilt, men det er jo en smakssak. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Takker for hyggelige og konstruktive kommentarer:-) Setter stor pris på det. Del av et lite prosjekt jeg ville prøve på, med Folk i byen og mine/deres eventuelle tanker. Må jo prøve litt nye ting i det nye året:-) Var inne på andre kutt/format, men kom til at jeg ville ha midtstilling med luft foran begge. Heldigvis har vi forskjellige synspunkter på slikt, og ser at også andre ting enn det jeg tenker om bildetekniske ting kan fungere:-) Slikt lærer man av. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Koselig situasjonsbilde. Det viser det vanlige liv i byen.. liker godt denne lille historien i svart hvitt. som gir det et litt nostalgisk preg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Koselig situasjonsbilde. Det viser det vanlige liv i byen.. liker godt denne lille historien i svart hvitt. som gir det et litt nostalgisk preg! Hilsen Tove Takk for fin kommentar, Tove:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Kjekt at du lager slike bildehistorier! Bra observarsjon! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Takk for fin kommentar smort1 & MotoG:-) Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Må si at refleksjonen din til bildet, Pentaxen, fremhever stemningen i det. Trist, men likevel vakkert i all sin hverdagslighet ... Endret 10. januar 2015 av 96abrevs Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Må si at refleksjonen din til bildet, Pentaxen, fremhever stemningen i det. Trist, men likevel vakkert i all sin hverdagslighet ... Takker for hyggelig kommentar:-) Bare litt tanker rundt bildene/folkene...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg