megvøtt Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Noen her som har 6610 og har fått beskjed om at det ikke er plass til å lagre noe mer på den selv om alt er slettet! Noen som vet hva jeg skal gjøre?? Ganske irriterende!! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Sikker på at "alt" er alt? sms - inn, ut lagrede mms - inn, ut, lagrede java - spill programmer ringetoner og bilder adresselista Brukt wap og grps i det siste? Lenke til kommentar
megvøtt Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Ja, alt sammen er slettet.. Har brukt gprs i det siste ja. Kan det ha noen betydning? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ikke sikker, men gå på Tjenester -> Tøm buffer. Har du fortsatt lite minne, så vet jeg ikke noe mer. Gå på Spill eller Programmer og velg Minne. Si meg hvor mye det står der. Skal være et nokså høyt tall (alt er relativt). Lenke til kommentar
megvøtt Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Prøvde å tømme bufferet uten at det hjalp. Der står det "ledig minne: 66kb" Brukt minne: Programmer 0kb Spill 0kb Et bilde tar jo mye mindre plass en 66kb så det er litt merkelig det hele. Er vel bare å krype til korset og levere den inn til reperasjon. Takk for hjelp uansett. :-) Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Merkelig problem... Hvordan gikk det med reperasjonen? Hjalp det? Lenke til kommentar
megvøtt Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Hei, litt tregt svar, men lenge siden jeg har vært innpå her. Har ikke levert den til reperasjon enda. Skal vel gjøre det snart! Men det er ikke noen andre her som kan ha en løsning på problemet? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 har du levd på det samme problemet siden 2.11.03??? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 har en kode liggende å slenge hjemme som nullstiller hele tlfen. skal sjekke når jeg kommer hjem (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå