nieh Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hei Eg er i gong med innkjøp av ny stasjonær. Hittil har eg kome fram til: Fractal Design Define R5 Intel Core i7-5820K ASUS X99-S ZOTAC GeForce GTX 970 Mitt spørsmål er om nokon har tips til val av kjølar. Eg står no mellom Corsair H110 Hydro, Fractal Design Kelvin S36 og Noctua NH-D14. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Hvis du vurder noctua bør du heller gå for Phanteks PH-TC14PE eller Noctua NH-D15 siden de er er hakket bedre men vi snakker om små marginer. Men husk du ikke kan ha høye rambrikker en normal (Uten kjøleribbe) hvis du skal ha plass til ram. Angående Corsair H110 Hydro får den overraskende nok dårlig erfaringer, skal du først ha vannkjøling bør du bygge det selv og det blir dyrt. Ser ut på: http://www.kitguru.net/components/cooling/henry-butt/fractal-design-kelvin-s36-360mm-liquid-cpu-cooler-review/6/ Så er Fractal Design Kelvin S36 best på kjøling men på støy har den en vifte ekstra, så dermed vil den nok støye noe mere. Endret 7. januar 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå